Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetti, et ärsyttää joidenkin ihmisten asenne! Pakko avautua tästä!

Vierailija
03.03.2016 |

Joo eli omistan aivan ihanan kultaisennoutajan. Aika rauhallisen tapauksen. No ei siinä mitään, olen tällä hetkellä raskaana ja nyt jatkuvasti saan kuulla siitä kuinka mun pitäisi luopua omasta kullanmurustani, vain siksi koska olen raskaana ja en kerkeäisi käydä pitkillä lenkeillä!! Ja vitut sanon minä! Kyllä me edelleen ollaan käyty pitkillä lenkeillä, VAIKKA RASKAANA OLENKIN!!!! Viikkoja huimat rv 28 eikä lenkit estä menoa siltikään!!

Mua ärsyttää ihan saakelisti just toi ihmisten asenne "sä oot raskaana, sä et voi tehä tota,tota ja tota! Sun pitää vaa maata sängyssä ja mutustaa suklaata!" Joo raskaus ei ole edelleenkään mikään saakelin sairaus!!! Raskaus on ihan luonnollinen tila ja elämä jatkuu edelleen!

Sitten tämä toinen asenne mikä ärsyttää, on se, että kuka vittu edes kehtaa sanoa toiselle luovu tosta eläimestä raskauden takia???!!!! Koira ei ole mikään saakelin tavara/esine mikä vaan annetaan pois huvin vuoksi!!!!!!!!!!!

Ja en todellakaan luovu koirastani,se on aivan SATA VARMA! Oli mulla sitten yks tai sata lasta!!!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaatii sua luopumaan koirasta?

Vierailija
2/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt, vitun viljely ei tee asiasta yhtään sen vakavastiotettavampaa. Mitä edes kuuntelet moisia kommentteja, kohauta olkiasi ja jatka elämää. 

Kuitenkin kävi mielessä se että ettet luovu koirastasi oli sitten sata lasta tai ei, entä jos lapsi onkin koiralle allerginen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että koirilla on rauhoittava vaikutus.

Vierailija
4/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt rauhallisemmin, oot raskaanakin!

Vierailija
5/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se vaan nyt on että siitä koirasta kuuluu luopua raskaaksi tullessa. Et jaksa samalla tavalla pitkiä lenkkejä ja jos niitä teet teet sen syntymättömän lapsesi kustannuksella!!!!!

Vierailija
6/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö mennä hankkiutumaan raskaaksi noin nuorena?

Vierailija
7/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopää tunnut olevan...

Vierailija
8/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä tyyppi ap, pidä pintasi äläkä anna tuntemattomien typerien ajatusten vaivata.

Vierailija
9/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että koirilla on rauhoittava vaikutus.

Niinhän niillä onkin, mutta tuommoiset kommentit saavat mut vihaiseksi! t.ap

Vierailija
10/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuorena?? 25 olen :D

Vierailija
11/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin nuorena?? 25 olen :D

No kirjoitat kuin olisit huomattavasti nuorempi. Siitä ehkä johtunee. 

Vierailija
12/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauopa näille tyypeille takaisin pyytämättömiä neuvoja. Sano, kuin se olisi oikeutesi. Minä olen oikonut täysin tuntemattomia ihmisiä, jotka tulevat laukomaan törkeyksiä - suosittelen samaa muillekin. En kainostele.

Vierailija
13/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemmin olisin kyseenalaistanut rotuvalintasi. Onko työkoirallasi työ? Noutajat eivät ole mitään kotikoiria, vaan täysverisiä työrotuja. Etenkin labradorit, mutta myös kultaiset.

Mutta muuten, lapset (myös vauvat) ja koirat pärjäävät usein hienosti yhdessä. Meillä on iso, rauhallinen koira ja ei ole kumpaakaan lasta odottaessa tullut mieleen siitä luopua. Lapset ovat nauttineet koirasta suuresti ja koira ei ole lapsista tippaakaan häiriintynyt. Sen elämä on jatkunut melko samanlaisena, vaikka lauma onkin kasvanut. Ja onhan useilla raskaanaolevilla naisilla se mieskin. Kun sain liikuntakiellon esikoisen aikaan, mies hoiti kaikki koiran ulkoilut. 

Vierailija
14/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kivuton toimenpide, pieni piikki vaan peräsimeen!

Vierailija
15/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten typerien mielipiteiden mennä toisesta korvasta ulos ja jos et pysty, kysy mikä on oikea syy, että juuri sinun pitäisi luopua koirastasi, kun eivät tuhannet muutkaan raskaana olevat ole kykenemättömiä hoitamaan lemmikkejään. Koirien lisäksi ihmisillä on myös hevosia ja muita vaativampia eläimiä hoidettavana. Tuntuu todellisuudesta vieraantuneelta kuvitella, ettei lemmikistä kykene huolehtimaan raskauden vuoksi.

Vierailija
16/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sulla ei olis koiraa, niin sua vituttais joku muu asia nyt. Hormonit näes.

Vierailija
17/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kultsu kyllä ole mikään kotikoira.

Vierailija
18/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity lapseen eikä hurttaan. Lapsi voi olla allerginenkin, mitäs sit teet?

Vierailija
19/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten allergisoitumista vastaan nykyään suositetaan, että kotona olisi useampia kotieläimiä lapsen ensimmäisen vuoden aikana. Tuollainen altistus tuntuu suojaavan eläinallergioilta ei aiheuttavan niitä. Eikä raskaus ole vamma, itse pyöräilin ihan loppuun asti kun nuorimmaista odotin, liikunta tekee hyvää.

Vierailija
20/49 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten allergisoitumista vastaan nykyään suositetaan, että kotona olisi useampia kotieläimiä lapsen ensimmäisen vuoden aikana. Tuollainen altistus tuntuu suojaavan eläinallergioilta ei aiheuttavan niitä. Eikä raskaus ole vamma, itse pyöräilin ihan loppuun asti kun nuorimmaista odotin, liikunta tekee hyvää.

Mutta se ei takaa, ettei lapsi voisi olla pahasti allerginen/astmainen. Raskaus ei toki ole vamma, mutta ottaen huomioon, että raskaus ja synnytys ovat ehdottomasti vaarallisinta aikaa naisen elämässä (myös länsimaassa!), on syytä huomioida myös se, että saattaa tulla esim. liikuntakielto tai voi olla niin kivulias, ettei liikunta onnistu. Yleensä raskaanaolevilla on tosin se kumppani, joka voi hoitaa koiran sillä aikaa kokonaan.