Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sairas?

Paskakasa
01.03.2016 |

Tietyissä sosiaalisissa tilanteissa tunnen usein loukkaavan piston sisälläni, kun koen ignooratuksi tulemista mieheni osalta. Aina kun olemme esim. illanvietossa jossa on muita naisia mukana, menee mieheni mahdollisimman kauas minusta istumaan. Olen väkisinkin pannut sen merkille.. Hän ei tee näin jos seurassamme on vain miespuolisia ystäviä. Viimeksi loukkaannuin kun hän tarjosi lisää viiniä vieressäni istuvalle naishenkilölle, eikä edes vilkaissut minuun päin saati kysynyt haluanko minä. Itseasiassa en loukkaantunut tästä, vaan ilta oli täynnä tälläistä pientä ignoorausta josta lopulta jäi minulle arvoton ja paska olo. Kun sitten kerron tunteistani myöhemmin miehelleni niin hän pitää minua sairaalloisen mustasukkaisena ja kateellisena, eikä ole itse tehnyt mielestään mitään mistä pitäisi loukkaantua. Myönnän että loukkaannun herkästä ja yritän kyllä hillitä tunteitani, mutta on niin kurjaa kokea pientäkin vähättelyä mieheltään ja joutua itse yksin vastuuseen siitä seuraavista tunteista.. En pelkää enkä epäile että mieheni pettäisi minua, en kiellä häntä menemästä omiin menoihinsa enkä todellakaan lue hänen viestejään tai harrasta muuta vastaavaa kyttäystä. Silti minua pidetään sairaalloisen mustasukkaisena ja en enää edes tiedä missä senkin raja menee, mikä on normaalia ja mikä ei. Ainoat ongelmatilanteet joissa tulen mustasukkaiseksi on nuo sosiaaliset tilanteet, joissa mieheni pikku teoillaan saa oloni epähalutuksi, tyhmäksi ja toisarvoiseksi. Hän ei siis tee mitään niin suurta josta olisi helppo syyttää häntä, kuten pettäminen tms, mutta juuri se että ei voi koskaan näyttää olevansa kiinnostunut minusta muiden naisten seurassa, vaan pitää olla minusta mahdollisimman kaukana ja vältellä katsekontaktia kanssani, puhua muille ja osoittaa katseensa kaikkiin paitsi minuun, tarjota muille juomia paitsi minulle jne... Kun seurassamme on vain miehiä niin kas kummaa viereeni voi taas istua.
Itsetuntoni on laskenut. Onko tämä sairaalloista mustasukkaisuutta? Kohtalotovereita? Mistä apua kun rahat ei riitä terapiaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko saada asiaan jotain heijastusta muilta, vastatkaa siis ja sanokaa mielipiteenne. Ei tarvitse vittuilla, mua ei tässä asiassa voi enää enempää loukata, haluan vain tietää olenko se oikeasti minä kenen tässä pitää mennä hoitoon. Hyväksyisitkö tuon käytöksen kumppaniltasi?

Vierailija
2/2 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän nyt tollanen moukkamainen käytös loukkaa ketä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi