Naisille ei kelpaa kiltit miehet koska kiltit miehet ei pysty asettamaan rajoja naisille?
Eikö se ole teistä outoa? Nainen ei halua kilttiä miestä koska kiltit miehet ei aseta naisille rajoja eikä kiltit miehet käytä väkivaltaa tai kohtele kaltoin mutta sitten naiset haluaa miehen joka on jännä eli "pahapoika" sitten se jännämies asettaa naisille rajoja ja kohtelee naista kaltoin... kaiken tämän jälkeen sitten nainen pettyy mieheen ja haukkuu miehiä.
Eikö naisten kannattaisi deittailla niitä kilttejä ja turvallisia miehiä pahisten sijaan?
Kommentit (29)
En ymmärrä että mistä tuollainen skenaario on päähäsi tullutkin, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Alkaa ärsyttää yleensäkkin jatkuva jauhaminen "kilttimiehestä". Sen miehen pitäisi lähteä sieltä kotikolostansa ihmisten ilmoille, eikä jaaritella täällä p@skaa päivät päästään.
Minä en halua jännää miestä enkä kilttiä miestä. Haluan kunnollisen ja minulle sopivan miehen En jaa miehiä jänniin ja kiltteihin.
Asettaa rajoja? Lapsilla on rajat.
Naisista hirveintä on ollut se, etten ole erossa jäänyt riitelemään, tai välittänyt edes niin paljoa että olisin lyönyt, vaan olen lähtenyt ryyppäämään ja panemaan muita naisia. Näillä ex-naisilla on tarve vielä vuosien jälkeen haukkua minua julkisesti.
Mulla on normaali hyvä mies. Ei kiinnosta kilttikset ja jännikset.
Minun exäkin joskus sanoi, että olen liian pliisu. Hän kuulemma tarvii miehen, joka laittaa hänet kuriin. Tarkoitti ilmeisesti sitä, että ikään kuin haastaa häntä eikä jää tossun alle. No oppipa sitten näkemään minusta sen toisen puolen. Kun hän muutti pois, niin en auttanut häntä missään. Olin vain tosi kylmä ja totesin, että tulen viiden tunnin päästä takaisin ja toivottavasti olet kantanut kamasi siihen mennessä ulos eikä nähdä enää koskaan. Siinä sai sitä haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset on vähän kuin lapsia joten naiset tarvitsee rajoja. Monesti naiset ei osaa tehdä päätöksiä eikä naiset kykene toimimaan fiksusti joten ne tarvitsee usein miesten auktoriteettia.
Minusta kyllä näyttää että miehet on vähän kuin lapsia. Eivät osaa pitää itsestään ja kodistaan huolta vaan itkevät naista apuun. Moni mies ei kykene omin avuin saamaan edes tyttökaveria eikä silloinkaan kykene ottamaan vastuuta vaan syyttää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset on vähän kuin lapsia joten naiset tarvitsee rajoja. Monesti naiset ei osaa tehdä päätöksiä eikä naiset kykene toimimaan fiksusti joten ne tarvitsee usein miesten auktoriteettia.
Noin ajattelevan ei tarvi ihmetellä miksi on yksin!
Ite oon mielestäni aika kiltti mies, mutta oon kuitenkin hyvin tiukka rajojen suhteen. Olen saanut potkutkin työpaikalta sen takia, kun en jousta periaatteistani. Väkivaltainen en ole, enkä käytä alkoholia tai käy missään viihteellä. Sinkkuna ollu oikeastaan koko aikuisiän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua jännää miestä enkä kilttiä miestä. Haluan kunnollisen ja minulle sopivan miehen En jaa miehiä jänniin ja kiltteihin.
Enkä halua mitään rajoituksia. Olen aikuinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaatii miehen hänelle asettamat rajat. Nainen tietää tuon sisäsyntyisesti. Kilttimiehestä ei ole asettamaan noita rajoja.
Tämän takia naiset ei tykkää jos mies on kiltti ja rakastava. Oletko myös huomannut että ne pahikset ja pettäjät saa naiset ja kiltit ei saa naisilta muuta kuin halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä että mistä tuollainen skenaario on päähäsi tullutkin, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Alkaa ärsyttää yleensäkkin jatkuva jauhaminen "kilttimiehestä". Sen miehen pitäisi lähteä sieltä kotikolostansa ihmisten ilmoille, eikä jaaritella täällä p@skaa päivät päästään.
Naisetkin jauhaa päivät pitkät niistä vähemmän kilteistä miehistä.
Miksei tällainenkin ketju sekaan mahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäkin joskus sanoi, että olen liian pliisu. Hän kuulemma tarvii miehen, joka laittaa hänet kuriin. Tarkoitti ilmeisesti sitä, että ikään kuin haastaa häntä eikä jää tossun alle. No oppipa sitten näkemään minusta sen toisen puolen. Kun hän muutti pois, niin en auttanut häntä missään. Olin vain tosi kylmä ja totesin, että tulen viiden tunnin päästä takaisin ja toivottavasti olet kantanut kamasi siihen mennessä ulos eikä nähdä enää koskaan. Siinä sai sitä haastetta.
Naiset tykkää jos mies kohtelee muita huonosti ja että mies tarvittaessa käyttää väkivaltaa.
Anna kun arvaan, olet sinkku? Ja sinkkuna pysytkin niin kauan kuin noin kuvittelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin jauhaa päivät pitkät niistä vähemmän kilteistä miehistä.
Miksei tällainenkin ketju sekaan mahdu?
Eri Asia, Koska Naisten Oma Palsta.
Millä tavalla naiset haluaa että mies asettaa rajat? Pitääkö miehen olla niin miehekäs että naiset pelkää miestä vai pitääkö miehen tarvittaessa olla väkivaltainen jos nainen ei omaksu rajoja pelkän puheen peruustella?
Normaalissa parisuhteessa kumppani on paras ystävä ja tuki ja turva. Normaali suhde ei ole mikään valtataisteluareena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää jos mies kohtelee muita huonosti ja että mies tarvittaessa käyttää väkivaltaa.
Anna kun arvaan, olet sinkku? Ja sinkkuna pysytkin niin kauan kuin noin kuvittelet
Kiltit on sinkkuina ja minä olen jännä joten en ole sinkku. Saan naisilta huomiota koska mulla on tatskoja ja olen pahis.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla naiset haluaa että mies asettaa rajat? Pitääkö miehen olla niin miehekäs että naiset pelkää miestä vai pitääkö miehen tarvittaessa olla väkivaltainen jos nainen ei omaksu rajoja pelkän puheen peruustella?
Varmaan enemmän tapailuvaiheessa pitää asettaa rajat, eli miehen pitää sanoa selkeästi, mitä asioita odottaa kumppanilta. Jos nainen ei tähän suostu, niin sitten vaan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit on sinkkuina ja minä olen jännä joten en ole sinkku. Saan
Keksit tuon omasta päästäsi että sinulla olisi joku voimafantasia sairaan mielikuvitusmaailmasi pilaaman hauraan egon tueksi 🤣
Tutkijoiden mukaan naiset haluaa miehen joka asettaa rajoja naisille eli naiset kiinnostuu alfoista.