Nyt se sitten teki sen taas, täss seuraukset!
Mies on ennenkin sanonut ulkonäöstäni ikäviä kommentteja, usein muka tajuamatta, että pahoitan mieleni niistä kun muka ei olisi mitään syytä. Pitkään aikaan ei mitään ikävää ollut sanonut, kunnes eilen jotain siihen tapaan että en oikein voi näyttää raikkaalta, koska piirteenä viettävät alaspäin, kuten suu ja posket. Ja ennen kuin sen sanoi niin pohjusti vielä, että älä loukkaannu.
No enpä! Ja erityisen satuttavaksi kommentin tekee se, että minä olen jo pitkään halunnut useammin ja enemmän seksiä kuten mies, joten jos ja kun se tässä tilanteessa sanoo ulkonäöstäni mitään kielteistä, ajattelen puutteessa elämiseni johtuvan väistämättä ulkonäöstäni ainakin osaksi. Sanoinkin miehelle että jos se ei pihtaisi ja saisin vaikka joka päivä seksiä, en olisi suuttunut, mutta tässä tilanteessa en todellakaan voi suuttumukselle ka mielen pahoittamiselle mitään.
Enkä muuten enää seksialoitteita tee. Sitä en sanonut, sen se saa huomata.
Kommentit (25)
Mutta niin no, mies saa nyt sitten ilmeisesti sen mitä haluaakin eli etten enää halua seksiä. Ap
Mies varmaan kuvittelee että haluan seksiä taas entiseen tapaan, vaikka se petti luottamukseni ja jälleen arvosteli ulkonäköäni. Mahtaa olla yllättynyt kun huomaa, etten todellakaan halua sen koskevan itseeni enää, en ainakaan ennen kuin on tosissaan yrittänyt hyvittää loukkauksensa. Ja vähän epäilen, ettei sitä sellainen kiinnosta paskaakaan. Ap
Itse asiassa voihan noita valahtaneita piirteitä muuttaa: täyteaineita juonteisiin ja huuliin. Varmasti tulen joskus ottamaankin mutta ajattelin odottaa edes 40-vuotiaaksi asti... ap