Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lopettaa nyt kokonaan "parisuhteen hoidon"

Vierailija
04.03.2016 |

Olen yrittänyt priorisoida parisuhdetta jo noin kolmen vuoden ajan ja muuttaa sitä paremmaksi omalla toiminnallani. Nyt alan olla vakuuttunut siitä, että se onkin oikeastaan muuttunut entistä huonommaksi, koska tuntuu siltä, ettei miestä kiinnosta ollenkaan sellainen parisuhde, jollaisen minä haluaisin. Miestä ei lainkaan kiinnosta huomioida minua siten kuin mielestäni parisuhteessa pitäisi, seksi ei suju, koska mielestäni mies haluaa yksin päättää asiasta eikä todellakaan keskustella siitä yhtään mitään, eikä edes että teen aloitteita, miestä ei kiinnosta järjestää kahdenkeskistä aikaa ts hankkia lapsille hoitajaa jne ja oikeastaan ainoat asiat joita se kanssani haluaa, on katsoa iltaisin elokuvia tai sarjoja kun lapset nukkuvat ja puhua omista asioistaan, ei ikinä minun asioista. En jaksa enkä halua enää yrittää yksin yhtään mitään tämän suhteen eteen. Haluan vain seurata, mitä mies tekee jos se edes huomaa, että olen lakannut yrittämästä.

Kommentit (307)

Vierailija
21/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh,mä en ala ollenkaan,en ala en ala en ala!

Vierailija
22/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa nyt hyvänen aika oma elämä!!

Tässä tilanteessa se tarkoittaisi sitten rakastajan hankkimista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat huomiointia ei siihen auta se että jätät toisen huomioimatta. Saat toki kokeilla, mutta epäilen vahvasti.

Oletko varma että mies edes kaipaa sitä huomiointia mitä sinä olet hänelle antanut? Kerro mieluummin omista tarpeistasi ja kysele millaista asioista toinen pitää ja mitä hän haluaa parisuhteelta.

Vuorovaikutus taitojen opettelua suosittelisin molemmille.

Vierailija
24/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 jatkaa. En tarvitse tietoa pitkän parisuhteen salaisuuksista eikä minua tarvitse nimittää prinsessaksi. Suhde kesti 25 vuotta, ja suurin osa siitä oli onnellista. Elin miehen elämää, toteutin hänen lomasuunnitelmansa, siisteyskäsityksensä, leivoin ja laitoin. Olin pikkuemäntä, joka kylmästi hylättiin kotiin kun tuli jotain mielenkiintoisempaa.

Sitten kun kyllästyin odottamaan kotona ja näyttelemään että edes kiinnosti missä mies aikansa vietti, loppui suhde.

Minä tiedän kaiken joustamisesta, ymmärtämisestä ja toisen hyväksymisestä sellaisena kuin on. Pitkän parisuhteen salaisuus on hyvä arki ja pitkä pinna. Paskanmarjat. Pitkän parisuhteen salaisuus on vastavuoroisuus.

Toisaalta, kaikki asiat mitä kerroit tehneesi, olivat sinun omia valintojasi. Sinä valitsit sen, että menit miehen ehdoilla kaikessa. Sopeuduit kaikkeen. Ei ole normaalia elää sitä miehen elämää ja jättää oma elämä elämättä. Silloin elää toisen kautta, jättää tahallaan oman elämänsä elämättä. Olen pahoillani jos miehesi esti sinua elämästä omaa elämääsi ja toteuttamasta toiveitasi, mutta joskus se tilanne on sellainenkin, että ihminen pakenee vastuuta omasta itsestään ja omasta onnellisuudestaan siihen, että toteuttaa vain toisen toiveita. Ja syyttää sitten tätä toista siitä, että ei itse ollut onnellinen. Vaikka vastuu omasta onnellisuudesta  on jokaisella itsellään. 

Toivottavasti eron jälkeen olet ollut tarkemmin selvillä siitä, mikä tekee sinut onnelliseksi.

Vierailija
25/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tekee kyllä vaikka mitä asioita PERHEEN eteen, varmaan enemmän ja paremmin kuin minä. Siinä näkyy juuri se, että kyllä perhe ja lapset miestä kiinnostavat, mutta minä en kiinnosta, eikä meidän PARIsuhde. Ap

Tuolla tavallahan käyttäytyy noin 85% naisista avioliitossa. Kun on perhe ja muut, niin mies voidaan unohtaa.

Niinpä, olen tietoinen tästä ilmiöstä. Meillä roolit ovat menneet jotenkin ihan nurin. Mies on vieläpä kotonakin paljon enemmän kuin minä, koska tekee töitä etänä. Mutta en todellakaan aio loppuiäkseni tyytyä tällaiseen parisuhteeseen, josta en itse saa mitään. Olen sanonutkin sen miehelle. Viimeksi eilen kun aloin asiasta puhua, miehen vastaus oli lähinnä ei taas tätä samaa jauhamista ja ala vetää, jos olet niin tyytymätön, hän pitää lapset. Ap

Mun mielestä tästä nyt huokuu se, että miehesi ei enää kerta kaikkiaan ole kiinnostunut sinusta naisena ja kumppanina. Noinhan perhe-elämässä monesti käy. Puoliso muuttuu toisen silmissä lähinnä äidiksi tai isäksi jonka kanssa hoidetaan sitä perhettä mutta mikään muu sen kanssa ei enää sitten kiinnostakaan. Tietenkin on positiivista, että olet omalta osaltasi yrittänyt korjata asiaa, mutta jos toista ei enää kiinnosta, niin eipä siinä enää oikein mikään auta.

Vierailija
26/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat huomiointia ei siihen auta se että jätät toisen huomioimatta. Saat toki kokeilla, mutta epäilen vahvasti.

Oletko varma että mies edes kaipaa sitä huomiointia mitä sinä olet hänelle antanut? Kerro mieluummin omista tarpeistasi ja kysele millaista asioista toinen pitää ja mitä hän haluaa parisuhteelta.

Vuorovaikutus taitojen opettelua suosittelisin molemmille.

Jätän huomioimatta jatkossa miehenä. Koska mies ei halua huomioida minua naisena. Muuten kyllä aion huomioida, ehkä aiempaakin kärsivällisemmin ja ystävällisemmin. En vain jaksa enkä siis haluakaan enää yksin yrittää ylläpitää jotakin seksuaalista kipinää, kun toinen sitä ei kerran lainkaan tunne, eikä näköjään edes kaipaa. Ainakaan tilanteessa jossa saa on saanut satunnaisen pikapanon aina kun HÄNTÄ on sattunut huvittamaan. Olen kertonut tarpeistani miljoona kertaa. Mies haluaa selvästikin parisuhteelta sitä, että minä olen koska tahansa valmis kuuntelemaan ja keskustelemaan HÄNEN asioistaan ja tajuan olla hiljaa omistani, hänen mielestään epäkiinnostavista asioista. En vonkaa seksiä enkä valita ja teen ylipäätään mitä se pyytää/käskee. Siinä se. ap

Vierailija
27/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies, joka kyllä haluaisi huomioida naisen naisena - ja olisi erittäin onnellinen jos kohdalle sattuisi kaltaisesi nainen <3 

Vierailija
28/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se miehes huomaa. Mä lopetin just siivoamisen, ruoan laiton sille, pyykinpesun yms. Ihan vaan sen takia että mä en enää jaksa. Yhden lapsen kanssa olen kotona ja toista odotan viimeisilläni. Kaikki pyynnöt mitä esitän miehelle, menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Ei tee kotona koskaan mitään eikä osallistu minkään asioiden hoitoon tai organisointiin. Vauva syntyy lähipäivinä eikä sänkyä ole kasattu, vaatteita pesty, petivaatteita pesty, kaukaloa haettu, ei mitään. Mies aina sanoo että hän ei kerkeä kun käy töissä. Ihan perus virka työajat sillä on, kummasti kaikkien muiden miehet kerkeää. Ja kummasti sillä on töiden jälkeen aikaa käydä salilla, harrastuksissa, menoillaan, nukkua ip unia yms.

Mun pointti on se että ei ne assholet huomaa kun nainen lyö hanskat tiskiin. Ehkä se huomaa kun joku päivä oon pakannu mun ja lasten kamat ja muuttanu pois. En tiedä huomaako sittenkään. Näin kauan oon tätä kestäny vaa lasten takia. Nyt kattelen aktiivisesti mulle ja lapsille asuntoa. Lapsethan tästä tulee kärsimään mutta nyt mun on pakko ajatella kerran edes itseäni myös. Ot

Miks helvetissä sinä olet noin huonon miehen kanssa alkanut lisääntymään?

Vierailija
29/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies, joka kyllä haluaisi huomioida naisen naisena - ja olisi erittäin onnellinen jos kohdalle sattuisi kaltaisesi nainen <3 

Eipä sinussa ole mitään jännää.

Vierailija
30/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oo enne kuullu et joku valittaa et mies tekee perheensä eteen asioita... Hohhoijaa ap :D Kasva aikuiseksi! Ja sehän on upeeta et illat vietätte yhessä. Sitä kutsutaan arjeksi, vielä ihan kivaksi sellaiseksi.

Vierailija
31/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä oo enne kuullu et joku valittaa et mies tekee perheensä eteen asioita... Hohhoijaa ap :D Kasva aikuiseksi! Ja sehän on upeeta et illat vietätte yhessä. Sitä kutsutaan arjeksi, vielä ihan kivaksi sellaiseksi.

Eli mun pitäisi vain itsekin unohtaa olevani myös nainen, niin kaikki olisi hyvin?! Ap

Vierailija
32/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusasioita. Et anna pikapanoja ja keskusteluyrityksiin vastaat ynähtämällä. Alat vain elää omaa elämää ja keskityt perheeseen kuten miehesi. Voisitko ehdottaa miehellesi avointa suhdetta? Tai vain hankit rakastajan?

Vierailija
33/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ap:n kaltaisen ihmistyypin... On varmaan jo uusi mies kiikareissa! Seksiä, seksiä, seksiä... Täyttä huomiohuoraamista! Olin ehkä teininä samanlainen. Kaipasin uutta säpinää. Nyt kun on oma perhe niin oon kyllä onnellinen <3 Ja olen oppinut aikasemmin että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. 

Joten, rauhoitu. 

Vierailija
34/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitäisi vain itsekin unohtaa olevani myös nainen, niin kaikki olisi hyvin?! Ap

No vaikka, jos et muuta keksi. Ajattele sääki perhettäs, jooko?

Vierailija
35/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehes kieltäny sua olemasta nainen? Tuskin. Mutta ootko päässy rupsahtamaa? Missä mitoissa oot? Silläkin selittyy paaaaljon asioita. Kyllä kaunis vaimo aina saa miehen himot syttymään :P

Vierailija
36/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon ap:n kaltaisen ihmistyypin... On varmaan jo uusi mies kiikareissa! Seksiä, seksiä, seksiä... Täyttä huomiohuoraamista! Olin ehkä teininä samanlainen. Kaipasin uutta säpinää. Nyt kun on oma perhe niin oon kyllä onnellinen <3 Ja olen oppinut aikasemmin että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. 

Joten, rauhoitu. 

Etkä tiedä. Eikä ole uutta miestä missään. Kukaan muu kuin mieheni ei edes ole minua koskaan pannut joten tosi loukkaava kommentti. Enkä vaadi mitään ihmeellistä. Edes kerran viikossa seksiä jossa minunkin mieltymykseni huomioidaan. En saa. Ap

Vierailija
37/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kyllä uskon että mies tajuaa. Mitä se sen jälkeen tekee, on kiinni siitä, kiinnostaako sitä tehdä asialle mitään.

Yksi asia mikä mua ärsyttää on se, että melkein päivittäin mies esimerkiksi kyllä halaa tms. mutta aina lasten nähden ja ikään kuin esityksenä lapsille siitä, että meidän perheessä on läheisyyttä jne. Kun olemme kaksin ja lapset nukkumassa, ei vahingossakaan koske muhun. Ap

Mulle tuli tunne tosta, että sillä on ehkä sellanen kausi/väsymys meneillään eikä seksi kiinnosta. Pelkää ehkä että vaadit enemmän kuin halausta kahden kesken. Lasten nähden ne hellyydenosoitukset jää sellaisiksi.

Itse exän kanssa säätelin just tolleen sitä kinuamista kun en halunnut että se innostuu tai ymmärtää väärin illan suunnitelman.

Vierailija
38/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehes kieltäny sua olemasta nainen? Tuskin. Mutta ootko päässy rupsahtamaa? Missä mitoissa oot? Silläkin selittyy paaaaljon asioita. Kyllä kaunis vaimo aina saa miehen himot syttymään :P

Taistelen rupsahtamista vastaan kaikin keinoin. Rasvaprosenttini on alle 15, miehellä 15kg ylipainoa. Mies sanoo, ettei ulkonäköni ole turnoff. Mutta tiedän sen viehättyvän nuorista ja raikkaista tytöistä, enkä ole sellainen ja ikä kyllä naamasta näkyy, vaikka kroppa on timmi. Ap

Vierailija
39/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten, rauhoitu. 

Etkä tiedä. Eikä ole uutta miestä missään. Kukaan muu kuin mieheni ei edes ole minua koskaan pannut joten tosi loukkaava kommentti. Enkä vaadi mitään ihmeellistä. Edes kerran viikossa seksiä jossa minunkin mieltymykseni huomioidaan. En saa. Ap

Öö, tiedän :D Mitä vittua, ap? :DDD Jos oot hepeneet päällä ja kuumana ni mistä vetoo et saat seksii! Ei sitä valittamalla saa!!! :D Tai muuten teet SELVÄN aloitteen. Mies ei voi ymmärtää väärin! 

Vierailija
40/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelen rupsahtamista vastaan kaikin keinoin. Rasvaprosenttini on alle 15, miehellä 15kg ylipainoa. Mies sanoo, ettei ulkonäköni ole turnoff. Mutta tiedän sen viehättyvän nuorista ja raikkaista tytöistä, enkä ole sellainen ja ikä kyllä naamasta näkyy, vaikka kroppa on timmi. Ap

Nonni. Siinä se syy on. Nyt voi jatkaa eri keskusteluun :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä