Jos nyt syntyisi äkillinen ydinkatastrofi ja maapallolle jäisivät eloon ainoastaan sinä, Tauski, Matti Nykänen ja Teuvo Hakkarainen, kenet näistä kelpuuttaisit lastesi isäksi jatkamaan ihmiskunnan tulevaisuutta?
Kommentit (70)
Tiedän vain Matin ja sillä on pitcä hoicca cicceli eli se varmaan.
Hakkaraisen kanssa menisin naimisiin ja tekisin lapsia. Nykäsen munaa voisin välillä lainata ja Tauskin käsivarret kietoa ympärilleni.
Muistan lapsuudestani Matin söpönä huippumäkihyppääjänä, joten valitsisin hänet. Muista en saa minkäänlaista positiivista mielikuvaa päähäni, joten heillä ei toivoakaan. :)
Saisivat kaikki runkata samaan mukiin, jolla minä voisin hoitaa hedelmöittämiseni ihan itse. Vahvin siittiö voittakoon. :D
Vierailija kirjoitti:
NO kaikkien kanssa pitäisi tehdä niitä lapsia, jotta geeniperimä olisi toisella ja kolmannella sukupolvella edes vähän vaihteleva.
Voi kauheeta! Tää on kyllä niin tosi, mutta voi karmea mikä ajatus! Mutta pitäisihän sitä uhrautua ihmiskunnan elon jatkumisen eteen.
Tuossa tilanteessa olisi turhaa enää mitään lapsia tänne väsätä. En minä ainakaan siihen ryhtyisi.
Noiden kolmen geeneistä en kenenkään haluaisi jatkaa, saatikka omiani. Jälkeläisillä joko aggressio- tai alkoholiongelmia, johon lisäksi oman sukuni taipumukset erinäisiin mielenterveysongelmiin. Jos ihmeen kautta se ihmiskunta jatkuisi tuon myötä, niin melkoiset dystopiat siitä kyllä seuraisi. Ihmiskunta taantuisi täysin.
Jos kuitenkin tuo lisääntyminen on ihan must, niin mieluummin sitten vaikka elukoiden kaa kokeilemaan, josko saisin hybridin aikaseksi. Perimään saatettaisiin saada jotain positiivista.
En edelleenkään haluaisi jatkaa sukua millään tavoin, maapallo voisi parhaiten ilman ihmisiä.
Jokainen on liian vanha isäksi, joten se siitä. Ainakaan terveitä lapsia ei olisi mahdollista saada.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat kaikki runkata samaan mukiin, jolla minä voisin hoitaa hedelmöittämiseni ihan itse. Vahvin siittiö voittakoon. :D
No just, kiitos vaan mielikuvasta!! 😂😂😳
Matti on näistä miehistä nuorin (s. 1963) ja lisäksi hän on yksi lapsuuteni sankareista mäkihyppyuransa vuoksi. Tauski on toiseksi nuorin (1962), mutta hänestä mulla ei ole mitään positiivista mielikuvaa. Eipä tosin kauheasti hirmu negatiivistakaan, koska en ole ikinä hänen uraansa seurannut. Teuvo Hakkarainen on vanhin (1960) ja ei voi mitään, mutta tuon ikäinen mies joka lähettelee naisille kuvia kikkelistään ja styylaa alle kaksikymppisen tytön kanssa, on mun silmissä aivan totaalisesti turn off. Siis hyi hemmetti.
Tässä järjestyksessä siis nää miehet minun silmissäni, mutta ihmiskuntaa se ei pelastaisi siltikään. Tosiaan kaikkien kanssa sitä pitäisi ihmiskunnan nimissä paneskella eikä sekään riittäisi mitenkään. Jos Masa olisi selvin päin ja käyttäytyisi kohteliaasti, saattaisin sille kyllä antaa ihan vaikka siksi, ettei tarttisi selibaatissa elää.
Niin pahat vaihtoehdot että ihmiskunnan sammuminen olisi varteenotettava vaihtoehto. Tauski psykopaatti, Nykänen adhd, Hakkarainen tyhmä kuin saapas. Kaikki viinaanmeneviä.
Mutt onks varmaa ett vaain noi jäsi henkiin? Ehkä jossain kaueampana ois kans joku hehgissä, niiku ulkomailla., Ett jos sinne lähtis ettii parempaa isäkandidaattia. Sitt ei tarttis noista valita.
hyi, en kenenkään ! ja entä jos lapsi olisi tyttö. pitäisikö tämän sitten lisääntyä' myös jonkun noista ällötyksistä kanssa..? :O
tai jos poika, MINUN kanssani :x
Kaikkien tietty, viina ei olis ongelma kun se loppuis tolla porukalla tosi nopeesti.
Varmaan Nykäsen, se on kuitenkin ollut lahjakas urheilija vaikka muistetaankin paremmin sekoiluistaan. Ehkä lapsille periytyis urheilugeenit.
Vitut mä ketään valitsisi. Keräisin kamat ja hakisin kaupasta auton täyteen herkkuja ja muuttaisin maalle mökkiin yksinäni.
No huonosti olisi silloin kaikilla asiat, minä olen nimittäin lesbo. Olisi sitten ihmiskunnan loppu se ydinkatastrofi.