Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun isotissisenä ei voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita

Vierailija
01.03.2016 |

Tulin just suihkusta ja ois kiva loppu ilta olla vain ilman rintsikoita, mutta ehei, ei tietenkään. Tissit eivät unohda muistuttaa olemassaolostaan. Tuntuvat tosi inhottavan raskailta säkeiltä ilman liivejä kun tuossa roikkuvat.

Aamullakin kun herää, ois kiva hetki olla ilman. Mutta ei tietenkään, heti kun nousee ylös niin tuntee taas kuinka ne roikkuu ja painaa. Tosi epämukava tunne ja heti pitää laittaa rintsikat päälle.

Mä inhoan rintsikoita. Mulla on ihan alusvaate liikkeestä ostetut, oikean kokoiset (myyjä ihan mitannut vieläpä rinnanympäryksen), mutta siltikin mä vihaan rintsikoita yli kaiken. Ne ei koskaan tunnu mukavilta ja luonnollisilta päällä.

Monesti mietin, kuinka ihanaa ois, kun omistaisi pienemmät, pystymmät ja timmimmät tissit. Vois olla välillä ilman rintsikoita..

Suihkustakin kun tulee, niin vituttaa alkaa ähertään noita rintsikoita päälle, kun haluais vaan olla ilman, tuntuu paljon rennommalta.

Onko kellään muilla samanlaista tunnetta vai oonko jotenkin omituinen, kun rintsikoiden pukeminen päälle tuottaa tuskaa? :D

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä sun mitat on? Siis rinnan päältä ja alta? Ja mitä kokoa käytät? Joillakin liikkeillä ei ole OIKEASTI isoja kokoja edes tarjota, joten myyvät sitä mitä niillä on, vaikkei se olisi asiakkaalle sopiva lainkaan. Hyvät rintaliivit ei tunnu päällä pahalta. Onko sinulla esim kaarituettomia kotikäyttöön, pitäisi lollot edes vähän aloillaan :D Itselläni on järkyttävän isot tissit ja olen kyllä kotona ilman liivejä, vaikka ärsyttääkin se, kun ne heiluu puolelta toiselle niinkuin lehmällä.

Vierailija
62/65 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota mittasi tämän laskurin ohjeiden mukaan, ja kokeile tuloksen koon mukaisia liivejä, myös niitä rinnakkaiskokoja sekä erimallisia kuppeja

http://www.brasizecalculator.tk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I FEEEEL U!!! Oon tota samaa monesti miettinyt mutta en oo kai sit ääneen sanonut..sä sanoit munki puolesta! Joo, onhan sitä kaarituettomia ja urheiluliivejä yms. "mukavia" vaihtoehtoja mutta ku haluais joskus olla ilman!!! Ja haluaisin joskus valita sellasen selästä avoimen mekon tai topin tms.. Niin ettei sit tarvis ostaa erikseen vielä jotain spessuliivejä sen yhden paidan mukaan.. Kun lopetan imettämisen, hankin luultavasti pienet ja terhakat silarit. Aamen.

Siis valitat rintojesi suuruutta, mutta aiot mennä ottamaan lisää täytettä?

Miksi naisille se omassa vartalossa eläminen tuntuu olevan niin tolkuttoman vaikeaa?

Vierailija
64/65 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changen liikkeessä mut mitattiin 65I, jotkin liivit on 70H. Itselleni ne ovat rasittavan suuret, vaikka eivät näytä niin isoilta muuhun vartaloon verrattuna koska olen erittäin pitkä. Joillain normimittaisella naisella ne näyttäisivät suurilta.

Olen yrittänyt totuttautua kotona olemaan liivittömänä vaikka nämä on painavat ja tiellä ja inhottaa jos nänni hipaisee ovenkarmia huoneesta poistuessa, hah. Ainoa positiivinen asia on tiimalasiefekti, näyttää kivalta kapean vyötärön kanssa. Miehiltä saanut vain limaisia kommentteja ja tuntuu että tissit onkin ainoa seikka miksi kelpaan joillekin.

Olisipa vaan pienet tisut.

Siis mitä hittoa, mulla on suunnilleen samankokoiset rinnat tai vähän isommat, kuppikoko on 65-70I/J (eikä ole edes Changen kokoa, vaan Panache/Cleo, Freya) ja ei nää mihinkään ovenkarmeihin hakkaannu kun liikun ilman liivejä, en saa limaisia kommentteja enkä ole saanut fyysisiä ongelmia rintojeni painosta. Ilman liivejä olen usein kotosalla ilman ongelmia. Olen 168cm pitkä. Olenko tosiaan tullut sokeaksi oman rintavarustukseni koolleni vai mikä tässä mättää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän