Ärsyttää, kun isotissisenä ei voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita
Tulin just suihkusta ja ois kiva loppu ilta olla vain ilman rintsikoita, mutta ehei, ei tietenkään. Tissit eivät unohda muistuttaa olemassaolostaan. Tuntuvat tosi inhottavan raskailta säkeiltä ilman liivejä kun tuossa roikkuvat.
Aamullakin kun herää, ois kiva hetki olla ilman. Mutta ei tietenkään, heti kun nousee ylös niin tuntee taas kuinka ne roikkuu ja painaa. Tosi epämukava tunne ja heti pitää laittaa rintsikat päälle.
Mä inhoan rintsikoita. Mulla on ihan alusvaate liikkeestä ostetut, oikean kokoiset (myyjä ihan mitannut vieläpä rinnanympäryksen), mutta siltikin mä vihaan rintsikoita yli kaiken. Ne ei koskaan tunnu mukavilta ja luonnollisilta päällä.
Monesti mietin, kuinka ihanaa ois, kun omistaisi pienemmät, pystymmät ja timmimmät tissit. Vois olla välillä ilman rintsikoita..
Suihkustakin kun tulee, niin vituttaa alkaa ähertään noita rintsikoita päälle, kun haluais vaan olla ilman, tuntuu paljon rennommalta.
Onko kellään muilla samanlaista tunnetta vai oonko jotenkin omituinen, kun rintsikoiden pukeminen päälle tuottaa tuskaa? :D
Kommentit (65)
Varmaan tottumiskysymys aika pitkälti. Itse olen aina kotona ilman liivejä, paitsi jos tulee vieraita. Itse asiassa olen kotona aina alasti kun olen yksin tai miehen kanssa kaksin. Tissit on D-kokoa, eikä mitään ongelmaa olla ilman rintsikoita. Jos on tilanteita että muitakin on paikalla ja ei viitsi ilman minkäänlaista tukea olla, mutta haluan olla rennosti esim. mökillä, niin käytän pehmeitä "urheilu"liivejä/-toppeja. Olisiko näistä ap:lle apua?
Öisin voit olla kaiketi ilman. Niinhän kai suurin osa naisista on. Pieni/normaalirintainen normaali naisihminen kaiketi pitää yleensä rintaliivejä suhtkoht koko ajan, paitsi suihkussa ja öisin. Ehkä kannattaa laihduttaa, rinnat pienenee tai sitten säästää rintojen pienennysleikkaukseen rahaa.
minä katson, että pehmeät urheilutopit ovat myös rintsikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas millaisia utareita nykynaisilla on! Kertoo kyllä lisääntyneestä ylipainosta kansan keskuudessa.
Auts. Pitää alkaa laihduttaa... BMI 21 ja G70.
Mahdat olla yhtä tissiä koko nainen :D
Ei nämä niin isot ole, kun pituuttakin on 177 cm. Jos olisin lyhyt, niin olisin varmaan eri näköinen.
Jaa, itse olen juuri päättänyt kulkea ilman liivejä. Nännien näkymisestä ja tissien hölskymisestä huolimatta. Onneksi minulla ei ole mitkään megautareet muttei pienet ketunnokatkaan.
Minulla on D-kuppi ja en pidä rintaliivejä kuin juhlissa. Arjessa olen aina ilman rintsikoita. Käytän napakoita alustoppeja. Kotona voin olla vaikka tisut paljaana.
Nyt reilu nelikymppisenä olen huomannut, että iho ei ole enää niin kimmoisa ja rinnat alkavat hakeutua alemmas, ei kiva, kun paljon painavaa ja tiivistä rintarauhaskudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas millaisia utareita nykynaisilla on! Kertoo kyllä lisääntyneestä ylipainosta kansan keskuudessa.
Jooh sama :D Bmi 19,1 ja 70E.
Kyllä mä kotona olen saunan jälkeen tai viikonloppuaamuisin. Mutta en myöskään enää inhoa liivejä, siitä asti kun löysin nää wowwbrat.
Mitä isommat rinant nuorella iällä sitä kauheammin ne riiippuu sitten viisikymppisenä. Kyllä pikkutissit on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen juuri päättänyt kulkea ilman liivejä. Nännien näkymisestä ja tissien hölskymisestä huolimatta. Onneksi minulla ei ole mitkään megautareet muttei pienet ketunnokatkaan.
Älkää hyvät tytöt ja naiset peljätkö niiden nännien näkymistä. Ne ovat ainakin minusta vain söpöt jos hieman nöpöttävät läpi eikä niissä missään tapauksessa ole mitään hävettävää tai piiloteltavaa. Jokaisella meistä on nännit.
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyrkkaa niin pienennysleikkaukseen.
Julkisella puolellakin voi saada pienennysleikkauksen, jos tietyt kriteerit täyttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä niin isot ole, kun pituuttakin on 177 cm. Jos olisin lyhyt, niin olisin varmaan eri näköinen.
Ympärysmitta 70 cm rintojen alta on niin pikkuruinen, että G-kuppi siinä ei takuulla näytä isolta.
Pienet tisut on ollu muotia jo piiiiiitkäään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärysmitta 70 cm rintojen alta on niin pikkuruinen, että G-kuppi siinä ei takuulla näytä isolta.
70cm ympäryshän oikein korostaa isoja tissejä, kun on niin pieni ympärys.
Minulla on 70F (luomut) ja olen saanut kommenttia, että rintani ovat aivan järkyttävän isot. Olen muuten 165/52, eli suht pieni. Kyllä ne rinnat korostuvat muuten pienessä kropassa.
Mä ajattelen pienennysleikkausta itku kurkussa jona päivä, vihaan näitä roikkuvia läskipusseja, mut se tuntuu tosi pelottavalta. Jos se menee vikaan ja/tai tulee kamalat arvet..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70cm ympäryshän oikein korostaa isoja tissejä, kun on niin pieni ympärys.
Minulla on 70F (luomut) ja olen saanut kommenttia, että rintani ovat aivan järkyttävän isot. Olen muuten 165/52, eli suht pieni. Kyllä ne rinnat korostuvat muuten pienessä kropassa.
Sillä on kuitenkin eroa rintojen kokonaispainoon nähden. Kun ympärykseni oli 75 cm ja rinnat siihen päälle 20 cm, ne olivat omaan kokooni nähden isot (laskurin mukaan 70G). Nyt kun ympärys on isompi sekä rintakehässä että rinnoissa rintakehän päälle 25 cm (laskurin mukaan 85 J), on selvää, että rinnoissa on ihan erilainen massa ihon kannateltavana painovoimaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen pienennysleikkausta itku kurkussa jona päivä, vihaan näitä roikkuvia läskipusseja, mut se tuntuu tosi pelottavalta. Jos se menee vikaan ja/tai tulee kamalat arvet..?
Mä en myöskään uskalla mennä.
Miten olisi joku toppi mikä vähän tukee? Eikä aina liivejä vai pitääkö niitä rintoja totuttaa liivittömyyteen?
T.mies joka kyllä tukisi ja kannattelisi niitä.