Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän pitäisi muuttaa suomesta muualle

Vierailija
03.03.2016 |

niin minne menisitte?
Itse muuttaisin Japaniin :3 Osaan jo vähän sen kieltäkin, vaikka onhan mulla vielä paljon opiskeltavaa

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin jossa pärjäisi englannilla, muita kieliä ei niin huvittaisi opetella. M22

Vierailija
22/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltoihin ollaan muuttamassa, mutta saa nähdä mitä käy jos Trump voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät menee saksaan tai ruotsiin. Nuo kansakunnat mamutettu helvetiksi 5 vuoden sisällä. Itse lähtisin koko euroopasta menemään turvallisemmille vesille australiaan tai sinne japaniin.

Vierailija
24/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan se, että ruotsalaiset aliarvioi aina suomalaisia. Ruotsalaiset pitävät itseään parempina kuin suomalaiset. Olen itse asunut Ruotsissa, ja kyllä sitä tuntee olevansa hyvin suomalainen Ruotsissa. 

Vierailija
25/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan!

Vierailija
26/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vaan se, että ruotsalaiset aliarvioi aina suomalaisia. Ruotsalaiset pitävät itseään parempina kuin suomalaiset. Olen itse asunut Ruotsissa, ja kyllä sitä tuntee olevansa hyvin suomalainen Ruotsissa. 

Tämä oli tarkoitettu kommenttina sille, joka muuttaisi Ruotsiin :)

27/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffa

Vierailija
28/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portugaliin, vaikken olekaan mikään osinkomiljonääri. Rakastan vaan sitä maata.

Harmi kun ne puhuu sitä Portugalia siellä, siitä ei tajuu Erkkikään mitään. Puhuisivat Espanjaa.

Kyllä Erkki tajuaa! Se oli mun portugalinopettaja.

Vierailija
29/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarttis aatella työlupia ja -viisumeita yms juttuja, niin Australiaan tai Uuteen-Seelantiin. Niissä maissa on jotenki hyvä ilmapiiri. Ausseissa miinuksena vaan se jatkuva lämpö, sen suhteen Seelanti ois parempi.

Vierailija
30/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarttis aatella työlupia ja -viisumeita yms juttuja, niin Australiaan tai Uuteen-Seelantiin. Niissä maissa on jotenki hyvä ilmapiiri. Ausseissa miinuksena vaan se jatkuva lämpö, sen suhteen Seelanti ois parempi.

Ei Australiassa ole jatkuvasti kuuma. Vai mitä tarkoitit? Riippuu tietysti paikasta.

Vierailija
31/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin. Se on minun ja miehenkin synnyinmaa ja kulttuuri ja yhteiskuntarakenne, oikeuslaitos, poliisi ym. tuttua ja turvallista. En kaipaa Suomesta pois.

Vierailija
32/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika avoin menemaan melkein minne vaan. Britanniassa, Tanskassa, Italiassa ja Kuwaitissa olen asunut, kesalla muutetaan joko Mongoliaan tai Malawiin. Jos nyt olisi ihan pakko joku maa loppuelamakseen valita, niin varmaan Britanniaan sitten. Tuttu, turvallinen ja helppo. Toita loytyy helposti niin mulle kuin miehelle. Maailmassa, jossa ei tarvi ottaa realiteetteja huomioon, menisin Portugaliin. Todellisuudessa meidan yhteenlasketut nettotulot Portugalissa olisivat 1500 euroa kuussa, joten ei olla toteuttamassa.

Vierailija
33/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-Britanniaan. Asuisinpa siellä!

Vierailija
34/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo Dubaissa, kirjoitan tätä Marinassa shampanjalasi kädessä. Vkoloppu <3

Vierailija
35/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin väliä mutta ehkä espanjaan koska kieli on helppo ja siellä on lämmintä ja aina olen halunnut kokeilla siellä asumista.

Vierailija
36/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi taikka Iso-Britanniaan, Skotlantiin mieluiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi