Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kaupan appelsiinimehu?

Vierailija
01.03.2016 |

Tuun joskus ostaneeksi kahvilasta tuorepuristettua appelsiinimehua, joka puristetaan paikan päällä tuoreista appelsiineista. Maku on ihanan makea, mutta hinta suolainen. Onko kukaan törmännyt vastaavan makuiseen mehuun kaupassa? Olen yrittänyt koluta kaikki appelsiinimehut läpi, mutta kaikissa on ollut jotenkin kitkerä sivumaku.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken appelsiinimehuista tykkään eniten Innocentista. 

https://www.innocentdrinks.fi/mita-valmistamme/mehut/appelsiinimehu

Ei varmaankaan ole "parasta", mutta osuu omaan makumieltymykseeni parhaiten. 

Vierailija
2/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tropicanan mehut on yleensä olleet hyviä. Maku vaihtelee vähän erien välillä. Original Orange on hyvä, makeampaan makuun Mandarin Morning (appelsiini-mandariini-viinirypäle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

God morgon tai sit se toinen semmoses pullossa oleva... kalliita on

Vierailija
4/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun joskus ostaneeksi kahvilasta tuorepuristettua appelsiinimehua, joka puristetaan paikan päällä tuoreista appelsiineista. Maku on ihanan makea, mutta hinta suolainen. Onko kukaan törmännyt vastaavan makuiseen mehuun kaupassa? Olen yrittänyt koluta kaikki appelsiinimehut läpi, mutta kaikissa on ollut jotenkin kitkerä sivumaku.

Oletko nähnyt kahvilassa kun ne puristavat sitä mehua?

Vierailija
5/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään kylmäkaapissa muovipullossa appelsiinimehua, jossa on hedelmälihaa maltillisesti, se on tosi hyvää, samoin veriappelsiinimehu samanlaisessa pakkauksessa. Myös lasipullossa myytävä on hyvä Lidlissä. Se ei ole kylmäkaapissa. 

Vierailija
6/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa itse puristaa mehua appelsiinista?

Vierailija
7/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

God morgon

Luomu - tuorepuristettu.

Erottuu ulkonäössä huonosti siitä tiivisteestä tehdystä.

Hinnasta erottaa:

Tiivisteluomun hinta 2 e.

Ei tiivisteen, luomun noin 3 e.

Ja teksti not from concentrate lukee alhaalla isolla.

Vierailija
8/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä tämä: http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1357727796346?ts=292

Muista kaupoista ostan God morgonia.

Vierailija
9/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään Brazilista ja sit Lidlissä on semmosessa pullossa kans hyvää appelsiinimehua. Niitäkin on kahdenlaisia, sinikorkkisessa on hedelmälihaa joukossa (mun suosikki) ja keltakorkkisessa on sit ilman hedelmälihaa, muuten kai samaa tavaraa. Noi on olleet hyviä mun mielestä ainakin. :)

Vierailija
10/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää:

nämä kaikki tölkissä, kylmähyllyssä.

Vierailija
11/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tropicana with pulp on aika hyvää. Tällä hetkellä suosin Valion Hedelmätarha-mehuja, vaikka ne maistuvatkin vähän niin kuin... suomalaisista appelsiineista tehdyiltä.

Vierailija
12/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kahvilassa kun ne puristavat sitä mehua?

Mun työpaikalla ainakin puristetaan ihan itse.

Vierailija
13/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia on kokeiltu ja Lidlin tuotteet hintalaatusuhteeltaan kärjessä, mutta kyllähän lähimmäksi itse puristettua on päässyt Tropicana. Siinä on sentään häivähdys itse puristetun makua. Muissa kokeilemissani ei edes sitä.

Vierailija
14/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos! Tropicanaa oon maistanutkin, näistä en ole toistaiseksi löytänyt mitään suosikkia.

Kyseisessä kahvilassa tuo mehukone on asiakkaiden nähtävillä ja siinä puristavat aina jokaisen lasillisen erikseen. Osaisin toki puristaa itse, taitaa mulla joku sitruspuristinkin olla kaappien perukoilla, mutta voin ihan suoraan myöntää että en jaksa. :D

Vierailija
15/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kiitos! Tropicanaa oon maistanutkin, näistä en ole toistaiseksi löytänyt mitään suosikkia.

Kyseisessä kahvilassa tuo mehukone on asiakkaiden nähtävillä ja siinä puristavat aina jokaisen lasillisen erikseen. Osaisin toki puristaa itse, taitaa mulla joku sitruspuristinkin olla kaappien perukoilla, mutta voin ihan suoraan myöntää että en jaksa. :D

Onneksi parilla kympillä saa Philipsin pienen puristimen, missä se kartio pyörii sähköllä.

Vierailija
16/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tropicana with pulp on aika hyvää. Tällä hetkellä suosin Valion Hedelmätarha-mehuja, vaikka ne maistuvatkin vähän niin kuin... suomalaisista appelsiineista tehdyiltä.

Suomalaisista appelsiineista?

Vierailija
17/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innocent

Vierailija
18/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi parilla kympillä saa Philipsin pienen puristimen, missä se kartio pyörii sähköllä.

No sellaista voisi harkita. Muistatko mallin nimeä? Mulla on aika pieni keittiö, mutta pienen puristimen kenties voisikin hankkia.

Vierailija
19/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista appelsiineista?

Niin. Vaisua, aurinko  ja makeus puuttuu. Niin kuin lasivillassa kasvatetut suomalaiset tomaatit

Vierailija
20/38 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais myös ne pienet härvelit... :)