Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta sairaslomapäivää olit poissa töistä viime vuonna?

Vierailija
28.02.2016 |

Ja jos joku muistaa mikä on teidän työpaikan keskimääräinen poissaolopäivien määrä, niin senkin voi mainita.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivää ja se kiukutti kun olen yrittäjä. Kaksi kertaa olin vatsataudissa sekä angiinassa ja korkeassa kuumeessa. Nyt olen yrittänyt pestä enemmän käsiä ja käyttänyt käsi desiä. Siitä huolimatta 7 päivää olen sairastunut jo tänä vuonna enkä päässyt työhöni 😈 lasten takia en ole ollut pois.

Vierailija
62/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna 3 pv, toissa vuonna onnettomuuden takia 30 pv, tänä vuonna 0, yleensä 0. TYöpaikan keskiarvo 2,7 pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 150 päivää...

Vierailija
64/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 päivää.

Vierailija
65/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 päivää 40:n päivän työsuhteesta, nolotti vähän 😬 raskauden aiheuttamat vaivat oli syynä..

Vierailija
66/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää neljän vuoden aikana. Söin quornia ja minulle tuli yli 39°C kuume ja ripuli.

Vierailija
67/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja yhteensä koko 23 vuotisen työurani aikana 10 päivää.

Vierailija
68/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin olen vuoden aikana n. 3-4 päivää pois töistä oman sairauden takia (kova flunssa, vatsatauti tms). Lasten sairastumisen takia harvemmin, kerran vuodessa ehkä. Mies pystyy onneksi hoitamaan ne kun voi tehdä etätöitä.

T. Opettaja

Vierailija
69/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten jotkut ikään kuin ylpeilevät sillä, kuinka vähän ovat olleet pois töistä? Ihan kun se olisi omaa syytä, että sairastuu vaikka vatsatautiin... Totuushan on, että toiset sairastavat enemmän kuin toiset. Taitavat jotkut mennä kipeänä töihin.

Vierailija
70/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

En tiedä keskiarvoa, mutta harvinaisuus olen työpaikallani

Vierailija
71/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten jotkut ikään kuin ylpeilevät sillä, kuinka vähän ovat olleet pois töistä? Ihan kun se olisi omaa syytä, että sairastuu vaikka vatsatautiin... Totuushan on, että toiset sairastavat enemmän kuin toiset. Taitavat jotkut mennä kipeänä töihin.

SAirastumiseen voi vaikuttaa itse. Ei tietenkään ihan täysin voi poistaa, mutta vaikuttaa voi.

Vierailija
72/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 0.

Tänä vuonna jo 50 ainakin ja vielä joitain päiviä edessä. En juuri koskaan sairastu, mutta työtapaturmista tuleekin sitten kerrasta enempi sairaslomaa kerättyä.

Vierailija
73/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Tänä vuonna olen ollut 5 päivää pois. 2 vatsataudin takia ja 3 kuumeisen flunssan takia. Työpaikka päiväkoti. En tiedä keskiarvoja työpaikalta.

Vierailija
74/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena edellisenä 4 päivää. Vatsatautia, kuumeflunssaa. Tänä vuonna olen ollut 2 päivää kuumeflunssan takia ja nyt juuri 1. saikkupäivä ja huomenna 2., virusperäinen nielutulehdus. Kuume ad 39 ja juuri saan mehukeittoa hörpittyä... Katsotaan, antaako tauti myöden, että loppuviiikosta pääsisi töihin.

Lapsen takia olen ollut yhden päivän pois, silloinkin ennakkoon sovitusti leikkauksen vuoksi. Muutoin saatu lapsen sairastelut vuorojen vaihdoilla / mummojen avulla /miehen joustavan työn kanssa sumplittua.

Miehellä siis tosi helppoa tehdä etäpäivä, pystyy siis helposti jäämään kotiin jos arpoo että mahdanko olla tulossa kipeäksi vaiko en. Mulla ei ole ilman konkreettista mittaria sellaista vaihtoehtoa, vaan on poljettava 5km työpaikalle ja tehtävä siellä työpäivä, kyllä sen sitten iltapäivällä huomaa että alkaako vetreytyä vai pukkaako kylmää hikeä. 

Vierailija
75/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en yhtään päivää. Tänä vuonna alkuvuodesta 2 päivää ja viime kuussa 4 päivää, kummallakin kerralla flunssa. Koko firman keskiarvoa en tiedä, mutta oman 8 hengen osaston on varmaan aika pieni. Muistelisin, että mun lisäksi flunssassa on ollut kolme muuta ja yksi on ollut lapsen sairauden takia.

Muutama vuosi sitten sairastin ainakin viisi flunssaa vuodessa, sitten vaihdoin työpistettä (eri huone) ja flunssat loppuivat kuin seinään tuohon alkuvuoden flunssaan asti. En tiedä oliko jotain sisäilmaongelmaa tms. vanhassa huoneessa.

Lapsen sairauden takia en ole tainnut olla pois, en ainakaan muista. Mies tekee paljon etätöitä ja on aina voinut jäädä kotiin.

Vierailija
76/98 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 100 päivää

Vierailija
77/98 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski, bussikuski...

Olin saikulla n. 50 päivää. Kusetin aika usein masennusta nii aina tuli kokonainem viikko

Tarjosivat jopa 2 viikkoa mut sanoin kokeilaan viikko ja sit tuun uudestaa...

Työnjohto ei tykkää mut mitä ne voi tehö ku vien sairastodistus

Hshahaha tänä vuonna sama juttu ootan vaa et sää lämpenee nii voi taas chillaa..

1kk kesäloma

1viikko talvi

18 pekkasia + vklp

50 päivää sairaslomaa

Ei paha. Suomi on tyhmä maa KIITOS HAHSHAHAHAHAH

KSNNATTAA HAKREE KUSKIKS

Vierailija
78/98 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden.

Vierailija
79/98 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän oksennustaudin takia. Muut sitäkin enemmän, koska oon koko viime vuoden sijaistanu sairaslomia :D

Vierailija
80/98 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin monta. Sairastuin vakavasti ja olin mm. sairaalahoidossa useamman viikon. Paljon mieluummin olisin ollut terveenä kuin syöpäpotilaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän