Jos nyt syntyisi äkillinen ydinkatastrofi ja maapallolle jäisivät eloon ainoastaan sinä, Tauski, Matti Nykänen ja Teuvo Hakkarainen, kenet näistä kelpuuttaisit lastesi isäksi jatkamaan ihmiskunnan tulevaisuutta?
Kommentit (70)
En ketään. Elän selibaatissa, miehet tehköön mitä huvittaa.
Minulla ei ole kohtua, joten olisin hyödytön.
Maapallolle olisi oikein päästä jo eroon ihmisistä.
Apua, aika pahan pistit! Ottaisin nuorimman, koska sen sperman laatu olisi todennäköisesti parasta. Onko se sitten Tauski vai kuka noista on nuorin? ÄO:ssa ei taida huomattavaa eroa olla, mutta vaikeaa sanoa, kun jokainen heistä on tuhonnut aika paljon aivosoluja alkoholilla. Ihan järkisyistä näin.
Juu kyllä se näistä Hakkarainen olisi aika vahvoilla.
Vaikee. Ei ainakaa hakkarainen kun mä tekisin siitä saippuaa ja liimaa.
Eikä varmaankaan nykänen. . mä en jaksais sen juttuja.
Et taukkis vai mikälie... Nevöhöörd.
Hyi, olipa paha. Ehkä Tauski on noista ulkoisesti vähiten oksettava, mutta en mä kyllä haluaisi olla sen kanssa muuten missään tekemisissä. Kävisköhän tässä niin, että ihmissuku yksinkertaisesti sammuisi.
Ihmiskunnan tulevaisuuden vuoksi pitäisi lisääntyä kaikkien kanssa ja pitää tarkkaa siitostaulukkoa, jonka perusteella jälkeläisiä paritetaan.
Hakkaraisesta ei taida olla tiedossa niin vahvaa väkivaltaperimää kuin kahdella muulla kandidaatilla? Alkoholia tosin kuluu ja mielipiteet ovat kuluneita mutta näistä vaihtoehdoista olisi no brainer.
Mä oon 49v. Otettais poikien kanssa kunnon känni ihmiskunnan peijaisissa, mun kautta se ei enää lisäänny.
Jos noi on ainoat vaihtoehdot, ihmiskunta saa kuolla sukupuuttoon
En ketään. En haluaisi noiden kanssa lapsia, enkä haluaisi että lapseni myöhemmin lisääntyvät keskenään.
No, olen 45v, joten en taida onnistua pelastamaan maailmaa vaikka yrittäisin heidän kaikkien kanssa lisääntyä, jos olisin nuorempi, niin kaikkien kanssa lisääntyisin.
a) tuskin kukaan olisi hedelmällinen ydinkatastrofin jälkeen, ja jos sattuisi olemaan
b) annan ihmissuvun kuihtua kokonaan mielummin kuin pistäisin yhdenkään noista geenejä eteenpäin. yksi idiootti, yksi väkivaltainen mul**u ja yksi juoppo.
Hakkarainen. Ihan aikaansaapa yrittäjä.