Helvete! Miksi, miksi, mikssssssiii?
Eli tein tuon ketjun exän viestittelyn merkityksen pohtimisesta. En vain saa exää, tai itse asiassa kahta exää pois mielestäni!!! Kamalaa.
Molempia kohtaan minulla on jotain tunteita, luulen. Hyvin erilaiset miehet ja hyvin erilaiset tunteet, mutta jotain tässä on... huoh... Minulla on enemmänkin kuin kaksi exää, mutta vain nämä kaksi pyörivät mielessä :/
Lisäksi olen aina ollut sellainen, että minulla on aina joku/jotkut miehet mielessä. Se on vain joku luontainen piirre minussa.
Annan esimerkin kohta. Vaihdan tietokoneelle.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
niin minä olen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinostaa kuin kilo paskaa.
Minä huomaan sen kyllä. Jos ei kiinnostaisi niin et kommentoisi mitään.
Kommentoin koska oli tylsää. Ihan yhtä tylsää kuin aloittajan teinimäinen avaus joistain seurustelusekoiluistaan, joita en jaksanut edes lukea.
Etpä tietenkään.
Enkä tainnut olla ainoa.
Et tietenkään.
Tiedostan, että tässä on totuutta myös. Joskus aikoinani en osannut kuvitella itseäni suhteeseen, ihastuin tosin usein ja tykkäsin jännittävästä tapailusta ja tekstailusta mutta vakava parisuhde ahdisti ajatuksena.
Sitten kun pääsin parisuhteen makuun, se alkoikin tuntua minulle sopivimmalta tavalta elää. Enää en jaksaisi mitään turhanpäiväisiä kevyitä juttuja, vaan haluan olla yhden miehen nainen. On minulla muitakin mielenkiinnon ja rakkauden kohteita, mutta kaipaan sitä (ketä? en tiedä) miestä niin paljon. Haluan jakaa kiinnostuksen kohteeni hänen kanssaan. En halua olla yksin.
Mutta jos laitan liikaa tunnelatausta näihin suhteisiin, niin miksi en sitten kaipaa KAIKKIA entisiä. On tosiaan monia, joiden kanssa en tee enää ikinä mitään, koska ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka mikä olisi.