Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miesten välisestä seksistä?

Vierailija
01.03.2016 |

Itse hyväksyn täysin homot ja lesbot. Miksi kaikki ei tee niin? Mikä siinä on ongelmana? Itse olen 35v mies ja hetero eikä mua koskaan ole haitannut kyseinen asia. Ärsyttää kun jotkut tutut ovat varsinkin niin homokammoisia. Homot ja lesbot naimisiin mun puolesta.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenvälinen seksi on minulle ainoa vaihtoehto koska naiset ei siinä mielessä kiinnosta. Eli ihan tavallinen asia itselle. Ei nyt löydy mitään erikoista mielipidettä heteroseksistäkään. Kaikki harrastakoon seksiä' miten haluavat.

Sitä en ihan ymmärrä kun pitää toisten seksielämää kommentoida tyyliin "vähän toi homoseksi on sairasta". Vaikka en itse harrastaisi heteroseksiä niin en silti huutele missään kuinka sairasta se on, vain siksi että MINÄ en ite sitä harrastaisi :D ihmisiä on moneen junaan, jotkut sais suosiolla kävellä.

Ei ole sama asia. Mutta älä vaivaa sillä pikkupäätäsi.

Vierailija
22/98 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenvälinen seksi on minulle ainoa vaihtoehto koska naiset ei siinä mielessä kiinnosta. Eli ihan tavallinen asia itselle. Ei nyt löydy mitään erikoista mielipidettä heteroseksistäkään. Kaikki harrastakoon seksiä' miten haluavat.

Sitä en ihan ymmärrä kun pitää toisten seksielämää kommentoida tyyliin "vähän toi homoseksi on sairasta". Vaikka en itse harrastaisi heteroseksiä niin en silti huutele missään kuinka sairasta se on, vain siksi että MINÄ en ite sitä harrastaisi :D ihmisiä on moneen junaan, jotkut sais suosiolla kävellä.

Ei ole sama asia. Mutta älä vaivaa sillä pikkupäätäsi.

Jaa, perustele sitten miksi ei ole sama asia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Vierailija
24/98 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta itselle toisen miehen kalun kädessä pito tuntui ällöttävältä.

Vierailija
25/98 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksi on iljettävää ja naista alentavaa. Mies voi täysillä nauttia seksuaalisuudesta vain toisen miehen kanssa.

Vierailija
26/98 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaista touhua. Pillumehut voittaa

Vierailija
27/98 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näistä rööripettereistä pitää jauhaa joka puolella. ihan käsittämätöntä, että nykyään heteromiehenkin pitäisi käyttää kaiken aikansa näiden miettimiseen ja toitottaa joka puolella, kuinka siistiä ja mahtavaa on, kun mahdollisimman monet miehet ajaa toisiaan hanuriin!?!?!

Vierailija
28/98 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kommentti 27, samaa mieltä. ja käsittämätöntä, että heteromiestä ei saa nykyään edes ällöttää ajatus miesten välisestä seksistä, heti tulee alapeukkuja hirveästi! kai tässä on pakko ruveta kohta itsekkin homoksi, jos ei halua tuntea itseään maailman hirveimmäksi ihmiseksi!

Vierailija
29/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa

Vierailija
30/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran koittanut, en saanut siitä yhtään mitään. Ihan sama mitä muut tekee, jokainen tavallaan.

Vierailija
31/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella olemassa seksiä miesten välillä? Itse en ole miehenä törmännyt koskaan sellaiseen ja kukaan ei ole tullut edes ehdottamaan minulle. Taitaa olla vain huhupuhetta.

Vierailija
32/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen harrastajat ovat kakastajia, jotka kakastelevat ja harjoittavat kakkauselämää.

Vierailija
33/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pitänyt kirjoitti:

En tiedä muista, mutta itselle toisen miehen kalun kädessä pito tuntui ällöttävältä.

Sen suussa pito tuntuu kyllä ihanammalta

Varsinkin kun se mies alkaa tulemaan.

Mutta:makuasia.

Kerroinpahan vain oman mielipiteeni.

16-vuotiaana ollessani aikuinen mies suuteli minua ja se tuntui kyllä värinänä ihan  päästä varpaisiin .

Ensisuudelman muistaa varmaan jokainen 

Vierailija
34/98 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosen harrastajat ovat kakastajia, jotka kakastelevat ja harjoittavat kakkauselämää.

Oletpas sinä oikein omaperäisen vitsikäs! 

Vierailija
35/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on pelkkä lapsenhankintareikä. Aito seksuaalinen nautinto saadaan miesten välisessä seksissä.

Vierailija
36/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi näistä rööripettereistä pitää jauhaa joka puolella. ihan käsittämätöntä, että nykyään heteromiehenkin pitäisi käyttää kaiken aikansa näiden miettimiseen ja toitottaa joka puolella, kuinka siistiä ja mahtavaa on, kun mahdollisimman monet miehet ajaa toisiaan hanuriin!?!?!

Ehkä voisit mennä kaltaisesi sekaan johonkin heterospesifille friikkifoorumille jakamaan tätä sairasta paskaa ja jättää meidät normaalit ihmiset rauhaan.

Vierailija
37/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppelius on sairaus.

Vierailija
38/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätin on pelkkä lapsenhankintareikä. Aito seksuaalinen nautinto saadaan miesten välisessä seksissä.

Persereikä on paskantamista varten, ei sitä varten, että sinne tungetaan mulggua. Hyi helv..oksettaa ajatuskin jonkun äijän munasta tai perseestä.

Vierailija
39/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellainen on? En ole koskaan nähnyt, enkä tahdokaan nähdä.

Vierailija
40/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin ei ole pelkästään lapsentekoreikä, sieltä löytyy g-piste, ei suolesta. Kukin tehkööt mitä haluaa, kunhan kumppani on täysi-ikäinen, mutta vähättelystä en tykkää. Enkä olisi miehen kanssa, jos hän harrastaa seksiä muiden miesten kanssa (tai naisten).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän