Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaativainen ja hankala tyttöystävä muuttua?

Vierailija
01.03.2016 |

Ollan oltu yhdessä kohta vuosi ja suoraan sanoen tekisi mieli jättää leikki sikseen! Onko tällainen käytös teistä normaalia? Kaikki illat täytyy istua hänen kansaan ja "puhua asioista". Siis hänen asioistaan. Mitä hän haluaa parisuhteelta, mitä avioliitolta, kuinka monta lasta ja mitkä nimet niille. Minne hän haluaa asumaan, töihin, lomalle tänä vuonna, ensi vuonna, nelikymppisenä. Mikä on tärkeää elämässä, maailmassa, töissä, harrastuksissa, ruuanlaitossa ja mikä ei ole niin tärkeää. Kuka sanoi hänelle kauniisti, rumasti, monimerkityksellisesti, saman asian monta kertaa ja mitä ne oikeesti tarkoittivat. Mikä sohva, tapetti, koira, kissa, käsilaukku, takki, elokuva on kiva ja miksi paras kaveri sanoi ettei se "yhtään sovi sulle".

Istun joka ilta tunteja siinä keittiön pöydän ääressä tai sohvalla tai sängyssä ja kuuntelen tätä loputonta monologia. Kuuntelen lähinnä, sillä harvoin uskallan vastata tai sanoa omaa mielipidettäni, ettei hän purskahda itkuun, suutu, loukkaannu, pety minuun. Ja sitten vetäydy, murjota, pihtaa päiväkausia. Jokainen asia on hänelle "supertärkeä" ja on "ihan epistä" jos en halua kuunnella niitä. Mitään muuta hän ei oikeastaan halua tehdä kuin puhua, puhua, puhua tunteistaan ja ajatuksistaan. Olen aivan kyllästynyt tähän, vaikka jollain tasolla hänestä pidänkin ja haluaisin yrittää vielä yhdessä.

Onko muilla tällaista/oletteko muut naiset tällaisia? Mitä minun pitäisi tehdä? M28

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
2/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä. ehdottomasti jätä. ajattele kuinka pitkältä loppuelämä tuntuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi ei taida ihan teini enää olla? Voithan yrittää hänelle vielä selittää, miltä hänen käytöksensä sinusta tuntuu, mutta hieman epäilen tehoa. Jos sinua ahdistaa suhteessa, niin lähde pois.

Vierailija
4/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin NIIN itseni :d Pieni hävetys. N40

Vierailija
5/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran et viihdy parisuhteessa, lähde pois parisuhteesta. Ei se sen vaikeampaa ole, vaikka sen toki voi tehdä tosi hankalaksi. Tyttöystäväsi takuulle tekee eron hankalaksi, mutta kyllä se saattaa olla parempi vaihtoehto kuin elää tuolla tavalla seuraavat kuusikymmentä vuotta, vai mitä?

Joo, ja me naiset ollaan kaikki juuri tuollaisia. Huokaus.

Vierailija
6/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Loppuelämä on liian lyhyt tuhlattavaksi monologeihin, jatkuvaan olkapäänä olemiseen ja uhkailun kuunteluun.

Tuolle ihmisryhmälle on nimikin: energiansyöjä. Appiukkoni on tuollainen. Mieheni on onneksi jo tajunnut sen ja ottanut etäisyyttä.

N46 v.

Vierailija
7/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...? Kuulostaa naiselta, puheliaalta sellaiselta. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi olette yhdessä, jos vain "jollain tasolla" pidät hänestä.

Teepä niin, että vaihteeksi itse avaat suusi ja kerrot, miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä haluat. Älä kuvittele hänen olevan ajatustenlukija.

Vierailija
8/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttiksellä ollenkaan naispuolisia kavereita? Kun yleensä noita "human interest" juttuja jauhetaan tyttöjen kesken, ei oman miehen kanssa tuossa mittakaavassa. Jotenkin tuntuu että joudut yksistäsi kannattelemaan tyttöystävääsi...

Vierailija
9/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa on. sulla on hyvät hermot. Yllätys oli, että ette ole enää 15 vuotiaita...käytös viittaisi tuohon ikään (siis tytön)

Vierailija
10/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vaiheita tulee jokaisen elämässä. Pohtii elämäänsä ja haluaa tietää ajatteleeko kumppani samoin tai haluaa ainakin keskustella asioista. (Ei tarkoita, että osaisi keskustella:) Ole ap oma itsesi ja esitä omia mielipiteitäsi rohkeasti. Kenties saa siitä tyydytyksen. Tai toteaa, että ei sulle kannata näistä höpöttää. Jos teillä on nyt joku symbioosivaihe, niin kyllä se ohi menee ja kavereiden seura alkaa taas kelpaamaan.

Vierailija
11/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmiseltä, jonka horisontti loppuu omaan napaan. Tuollaiselle ihmiselle olet pelkkä ilmainen korva. Eihän tuo ole ihmissuhde. Feidaa mimmi, sun elämä on liian lyhyt tuohon minä-minä-minääääään.

Vierailija
12/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laskuttaa psykologin palveluksista.

Vierailija
13/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Olet selkeästi niin tympääntynyt koko naiseen, että ei tuosta mitään tule. Ja nainen ei varmasti muutu vaikka mitä hänelle sanoisit. Kauan oletkin kestänyt tuota jonninjoutavaa jaarittelua. Etsi nainen joka osaa elää tässä hetkessä ja ei paasaa. Minkälainenkohan naisesta tulee jos lasta alatte suhteeseen tekemään...? Kestämätön mamma ihan taatusti. Hyi.

Vierailija
14/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka kirjoitti:

JSS!

Kuka tai mikä??? Ap

Vierailija
15/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan varmasti muuttuu, vielä vaativammaksi ja hankalammaksi!

Vierailija
16/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha akka kirjoitti:

JSS!

Kuka tai mikä??? Ap

JSS= jätä se sika

Vierailija
17/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestä hölöttäjiä ollenkaan. Mikään ei ole niin rasittavaa, kun itsekäs minäminä joka kertoo jokaisen ajatuksensa ääneen, ja vaatii että toisen pitää olla samaa mieltä. Lähde. Mieti mitä elämäsi on jos joka päivä sinun pitää kuunnella jotain kälkättävää ämmää.

Vierailija
18/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi ei taida ihan teini enää olla? Voithan yrittää hänelle vielä selittää, miltä hänen käytöksensä sinusta tuntuu, mutta hieman epäilen tehoa. Jos sinua ahdistaa suhteessa, niin lähde pois.

29 vuotta. Mä en ole koskaan saanut mitään keskustelua aikaan kertomalla "mistä musta tuntuu". Meidän suhteessa mä en taida olla se josta kuuluu tuntua. Vaan mä olen se korva ja olkapää, tuki ja turva. Jos mä joskus sanoisin, että musta tuntuu pahalle, niin hän varmaan ajattelisi että on valinnut väärin: "Se vaikutti ensin ihan turvalliselle jalat maassa - tyypille, mut ei se sitten ollutkaan yhtään sellanen".

Olen kai liian velvollisuudentuntoinen, että voisin vaan lähteä pois. Ap

Vierailija
19/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tyttöystävältäsi puuttuu tyttökaveri tai tyttökavereita. Ennenkuin eroat, kannattaa ehkä ottaa asia puheeksi tästä näkökulmasta. Että miehet ja naiset on erilaisia ja niin paljon kuin tykkäätkin naistasi kuunnella, liika on liikaa.

Vierailija
20/98 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää kertoa tyttöystävälle miltä sinusta tuntuu ja katsoa reaktio. Jos hän ei kestä kritiikkiä, luultavasti edessä on ero jopa hänen aloitteestaan. Joka tapauksessa sinun pitää kasvattaa selkäranka, juurikin tuollainen liiallinen kiltteys on tappavaa. Ehkä meno jatkuu vielä vuosikausia, jonka jälkeen vihdoin räjähdät ja saat sanottua miten olet ollut viimeiset kymmenen vuotta onneton. Se olisi molempien kannalta surullista. Tyttöystävä ei tule sinua kiittämään siitä että kiltteyttäsi siedät häntä, lähinnä se on suunnattoman epäreilua ja alentuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän