Tekeekö muiden lapset tätä?
5v kyseessä meillä. Jos laitan puhelimella youtubesta musiikkia soimaan niin lapsi haluaa väkisin tuijottaa ruudussa näkyvää videota, vaikka siinä ei olisi muuta kuin liikkumaton kuva. Kännykkä pitää laittaa lapsen ulottumattomiin kun se ruutu kiinnostaa niin julmetusti. Semisti ärsyttää kun itse tykkään tanssia musiikin tahtiin ja yritän innostaa lasta myös mukaan liikkumaan. Joskus on huvikseen kokeiltu lapsille suunnattuja opastettuja tanssi- ja jumppavideoita ja silloinkin lapsi vain seisoo tikkuna paikallaan ja toljottaa sitä videota kuin lumottu.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No ei! Kuulostaa tosi oudolta tuijotta ruutua ilman että siinä on edes liikettä.
Ehkä joku autismi teettää tota. Ja miksi ihmeessä pitää soittaa youtubesta..
Sitä mäkin ajattelin, mutta monissa muissa asioissa lapsi on ns. aika normaali eikä neuvolassakaan ole mitään epäilty. YouTube, koska olen pihi eikä meillä ole enää mitään levysoittimia, enkä halua tehdä spotify-tiliä :D
Itse saatan jäädä tuijottamaan pyykkiä kun se pyörii pesukoneessa, että lähde sukka liikkeelle sieltä luukun tiivisteestä. Nyt, ei nyt, melkein jee lähti!!
No ei! Kuulostaa tosi oudolta tuijotta ruutua ilman että siinä on edes liikettä.
Ehkä joku autismi teettää tota. Ja miksi ihmeessä pitää soittaa youtubesta..