Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuva tyttöystävä

Vierailija
02.03.2016 |

Jatkuvasti perseessä kiinni. Soittelee mikä kestää jos jään ylitöihin, kysyy kenen kanssa olen ja onpa jo parit marttyyri-itkut vetänyt tämän 3kk aikana kun on asuttu yhdessä. Pitäiskö nostaa kytkintä? On myös sotkuinen ja hidas aamulla ja halus koiran jota hoitaa laiskasti. Eli minä lenkitän kun muijan lenkit on alle 15min.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onkin varmasti vikaa. Mutta taidan silti ihastua noihin sairaalloisen mustasukkaisiin. Aiemmat muijat ei tajunneet, että tyttö ja poika voi myös olla ystäviä. Ilman mitään halua panna toisiaan. Nykyinen ei ole valittanut. Ihmettelen vaan aina kun kysyy kenen kanssa olen, en minäkään kysy siltä kenen kanssa on, vaikka on väleissä eksiensäkin kanssa, toisin kuin minä.

Ja koira on kyllä näköjään mun ja hoidan sen ja hyvin voin lenkkeillä, mutta kyllä sitä nyt olettaa että sen halunnut tekisi edes jotain.

Ap

Vierailija
42/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat nuorelta ja ehdottomalta, löysää pipoa ja paljon, jos meinaat ihmissuhteissa pärjätä. 

Tottakai muulle perheelle ilmoitetaan, jos jää ylitöihin tai menee töistä salille/kahville/kaverille. Tämä ei ole roikkumista eikä kontrollointia, vaan normaali käytöstapa, jota sinulle ei ole kukaan opettanut (?) Miksi turhaan huolestuttaa toista tai pitää epätietoisuudessa?

Sitä paitsi, tyttöystäväsi on ihan syytä tietää sinun menot, teillä on yhteinen koira, joka tarvitsee lenkittäjän säännöllisesti. Mitäs jos tulisi lapsia, meinaatko vaan, että isi voi huidella töissään ja menoissaan ilmoittamatta yöhön asti... kyllä pikkuvaimo kotona hoitaa lapset? Sitten kotio tullessa alat valittaa kun kaapinovi on jäänyt auki tai ikkunasta on tuuletettu raikasta ilmaa (?)

Kertomillasi tiedoilla, sinulla on huonommat käytöstavat kuin avopuolisollasi. Ainut asia, mikä pisti korvaan oli päälle jäävä kahvinkeitin. Se toki tulee muistaa sammuttaa paloturvallisuussyistä. Muut asiat olivat älyttömiä. Jos etsit itsellesi parisuhdetta, niin siinä pitää molempien joustaa ja ymmärtää, ottaa toinen huomioon. 

Toivon että tyttiksesi löytää poikaystävän, joka välittää hänestä (toki se voit olla myös sinä, jos opit joustamaan ihmeellisistä pakkomielteistäsi kuten onko kaikki kaapinovet kiinni... mitä veen väliä oikeasti?

ELämän kaareen mahtuu lopulta niin paljon suurempia asioita, jotka sinun on psyykkisesti hanskattava jotenkin...jos jo kaapinovi tekee tiukkaa, niin ei ennusta hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissaan naisen kanssa, jos kutsut yhteydenpitoa roikkumiseksi? Kaverisikin vihjasivat, että hae Thaikuista haluamasi nainen. Aina tyytyväinen kodinpitäjä?

Vierailija
44/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kuulosta itsekään miltään aarteelta.

Vierailija
45/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koiran aamulla, illalla ja vielä myöhäisillalla. Muija on sanonut, että hoitaa sen töiden jälkeen kun ei aamulla jaksa herätä. Ja on toi ehdottomuus nyt vähän karissut noiden kahden sekopään jälkeen. En nyt tänne viitsi niitä enempää avata ettei tunnista itseään.

Ja en odota mitään pikkuvaimoa. Ehkä pahin skenaario ettei naisella ole mitään tavoitteita. Mun mielestä sellainen kotona heiluminen on omien mahdollisuuksien tuhlaamista, enkä ikinä vois pitää sellaista teennäistä kiltteyttä mitenkään itseisarvona ja haluttavana. Lähinnä laiskana ja aivottomana. Jos syntyy tällaiseen maahan, niin todellakin luulis olevan halua hyödyntää sitä.

En siis odota että muija tekis mulle ruokaa ja hymyilis nätisti vaikka vituttais.

Ap

Vierailija
46/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti voisitko elää sotkuisen ihmisen kanssa ylipäätänsäkää? Jos et, niin vaiha siistimpään versioon.

Vierailija
47/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet deittaillut prinsessoja aikaisemmin ja tajunnut että ne on aika hanurista. Nyt oot löytänyt vähän paremman prinsessan, kun ei ole hullu sekopää, mutta on tuolla ihan tervejärkisiä, ahkeria ja tavoitteellisia naisia vaihtoehdoksi tuollekin. Vai tarviiko sulle naisen olla kaunis ja vähän tyhmä, ei liian paljon tavoitteita?

Vierailija
48/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kaunis. Pitää olla hyvä kroppa ja muutenkin liikunnallinen. En vois olla ihmisen kanssa joka ei miellytä mua ulkoisesti. En siis tietoisesti etsisi vähemmän viehättävää jotta hän olis henkisesti balanssissa? Ei kai siihen tarvitse huonompaa ulkonäköä ollakseen parempaa ainesta sisäisesti?

Mutta joku jo kuvittelee jotain. Niin en syty ihmisestä joka näyttää suihkun jälkeen petolinnun perseeltä ja laittautuu lähikauppaan 2h. Muijalla ei tarvi olla tekoripsiä ollakseen kaunis, mutta ei ne myöskään ole este seurustelulle.

Nykyinen on kyllä nätti 24/7 eli ei oo kyse ulkonäöstä.

Enemmän tuo on joku luonnonlapsi kuin prinsessa ja ei sille voi siks suuttua kun vaan on sellainen. Pakko vaan miettiä jaksanko tällaista arkea. Ja kun tuo silmät suurena selittää että heillä on koirat aina ollut irti eikä ikinä sattunut mitään, niin millä selität tyhmälle, että pappakin poltti 80 vuotta eikä tullut keuhkosyöpää- on vaan vitun huono argumentti.

Ap

Vierailija
49/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laisinkaan ap kuulosta sosiopaatilta..

Vierailija
50/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laisinkaan ap kuulosta sosiopaatilta..

Sosiopaatti on kyllä aikansa elänyt termi. Tarkenna vähän?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan