Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit loppu, reseptissä kestää viikko

Vierailija
01.03.2016 |

Aiemmin apteekissa sanottiin, että tesepti loppuu, kun hain viimeset lääkkeet ja ehdin uusia reseptin. Nyt loppui liuska ja piti hakea jo eilen uudet apteekista, mutta kelakortti unohtui. No tänään kävin ja resepti on kuulemma jo loppunut ja pitää uusia. Soitin terkkariin ja sanoi että uusii reseptin ja siinä menee max viikko. Ei kuulemma saa ainakaan tänään.

Cerazette käytössä eli ei taukoviikkoja. Eilen hatrastettiin seksiä eli mitäs nyt. Raskaaksi en missään nimessä halua. Pitäisikö ostaa jälkiehkäisy tai mennä yksityiselle hakemaan heti uusi? Kiva maksaa siitä, jos resepti tuleekin jo huomenna. Illalla otan aina eli huomenna ei olisi edes vielä myöhässä pahasti. 12 h heitto ei näissä ole vielä kuulemma riski.

Eli mitä tekisitte? En tietysti enää harrasta seksiä ennen pillereitä, mutta enkös voi tulla helpostikin nyt raakaaksi, jos tulee viikon tauko. Siittiöt elää max viikon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? mulla on yks ylimääräseks jäänyt lista cerazettea

Vierailija
22/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen terveyskeskuslääkäri, ja tuollaisessa tilanteessa reseptien uusimisia vastaan ottava hoitaja huolehtii kyllä siitä, että resepti tulee uusittua samana tai seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut kondomista? Käytät sitä, kunnes saat taas pillerit käyttöön.

Vierailija
24/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voi reseptin uusiminen kestää noin kauan. Itse saan e-reseptin uusittua joko kanta.fi -sivujen kautta tai soittamalla terveyskeskukseen sairaanhoitajalle. Lääke on aina ollut haettavissa saman päivän aikana, kun reseptin on uusinut.

Vierailija
25/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä voi reseptin uusiminen kestää noin kauan. Itse saan e-reseptin uusittua joko kanta.fi -sivujen kautta tai soittamalla terveyskeskukseen sairaanhoitajalle. Lääke on aina ollut haettavissa saman päivän aikana, kun reseptin on uusinut.

Tottahan se on haettavissa saman päivän aikana, KUN se on uusittu. Mutta jos reseptejä on paljon jonossa, on takuuaika viikon, että sinä aikana uusitaan viimeistään.

Vierailija
26/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on haettavissa saman päivän aikana, KUN se on uusittu. Mutta jos reseptejä on paljon jonossa, on takuuaika viikon, että sinä aikana uusitaan viimeistään.

Meillä taitaa sitten olla harvinaisen hyvä tilanne, kun reseptit uusitaan samana päivänä kun on uusintapyynnön laittanut. Edellyttäen tietenkin, että olen pyytänyt sitä uusimista aamupäivän aikana, eikä juuri ennen tk:n sulkemisaikaa.