Ottaisko kukaan sairaala tms töihin lähihoitajaa jolla ei..
..ole yhtään kokemusta sairaalatyöstä vaan 10v päivähoidosta?! tosin en jaksaisi vuorotyötä mutta ei tämä varhaiskasvatuksenkaan puoli enää houkuttele, mennyt pitkälti maku koko touhuun. Lapset, ja suuri osa vanhemmistakin, ihania mutta kaikki muu mättää. Työolot, ilmapiirit, palkkaus, työnsisältökin osin jne, itkettää.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
..ole yhtään kokemusta sairaalatyöstä vaan 10v päivähoidosta?! tosin en jaksaisi vuorotyötä mutta ei tämä varhaiskasvatuksenkaan puoli enää houkuttele, mennyt pitkälti maku koko touhuun. Lapset, ja suuri osa vanhemmistakin, ihania mutta kaikki muu mättää. Työolot, ilmapiirit, palkkaus, työnsisältökin osin jne, itkettää.
Jos suo itkettää niin kannattaa ensin miettiä jotain muuta vaikka hermolomaa...
hermoloma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suo itkettää niin kannattaa ensin miettiä jotain muuta vaikka hermolomaa...
Ei ole näillä palkoilla varaa palkattomiin hermolomiin.
ap
Sairaalassa ei se menole ole sen kummempi. Voi olla kova kiire koko ajan, taukojen pito niin ja näin. Kollegat väsyneitä ja työilmapiiri sen mukainen.
Miehitys voi olla vajaa, ylitöiden voi joutua.
Ihan samaa kakkaa se on mutta eri lahkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa ei se menole ole sen kummempi. Voi olla kova kiire koko ajan, taukojen pito niin ja näin. Kollegat väsyneitä ja työilmapiiri sen mukainen.
Jooo:( ei mulla siitäkään ruusuisia kuvitelmia ole, mutta jotakin muuta kuin tämä. Olen ihan loppu ja eläkeikään vielä kuitenkin n.26v.
Helvetti kun olisi mahdollisuus opiskella jotain ihan uutta tai tältä alalta enemmän niin että voisin sijoittua muualle kuin päivähoitoon mutta eipä onnistu ei.
ap
Voisit esim käydä sairaanhoidon- ja huolenpidon koulutusohjelman ja sit hakeutua sairaalaan. Ite oon töissä neurologisella osastolla ja tykkään kovasti, ei oo mitenkään kiire, työkaverit ja potilaat on ihania ja koko ajan oppii uutta. Jossain isoissa sairaaloissa meininki voi olla kyllä aika erilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooo:( ei mulla siitäkään ruusuisia kuvitelmia ole, mutta jotakin muuta kuin tämä. Olen ihan loppu ja eläkeikään vielä kuitenkin n.26v.
Helvetti kun olisi mahdollisuus opiskella jotain ihan uutta tai tältä alalta enemmän niin että voisin sijoittua muualle kuin päivähoitoon mutta eipä onnistu ei.
ap
Miten olisi kehitysvamma ala ? Työ ja päivätoiminnasta löytyisi päivätyötä ja ryhmäkodeista vuorotöitä ? Päiväkoti taustasta ei olisi haittaa.
Koeajalle aina pääsee.