Jos nyt syntyisi äkillinen ydinkatastrofi ja maapallolle jäisivät eloon ainoastaan sinä, Tauski, Matti Nykänen ja Teuvo Hakkarainen, kenet näistä kelpuuttaisit lastesi isäksi jatkamaan ihmiskunnan tulevaisuutta?
Kommentit (70)
Jos pakko olisi, niin Hakkarainen.
Kyllä loppuisi sitten ihmiskunta tähän.. oon onneksi streriloitu jo monta vuotta sitten.. ei olisi mitään paineita tämän suhteen.
Nauroin kurkku suorana kysymykselle, eli kiitos siitä :D Antaisin ihmiskunnan kuolla sukupuuttoon, eihän noista reppanoista oo yhtään mihinkään.
Kaikilla on alkkisgeeni, joka aiheuttaa sen, että juomisella ei ole rajaa kun alkaa juoda ja sitten äidytään välillä myös väkivaltaisuuksien puolelle. Hyvin ovat kyllä tasaväkisiä :D
Hakkarainen on päässyt tekemään tyttölapsenkin ex-naisen kanssa. Ei voi silloin kovin huono mies olla.
Hakkaraisen valitsisin. Tietää mitä saa :D
Täytyy vaan toivoa että jos vaan yks nainen jää ydinkatastrofista eloon, niin se en olis minä. Mä kun en pysty enää lapsia normimenetelmin saamaan, kun endometrioosin aiheuttaman vatsakalvontulehduksen ja endometriooman puhkeamisen vuoksi multa on poistettu molemmat munasarjat ja munajohtimet. Mummotauti jo 35-vuotiaana :=((
Hakkaraisen kanssa tekisin vaikka 12 lasta😍😍😍
Panisin kaikkien kanssa ja paras sperma jatkoon. Ei olisi tunteilulle sijaa kun tilanne on noin paha.
Kävisin läpi kaikki mahdolliset sperma/alkiopankit ja yrittäisin löytää jonkun muun miehen lapseni isäksi. Jos ei onnistuisi, niin tappaisin nuo kolme ja antaisin ihmislajin kuolla mukanani.
Fyysisesti ajatellen urheilija olisi vahvoilla, toisaalta nuorin ( kuka hän sitten lieneekin) . Herra Hakkarainen ei pääsisi millään kriteerillä jatkoon.
Todennököisesti kuolisi synnytykseen ja insesti hoitaisi sen sukuhaaran myös sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Todennököisesti kuolisi synnytykseen ja insesti hoitaisi sen sukuhaaran myös sukupuuttoon.
Älähän nyt...ympäristö kun kummiski säteilisi, niin tekijä x voisi jopa ns. potkaista evoluutiota eteenpäin...
NO kaikkien kanssa pitäisi tehdä niitä lapsia, jotta geeniperimä olisi toisella ja kolmannella sukupolvella edes vähän vaihteleva.
Olen jo 47v. joten ei vauvoja... tyytyisin pitämään vaan omaa kivaa.
Saisivat ukot nussia ihan keskenään. Ihmiskunnan pelastamiseksi kun vaadittaisiin vähän isompaa populaatiota ettei lopputulos olisi sisäsiittoinen (elinkelvoton) katastrofi :P
(Ja kuka hullu haluaisi kokonaisen ihmiskunnan noiden jälkeläisistä!!!???)
No sanomattakin on selvää, että ihmiskunta ei noin pienellä populaatiolla selviäisi kuitenkaan, joten ei tällaista tarvitsisi edes miettiä. Joten hyvästelisin ihmiskunnan ja eläisin loppuelämäni niin mukavasti, kuin kyseisten herrojen kanssa olisi mahdollista.