Teini söi kaikki tämän päivän aterialle tarkoitetut lihat
Tehtiin eilen karitsan karetta ja siitä piti koko perheen syödä 2 päivää. Oli kermaperunoita, salaattia, ym lisäkkeitä runsain määrin.
Tänään sitten käytiin miehen kanssa päiväkävelyllä ennen ruokaa ja teini oli sillävälin herännyt ja syönyt loput kareet. Ihan kiva, olis nyt vetänyt koka aterian perunoineen ym, mut söi vaan lihat ja vieläpä kaikki. Olin niin ällistynyt typeryydestä, etten tajunnut edes sanoa sille mitään
Kommentit (26)
Taitaa siis olla persu. Otan osaa...
No lapset on lapsia, ensikerralla jaat ruoan niin että kaikkea ei saa syötyä kerralla. pääasia että teini sai syötyä.
No sinänsä positiivista että teinikin syö lihaa eikä istu tukkimassa, Mannerheimintietä. Taisi olla poikapuolinen kumminkin. Teillä on siis punaista lihaa syövä hetero.
Kasvava nuori tarvitsee proteiinia. Olen itsekin alkanut varata jääkaappiin ja pakastimeen enemmän proteiinipitoisia ruokia, koska teinit syö paljon
Ihan itse olette kasvattaneet tai jättäneet kasvattamatta!
Vierailija kirjoitti:
No sinänsä positiivista että teinikin syö lihaa eikä istu tukkimassa, Mannerheimintietä. Taisi olla poikapuolinen kumminkin. Teillä on siis punaista lihaa syövä hetero.
Sateenkaarinuori on kylläkin kyseessä.
Taas on tehty provo samalla kaavalla. Teini syö enemmän kuin taapero. Kuka olisi arvannut? Itse en ainakaan olisi arvannut.
Isäänsä tullut. Arvaan, että hänen isänsä söi aina lapsen vanukkaat.
Karitsan kareessa on niin vähän (syötävää) lihaa että perheelle useammaksi päiväksi sitä on täytynyt olla melkoinen lasti.
Kaikki kunnia siitä että jostain olette sellaisen määrän löytäneet ja kun hintakin on vähän tyyriimpää niin hatun nosto myös rahan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Karitsan kareessa on niin vähän (syötävää) lihaa että perheelle useammaksi päiväksi sitä on täytynyt olla melkoinen lasti.
Kaikki kunnia siitä että jostain olette sellaisen määrän löytäneet ja kun hintakin on vähän tyyriimpää niin hatun nosto myös rahan käytöstä.
Mutta sitä ei todellakaan kannata kypsentää enempää kuin syö yhdellä aterialla, kun sen lämmittää uudestaan niin siitä tulee liian kypsää.
En kyllä tajua, et kun herää, niin heti iskee lihaan kiinni. Ette ole opettaneet syömään mitään normaalia aamupalaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohtalaisen hyvää sarkasmia, mutta kaipaa vähän lisää terää. Annan 3,5/5.
Ihanaa, lihaaniteini!
Kauheita ne tofunsyöjät.
Kasvava lapsi tarvitsee proteiinia.
Hankkikaa isompi satsi lihaa ensi kerraksi, niin riittää. Kasvava lapsi tarvitsee proteiinia.
Ahneelta vaikuttava lapsi. Perheessä on muitakin.
Onko tämä joku sisäpiirivitsi koko postaus ja vastaukset sen mukaisia. Ei hitsi oikeasti jos yksi ihminen menee syömään muita ajattelematta kaiken ruuan ja vieläpä niin, että syö sen "parhaan" osan ja jättää muille lisukkeet. Ärsyttää ihan huippuunsa tollaset sikailijat. Söisi nälkäänsä ensin vaikka puuroa tai leipää. Herkkuja on kaikille sama määrä koosta riippumatta.
Tais kaikki muutkin olla ällistyneitä, kun kukaan ei ole kommentoinut