Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuva tyttöystävä

Vierailija
02.03.2016 |

Jatkuvasti perseessä kiinni. Soittelee mikä kestää jos jään ylitöihin, kysyy kenen kanssa olen ja onpa jo parit marttyyri-itkut vetänyt tämän 3kk aikana kun on asuttu yhdessä. Pitäiskö nostaa kytkintä? On myös sotkuinen ja hidas aamulla ja halus koiran jota hoitaa laiskasti. Eli minä lenkitän kun muijan lenkit on alle 15min.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira mukaasi ja lähde ennen kun se on tiineenä. Muija siis, ei koira...

Vierailija
2/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhteen alku nyt on aina vähän tollaista hakemista, luottamuksen rakentamista. Yhtä lailla olet todennäköisesti seuraavan muijan kanssa "kusessa". Katso nyt vielä tasaantuuko teillä suhde ajan myötä, jos ei niin sitten poopotinta toisen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte olleet niin vähän aikaa vasta yhdessäkin että mistäs tiedät millaisia paskasuhteita tyttöystävälläs on takana? Ei ole pötypuhetta se, että nykyään luovutetaan ensimmäiseen töyssyyn tiessä.

Vierailija
4/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan jo vuosi tapailtu ja oltu aina toisen luona, mutta nyt ruvennut roikkumaan. Lenkille ei lähde kun on kylmä tai huonot kengät tai ei voi juosta tms. Päästää koiran vapaaksi vaikka asutaan aika kaupunkialueella. Jättää kaapit auki, keittimen ja valot päälle, ikkunat saattaa olla auki vaikka pakkasta. Kun sanon, niin nauraa, että älä nyt sydänkohtausta saa. Meinaa mennä hermot. En yhtään jaksa laiskoja ihmisiä. Tuo on joku niin mukavuudenhaluinen kuin olla ja voi.. Nätti ja hauska mutta eipä auta vitutukseen. On myös sosiaalisesti kiltti kun aiemmat olleet sellaisia ettei tule oikeen toimeen kuin tiettyjen kanssa. Huoh!!!

Vierailija
5/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika mulkku!

Vierailija
6/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo kyllä kuulostaa aika pahalta, etenkin jos ei tyttö lotkauta korvaansa vaikka yrität sanoa asiasta. Minkä ikäinen likka kyseessä? Jos on tosi nuori, niin voisi kuvitella tuollaisen vetämättömyyden ja epäsiisteyden menevän ehkä ohi. Toisaalta jos et voi sietää tuota luonteenpiirrettä, ei sinua voi sitä pakottaa katselemaankaan. Kyllä sua varten varmaan olisi parempiakin matcheja, jotka ei 3kk yhdessäasumisen jälkeen saa pinnaa noin kireälle.

Vierailija
7/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan jo vuosi tapailtu ja oltu aina toisen luona, mutta nyt ruvennut roikkumaan. Lenkille ei lähde kun on kylmä tai huonot kengät tai ei voi juosta tms. Päästää koiran vapaaksi vaikka asutaan aika kaupunkialueella. Jättää kaapit auki, keittimen ja valot päälle, ikkunat saattaa olla auki vaikka pakkasta. Kun sanon, niin nauraa, että älä nyt sydänkohtausta saa. Meinaa mennä hermot. En yhtään jaksa laiskoja ihmisiä. Tuo on joku niin mukavuudenhaluinen kuin olla ja voi.. Nätti ja hauska mutta eipä auta vitutukseen. On myös sosiaalisesti kiltti kun aiemmat olleet sellaisia ettei tule oikeen toimeen kuin tiettyjen kanssa. Huoh!!!

Kyllä siitä koiranhoidosta voi hyvin ärähtää, koska se on jo ihan vastuukysymys, ja valot ja keittimet nyt ei kukaan järki ihminen jätä päälle, koska sähkö maksaa + keittimessä tietty tulipalovaara. Mutta et sä välttämättä jostain kaappien sulkemisesta voi nillittää. Tai voit, mutta ihan yhtälailla teillä on oikeus elää siinä sen toisen ehdoilla tai sitten sinä suljet niitä kaappeja. Niin se menee kaikissa suhteissa, että jossain joutuu tekemään kompromisseja. Eli nyt vaan kunnon palaveri kotona pystyyn, kun kumpikin on syöny ja ette ole väsyneitä. Käytte hyvässä hengessä läpi yhteiset pelisäännöt.

Vierailija
8/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparka, hänellä on avomiehenään typerys, joka asuu hänen kanssaan, eikä ymmärrä että he ovat avoliitossa saati että mies osaisi ilmoittaa menemistään kuten normaalit ihmiset. Lisäksi jätkä haukkuu avovaimoaan netissä.

Vierailija
9/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...taitaa olla perusluonteessa tuollainen välinpitämättömyys. On luultavasti raha-asioissa yhtä hälläväliä-asenne ja perhettä tuollaisen kanssa tuskin kannattaa perustaa. Jos jo noissa perusarjen kysymyksissä menee noin pahasti ristiin ja tässä vaiheessa riepoo niin jatkaisin matkaa yksin.

Ihan näin aikuisen, melkein viiskymppisen neuvona tämä. Sen verran elämää ja ihmisiä olen nähnyt etten kovin hyvää ennustetta antaisi tuolle suhteelle. 

Vierailija
10/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisparka, hänellä on avomiehenään typerys, joka asuu hänen kanssaan, eikä ymmärrä että he ovat avoliitossa saati että mies osaisi ilmoittaa menemistään kuten normaalit ihmiset. Lisäksi jätkä haukkuu avovaimoaan netissä.

Joo. Aikuinen mies ulisee VAVA-palstalla. Jotenkin käy sääliksi, liian huono jopa provoksi.

Vierailija
11/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jostain ylitöihin jäämisestä on ihan suotavaa ilmoittaa vai meinaatko että tulet ja menet mielesi mukaan eikä toinen saa kysyä mitään. Eikä se mitään roikkumista ole.

Koiraa kyllä pitää hoitaa molempien ja lenkittää ja kantaa vastuu. Tuohon sotkuisuuteen nyt ei oikein muuta lääkettä ole kun asiasta puhuminen ja sovitte sitten pelisäännöt. Tuota se yhdessä asuminen ja parisuhde on, toisen huomioon ottamista ja toisen huonojenkin puolien sietämistä.

Vierailija
12/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastatko sä sitä?

Vierailija
13/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on vauva palsta aina tarpeentullen.

Sitten kun haetaan jotain muuta perustelua, on tämä aihe vapaa palsta.

Aivan niin kuin tasa-arvoakin kannatetaan silloin, kun siitä on itselle hyötyä. Muulloin vaaditaan miehiä kohtelemaan naista naisena.

Vain nainen voi olla niin kiero..

-nainen itsekin

Vierailija
14/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ylitöistä voit ilmoittaa hänelle itse, niin ettei hänen tarvitse ihmetellä missä viivyt.

2) Miten avokkisi aamuhitaus haittaa sinua? Voitko vain itse lähteä omalla tahdillasi töihin ja jättää naisen hidastelemaan itsekseen?

3) Kahvinkeittimen päälle jättäminen on paloturvallisuusriski, ei mikään naurun asia. Tästä kannattaa sille tyttikselle huomauttaa vakavasti. Toisaalta ehkä kannattaisi hankkia keittimeen ajastin?

4) Kaapin ovien auki jättäminen ja valojen päälle jättäminen on kieltämättä ärsyttävää, mutta oman kokemukseni mukaan ei niin iso asia, että siitä kannattaisi alkaa riitelemään. Parisuhteessa joutuu sietämään myös ne kumppaninsa huonot puolet, joten kannattaa valita taistelunsa. Minä olen huomannut, että kaappien ovet eivät ole taistelun arvoisia. Huomattavasti pienemmän riesan tie on, kun vaan itse suljen ne ovet ja sammutan turhat valot. Sen verran mieheni kanssa valojen sammuttamisesta otin yhteen, että lähtiessään ne valot pitää muistaa sammuttaa.

5) Koiran hoidosta vakava keskustelu. Siitä ei toisen ole lupa luistella.

6) Onko sinulla tapana lähteä jonnekin kertomatta naisellesi minne menet ja kenen kanssa? Vai miksi hän kyselee kenen kanssa olet? Auttaisiko tähän se, että kertoisit etukäteen suunnitelmistasi ja menoistasi, kuten tietenkin myös niistä ylitöistä.

Vierailija
15/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei nää nyt ole ainoita syitä miks mietin jättämistä. On muutenkin aika ongelmallista. Ja nyt harmittaa, että meillä on koira. Ei sitä vois tuolle jättää, mutta ei se pärjäsi mun pitkiä päiviä yksin.

En oo noista kaapeista tms valittanut kun ei se mitään auta. Mutta kun koira juoksee vastaan pihalla, vaikka just on asiasta puhuttu niin kyllä se vituttaa. Muija niin laiska ettei viitsi alle kilometriä kävellä jos pakko päästää irti.

Ja kyllä sitä silti rakastaa ja välittää, kun sotkusta huolimatta pitää itsestä huolta ja on kiva muille ihmisille, ja mullekin niin ettei ikinä tahallaan pahaa tarkoita. Ei kuulemma tahallaan noita keittimiä tms jätä päälle, mun on vaan aika vaikea kestää huolimattomuutta ja tyhmyyttä. Avaimet oli yks pv ovessa yms. Sit joutuu laskea 20 ettei mene hermo 😫

Ja kyl ne aamut vaikuttaa kun heitän sen töihin.

Ap

Vierailija
16/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan koittaa puhua tyttöystävän kanssa asiasta, mutta suosittelen kyllä nostamaan kytkintä.

Vierailija
17/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia sitä kokeillaan ensin yhdessä asumista. Että toimiiko se.

Ja mun mielestä ei toimi. Et sä ole tuossa suhteessa mies tai poikaystävä, sä olet sen isä! Tai äiti. Ja hän suhtautuu sinuun samalla tavalla.

Kahvinkeitin:

"joo joo mutsi, emmää enää" tai vailla vastuuta siitä, että jonkun pitää maksaa vedestä ja sähköstä "älä viitti hei ragee vaikka toi ikkuna on auki" ja lisäksi vastuunpakoilu sen lemmikin suhteen "emmää ny jaksa *tekosyy*". Ai joo ja kirsikkana tuo, että heität tytsyn töihin! Mä vien mun lapset kouluun, koska ne on siinä työmatkan varrella ja haluan varmistaa että se lusmumpikin menee sinne päiväksi. Mutta että aikuinen ihminen ei tajua, että myös sinun pitää ehtiä töihin!

Vaikutat ihan vastuulliselta kaverilta. Luultavasti tästä on ihan hyvä maksaa oppirahat ja lähteä rakentamaan omaa elämää, joko sen koiran kanssa tai yksin. (Ja jos yksin, niin huolehdithan, että se koira saa hyvän uuden perheen).

Tyttiskin voisi oppia jotain tulevaa suhdettaan varten. Älä ota sitä riskiä, että se kahvinkeitin polttaa koko teidän irtaimiston - sinun ja hänen. Koska tuossa moka on yksinkertaisesti hänen. Jos kuviossa olisi edes jotain säilytettävää, niin voisi pohtia ongelmanratkaisuja (kuten ajastinta siihen kahvinkeittimeen yms) mutta helpommalla pääsette molemmat kun laitatte lusikat jakoon.

Ja tuo roikkuminen on ärsyttävää.

terv.

Täti-ihminen 42v

Vierailija
18/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti perseessä kiinni. Soittelee mikä kestää jos jään ylitöihin, kysyy kenen kanssa olen ja onpa jo parit marttyyri-itkut vetänyt tämän 3kk aikana kun on asuttu yhdessä. Pitäiskö nostaa kytkintä? On myös sotkuinen ja hidas aamulla ja halus koiran jota hoitaa laiskasti. Eli minä lenkitän kun muijan lenkit on alle 15min.

Jep, karkuun. Tuollainen toiminta yleensä vain pahenee ajan kuluessa. Sairaalloinen mustasukkaisuun ei ole hyvästä.

Vierailija
19/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sinä tunnut itsekin Ap tietävän mitä tehdä.

Jos tuntuu siltä, että on lähdettävä suhteesta, etkä ole vielä yli 50-vuotias, niin suosittelen ehdottomasti sitä lähtemistä. Muuten jossittelet ja kadut loppuelämäsi.

Ja juu - niinkin voi lopulta käydä ettet muka enää jatkossa löydäkään "parempaa", mutta se on sen ajan ongelma, jos edes on, joten älä mieti sitä. Aika kultaa myös muistoja kierosti, joten paljon "parempaa" on vissisti myös edessäpäin.

Tällä hetkellä nimittäin vain tuhlaat sekä omaa että tyttöystäväsi aikaa.

Vierailija
20/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aikuinen mies ulisee VAVA-palstalla. Jotenkin käy sääliksi, liian huono jopa provoksi.

Taas näitä seksistejä, joiden mielestä netissä uliseminen on heikkoa ja siksi vain naisille sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi