mitä tehdä, säätö (26v mies( möläytti olevansa neitsyt?
Olen tositarkoituksella säätänyt aivan ihanan miehen kanssa n. kuukauden. Hän ei ole tuona aikana tehnyt aloitetta seksiin kertaakaan, joten otin ohjat käsiini. Mies meni lukkoon, pyysi lopettamaan ja kertoi olevansa neitsyt, ja ettei hän ole ollut kenenkään naisen kanssa aiemmin.
Nyt en tiedä yhtään, mitä tehdä. Minulla suoraan sanottuna meni kaikki mielenkiinto miestä kohtaan tuon asian kertomisen takia. Toisaalta hän on todella ihana, hauska ja huomaavainen, ja hänessä on jotain erityistä mitä kenessäkään aiemmassa säädössäni tai suhteissani ei ole ollut. Tämä neitsyys asia painaa minua kuitenkin, en nimittäin viitsisi alkaa säheltämään seksiasioissa täysin ummikon kanssa.
Auttakaa, Loeptanko minä juttumme tähän vai mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (53)
Ite tykkäisin enemmän upouudesta kuin käytetystä <3
Vierailija kirjoitti:
Ei 26-vuotias ole vielä ikäloppu. Mutta itse kyllä vähän arastelisin 3-kymppistä, joka ei ole ikinä seurustellut. Tunnen samanlaisia naisiakin, ja kyllähän he aika omalaatuisia ja urautuneita tyyppejä tuppaavat olemaan.
Mä taas palaisin halusta jos löytäisin vähän kömpelön 30-vuotiaan naisen, joka ei ole koskaan ollut miehen kanssa. Olisi ihanaa olla se ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen <3
"Tämä on pelkkää ennakkoluuloa ja stereotypiaa. Oletko yrittänyt seurustella monenkin kokemattoman kanssa? Sitä paitsi seurustelukokemus ei ole sama asia kuin elämänkokemus. Se osaako elää toisen kanssa parisuhteessa, riippuu enemmän luonteesta kuin seurustelukokemuksesta. On olemassa paljon ihmisiä, jotka ovat olleet suhteissa, mutta eivät vieläkään osaa. Se kokemus ei siis yksistään kerro mitään."
- Niin onhan sitä saanut tältäkin palstalta lukea, kuinka -yleensä naiset- ovat ihmeissään kun mies ei kotona osallistu kodin yhteisiin askareihin, kuten siivoamiseen, pyykinpesuun tai ruoanlaittoon, vaan ovat suhteessa, jossa odottavat, että siippa hoitaa kaikki jo mainitut askareet. - Tai okei tekevät niitä perinteisiä "miesten töitä" joita on kyllä hämmästytttävän paljon erityisesti kerrostalossa asuvalla miehellä. Auton renkaiden vaihtoa. (Vaihavat niitä kai niitä varmuuden vuoksi joka toinen viikko) Ja päivittäin hakkaavat halkoja, koska jollainhan sitä asunto on lämmitettväkin. Sekä tietysti korjaavat kaikkia hajoavia kodinkoneita. Hella täytyy säätää varmuuden vuoksi kerran viikossa ja taloyhtiön pyykkituvan pesukonetta säädetään vuorossa, taloyhtiössä muiden asuvien miesten kanssa...
Miten kukaan on viitsinyt säätää ap:ltä neitsyyden? Kuka siihen on alentunut, hyihyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä huoriin, niin ei tarvitse kenenkään kärsiä kokemattomuudestani.
Mene mieluummin hirteen niin sinustakin päästään.
En mene vaan paukutan huoria ja levitän kaikki taudit teihin 😄
"Mene mieluummin hirteen niin sinustakin päästään." - Kirjoitit kyllä niin synkkää ja vasten mielistä tekstiä, että toivottavasti osaisit edes hävetä, sitä mitä kirjoitit. Luulen, että aika moni meistä haluaisi harrastaa seksiä tai vielä enemmän haluaisi tulla kohdatuksi ja myönteisesti huomioiduksi, että toisinaan tekee ihan kipeää. - en minä ainakaan tiedä paikkaa, jossa voisi tyydyttää ja lievittää seksin -nälkäänsä jossain "luonnollisella" tavalla. Ei nainen tai mies ole minulle kauppatavara, jonka uskoisin tai haluaisin ostaa itselleni hetkelliseksi leluksi. Seuraus: olen sitten ilman. Ja kyllä tämä "ilman olo" toisinaan hieman kirveltää. Seksi on kuiitenkin minusta täysin luonnollinen, etten sanoisi normaali ihmiseloon kuuluva asia. - Ei mikään sellainen, jonka puute kaipaisi pikaista lääkitystä. Tai sellaista, että jollei "saisi" niin elämä olisi arvotonta ja tai halveksittavaa. - - Ei, en tiedä täysin, mikä minussa on ns. vikana. Varmasti joiatin puutteita ja vikoa on, mutta en minä odota myöskään, että kumppaninikaan olisi. Ihmistä rinnalleni minä haen. En tahdotonta ja elotonta nukkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 26-vuotias ole vielä ikäloppu. Mutta itse kyllä vähän arastelisin 3-kymppistä, joka ei ole ikinä seurustellut. Tunnen samanlaisia naisiakin, ja kyllähän he aika omalaatuisia ja urautuneita tyyppejä tuppaavat olemaan.
Mä taas palaisin halusta jos löytäisin vähän kömpelön 30-vuotiaan naisen, joka ei ole koskaan ollut miehen kanssa. Olisi ihanaa olla se ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen <3
Sehän se ongelma onkin, että kömpelöys ei varsinaisesti tee tutustumista helpoksi tai edes mahdolliseksi. Ikäneitoja ja -miehiä vaivaa joskus tietynlainen sosiaalinen kömpelöys, eikä se iän myötä mihinkään häviä. Pitää vaan toivoa, että vakat ja kannet löytävät toisensa.
Onko nykynaiset näin huo ri a? Miksi en syntynyt homoksi, suomalainen nainen kuvottaa minua.
Onko mies kuitenkin halukas yhdyntään? Jos kerran rupesi topputtelemaan touhun kiihdyttyä, voi olla ettei hän ole vielä edes valmis menettämään poikuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
On kunnia-asia saada viedä jonkun neitsyys.
Hyi. Oon kerran vieny (tietoisesti) ja se oli kamalaa.
Täytyy tosiaan varmaan alkaa käymään huorissa, kun ei tunnut suurelle osalle kelpaavan alle 100 kertaa pannut mies. Itse olen 18v, enkä vielä kertaakaan ole harrastanut seksiä.
Jos joku haluaa tähän syyn, niin ujous on yksi syy, vaikka olenkin siitä päässyt eroon, mutta vähän turhan myöhään. Toinen syy on se, että kaveripiirissäni ei ole paljoa tyttöjä, eikä kavereilla tyttöystäviä. Tälläiseen kaveripiiriin olen ujouteni takia eksynyt. Nykyään kaikille kavereistani varmaan kelpaisikin jo tyttöystävä, mutta sen hankkiminen on aika vaikeaa näistä lähtökohdista(yli 18v ja täysin kokematon naisista). Itse en alkoholia käytä, niin on kaikki bileet ja baari-illat jäänyt kokematta.
Kyllä näin myöhemmin harmittaa, kun sain kuulla, että yllättävän moni tyttö oli minusta ollut kiinnostunut lukio-ikäisenä, mutta minun olisi varmaan pitänyt jotenkin lähestyä heitä...
Olen itse hyvin urheilullinen ja mielestäni hyvän näköinenkin, joten enköhän kuitenkin vielä jonkun löydä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tosiaan varmaan alkaa käymään huorissa, kun ei tunnut suurelle osalle kelpaavan alle 100 kertaa pannut mies. Itse olen 18v, enkä vielä kertaakaan ole harrastanut seksiä.
Jos joku haluaa tähän syyn, niin ujous on yksi syy, vaikka olenkin siitä päässyt eroon, mutta vähän turhan myöhään. Toinen syy on se, että kaveripiirissäni ei ole paljoa tyttöjä, eikä kavereilla tyttöystäviä. Tälläiseen kaveripiiriin olen ujouteni takia eksynyt. Nykyään kaikille kavereistani varmaan kelpaisikin jo tyttöystävä, mutta sen hankkiminen on aika vaikeaa näistä lähtökohdista(yli 18v ja täysin kokematon naisista). Itse en alkoholia käytä, niin on kaikki bileet ja baari-illat jäänyt kokematta.Kyllä näin myöhemmin harmittaa, kun sain kuulla, että yllättävän moni tyttö oli minusta ollut kiinnostunut lukio-ikäisenä, mutta minun olisi varmaan pitänyt jotenkin lähestyä heitä...
Olen itse hyvin urheilullinen ja mielestäni hyvän näköinenkin, joten enköhän kuitenkin vielä jonkun löydä.
Aika suurelle osalle ei kelpaa myöskään mies, jolla tulee mieleen hoitaa tämäkin asia "käymällä huorissa". Ongelma siis ei ole varsinainen teko, vaan se ajatusmaailma mikä saa tuollaista ratkaisua miettimään. Tuo muiden halveksiminen ja itsekkyys sitten näkyy kaikessa muussakin.