Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miesten välisestä seksistä?

Vierailija
01.03.2016 |

Itse hyväksyn täysin homot ja lesbot. Miksi kaikki ei tee niin? Mikä siinä on ongelmana? Itse olen 35v mies ja hetero eikä mua koskaan ole haitannut kyseinen asia. Ärsyttää kun jotkut tutut ovat varsinkin niin homokammoisia. Homot ja lesbot naimisiin mun puolesta.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuu vain olevan sellasia ettei tykkää homoista vaikka lesbot kelpaakin.

Monelle miehelle oman seksuaalisuuden käsittely on vaikeaa. Miehillä on yhä nykyäänkin aika kapea liikkumatila ja yksioikoiset odotukset seksuaalisuuden suhteen. Naiset eivät välttämättä säikähdä samalla tavalla sitä, että jossain tilanteessa huomaa kiihottuvansa samasta sukupuolesta. Monelle miehelle se voi säikäyttää pahasti ja lukita tuntemuksia entistä tiukemmin. Sen jälkeen pitää entistä hanakammin todistaa heterouttaan niin itselle kuin muillekin.

Vierailija
42/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätin on pelkkä lapsenhankintareikä. Aito seksuaalinen nautinto saadaan miesten välisessä seksissä.

Persereikä on paskantamista varten, ei sitä varten, että sinne tungetaan mulggua. Hyi helv..oksettaa ajatuskin jonkun äijän munasta tai perseestä.

Miesten välinen seksi on enimmäkseen kaikkea muuta kuin kakkoseen panemista. Käsipelit ja suihinotto on kaikkein tavallisinta. Ja sen miehet osaa. Naisten kullinkäsittelyn taidot on aika vajaita, kun eivät yhtään tajua miltä se esinahan liikuttelu, terskan ja kassien koskeminen tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätin on pelkkä lapsenhankintareikä. Aito seksuaalinen nautinto saadaan miesten välisessä seksissä.

Persereikä on paskantamista varten, ei sitä varten, että sinne tungetaan mulggua. Hyi helv..oksettaa ajatuskin jonkun äijän munasta tai perseestä.

Aika paljon on ihmisiä, myös heteroita, jotka siitä tykkää. Ei sitä muuten olisi seksikaupat täynnä anaalitappeja yms. Sinä voit oksennella kotonasi kaikille ihmisten mieltymysten variaatioille ihan niin paljon kuin vatsalaukussasi sisältö riittää. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
44/98 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoaa oikeaa seksiä. Naiset ja seksi eivät kuulu samaan lauseeseen. Naisen paikka on keittiössä.

Vierailija
45/98 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi mun pitäisi olla asiasta mitään mieltä? Miksi edes pohtisin moista? Ei kiinnosta sen enempää kuin naapurin Pekan ja Pirkon seksi. Yksityisasioita.

Vierailija
46/98 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välisessä seksissä parasta on sellanen rento ja leikkisä stondiksen kehittäminen, runkkailu ja ehkä suuseksiäkin, jos riittävän kiinnostava mies.

Vierailija
47/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkää ja kaunista.

Vierailija
48/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut miesten välistä seksiä sen verran monta kertaa, että omat mieltymykset ja rajat ovat selvät. 

Kyllä-juttujani ovat yhdessä toisen miehen tai muutaman kanssa masturbointi. Useimmiten olen ollut sellaisissa tilanteissa, joissa osallistujat ovat masturboineet itseään, mutta myös vierailevista käsistä on kokemusta. Myös suuseksi antavana ja ottavana osapuolena on kokeiltu. Sopivasti muidenkin vartalonosien koskettelua hyväksyn.

Ei-juttujani ovat miehen suuteleminen ja anaaliseksi sisältäen peräaukon seudun koskettelemisen. Noita voin ja haluan tehdä naisen kanssa.

Määrittelen itseni heteroksi, jolla on sen verran bi-kiinnostusta, että kokeilunhalun kynnys on ylittynyt. Romanttiset tunteet ja rakkauden sekä parisuhteen jaan naisen kanssa. Miehen kanssa voi kokea pieniä, jänniä ja kiihottavia mutta ohimeneviä yksittäisiä hetkiä. 

Parhaiten miestenväliset kemiat ovat osuneet kohdalleen silloin, kun seurana on ollut suht samoin tunteva ja asennoituva kaveri. "Umpihomojen" kanssa tulee herkemmin torjuntareaktio.335

Vierailija
49/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on hyväksyttävä, jos mies on niin nössö, että ei naista saa!

Vierailija
50/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin nolo juttu ! Häpäisevät itsesä !

Vierailija
51/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee kahden miehen aika aivan hukkaan. 

Vierailija
52/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sairasta 

Vierailija
53/98 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin makkarankuorta panisi. Ei jatkoon.

Enkä ymmärrä, että miten otsikon aihe liittyy Vauva-palstaan. Ei sillä ainakaan vauvoja saa aikaiseksi.

Vierailija
54/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo mun juttu se homoilu, naiset ovat sen verran jo kateltavvia ja kauniimpia, tässä kesähelteitä ootellessa ja uimarannoille bongaileen.

Vierailija
55/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollu ongelmia itteni kanssa ku ei oo epäselevää se että oon mies, eikä nuo väittämät tossa päje minuun. Naiset ovat ihania, lutusia attraktiiveja ei sille maha mittää että naiset saa syvämmen epätahtiin. Sammaa efektiä en oo koskaan äkänny itessäni ku miehiä on paikalla eikä herätä minkäänlaisia reaktioita. Naisissa on sitä jottai joka puuttuu tyystin miehiltä.

Vierailija
56/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti nautinnolla perään suuhun mulukutusta kaikilla aromeilla mitä ulosteista löytyy. Alapeukkuja jos on eri mieltä.

Vierailija
57/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehet yleensä kondomia keskenään? Suojan takia?

Vierailija
58/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullekin halunsa ja mieltymyksensä mukaan - ei ole minulta pois

Vierailija
59/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö miehet yleensä kondomia keskenään? Suojan takia?

Riippuu kuinka tuttu on. Jos vieraampi niin tietenkin kumi.

Vierailija
60/98 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you guys. Kunpa kaikille löytyisi joku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi