Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta sairaslomapäivää olit poissa töistä viime vuonna?

Vierailija
28.02.2016 |

Ja jos joku muistaa mikä on teidän työpaikan keskimääräinen poissaolopäivien määrä, niin senkin voi mainita.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kolmen päivän tai alle saikut pitäisi mennä omaan piikkiin eli palkatonta. Ja kaikki alle neljän päivän lisälomat tämän päälle samoin. Suurin osa sellasista saikuista on turhia ja vain muutaman työntekijän aiheuttamia. Ollaan nuhassa, selkä on kipee tai muuta vastaavaa paskaa.

Eli flunssassa ja kuumeessa töihin vaan! Mitä sitä tollasten pikkujuttujen takia kotona makaamaan. Kuume menee yleensä ohi 2-3 päivässä, mutta voihan se vähän venyä, jos töissä heiluu. Kaupan päälle voi saada keuhkoputken- tai jopa sydänlihastulehduksen. Mukavia pikkukolotuksia on ne, ei aihetta palkalliseen lepoon kotona.

Vierailija
42/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 0 kuten myös työparini. Keskiarvoa en tiedä, mutta iso firma, joten hajonta varmaan iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Keskiarvosta ei tietoa. Urallani en ole ollut vielä yhtään päivää saikulla, olen 32-vuotias.

44/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En edes muista, millon olen ollut viimeksi sairauslomalla, joka tapauksessa siitä on useampi vuosi aikaa.

Vierailija
45/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, joista keväällä kolme ja marraskuussa kaksi.

Vierailija
46/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut viikon yhteensä kahden flunssan takia. Noista päivistä vain kaksi oli sellaisia, etten tehnyt kotoa käsin töitä. 

Vierailija
47/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oksennustaudissa kaksi päivää viime keväänä. Syksyllä sain (työperäisen) niskakrampin, johon lääkäri olisi kirjoittanut saikkua 2-3 päivää, mutta kieltäydyin, koska töissä oli niin kiire. Kolmiolääkkeiden voimalla istuin sitten töissä pää vinossa ja hoidin hommani. 

Vierailija
48/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää. Kuume 2 päivää, oksennustauti 2 päivää, työtapaturma 4 päivää.

Vierailija
49/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 15, eli 3 viikkoa.

Opettaja

Vierailija
50/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Keskimääräistä poissaolosaldoa en tiedä, mutta hyvin pieni se on. Meillä on pieni firma, eikä juuri kukaan ole koskaan sairaana.

Vierailija
51/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä porukka sairastelee vähän, oon muistaakseni lukenut, että keskivertoihminen sairastaa flunssan 4 kertaa vuodessa.

Itse olen tänä vuonna ollut yhteensä kuusi päivää sairaana flunssien takia, viimeisin poissaolo huhtikuussa. Luulin, että tämä on vähän, mutta ilmeisesti sitten ei olekaan. Tuntuu, että työkaverit kyllä sairastavat useamman kerran vuodessa. Asiakaspalvelualalla ollaan.

Onko kellään tietoa, että mikä on keskiarvo ihmisten sairaspoissaoloissa per vuosi?

Kuulin, että meillä joutuu HR-ihmisen kanssa keskusteluun, jos on yli viisi sairaskertaa vuodessa.

Vierailija
52/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en yhtään, tänä vuonna 3 päivää.

Vierailija
53/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintiönä vedän sen 3 x 3pv omalla ilmoituksella. Vähintään sen verran on perheelliset työkaveritkin lastensa takia pois, työnsä mulle jättäen. Näin pysyy töiden määrä kivasti reilussa balanssissa.

En mä kenenkään pikku-Petterin kuumeen takia lisätöitä tee. Eihän se ole mun lapsikaan. Hä?

Vierailija
54/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. On onnekasta, kun työpaikalla kiertäneet flunssat yms. eivät tarttuneet minuun. Joillakin työkavereilla on ollut pitkiä, useita viikkoja kestäviä tulehduskierteitä.

Mulla on myös ollut hieno mahdollisuus jäädä etätöihin, kun on se tunne, että olen tulossa kipeäksi. Teen siis samat työt kuin normaalin työpäivän aikana, mutta omaan tahtiin välillä leväten, ilman työmatkojen rasitusta ja kuivaa toimistoilmaa. Sillä tavoin olen ainakin pari kertaa onnistunut välttämään sairastumisen.

Vierailija
55/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, lapsen takia 1. En tiedä keskiarvoja, omalla kohdalla luvut ovat olleet samaa suuruusluokkaa (=yhteensä alle 6 päivää) koko ajan.

Vierailija
56/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin äitiyslomalle keväällä, mutta jos siitä lasketaan vuosi takaisinpäin tuosta hetkestä niin 1,5 päivää flunssan takia. Olisin saanut murtuneen käden takia saikkua 5 viikkoa mutta kieltäydyin koska katsoin että olin ihan riittävässä työkunnossa niinkin.

Vierailija
57/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 pv influenssan takia ja 2pv nuhakuume ja 1pv mahatauti. Käsiä pesen, niin ei kaikki taudit tartu. Tuo on huonon vuoden saldo. Joskus ollut jopa 0pv.

T. Opettaja

Vierailija
58/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tähän mennessä 3 päivää migreenin takia ja 1 päivä isovanhemman kuoleman takia. 

Vierailija
59/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vuoden alusta laskettuna olen ollut muutaman puolikkaan päivän poissa.

Vierailija
60/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70. Sairastin syövän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi