Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta sairaslomapäivää olit poissa töistä viime vuonna?

Vierailija
28.02.2016 |

Ja jos joku muistaa mikä on teidän työpaikan keskimääräinen poissaolopäivien määrä, niin senkin voi mainita.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, en tiedä mikä on keskiarvo, mutta olen niitä harvoja joilla on noin vähän. Meillä on ihmisiä, jotka on joka vuosi enemmän pois kuin minä olen ollut pois sairauden vuoksi vuosikymmenessä.

Vierailija
22/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ilmoituksella oleva poissaolo ei ole sairauslomaa. Ei myöskään jos ilmoittaa että lapsi on sairas. Näitä on julkisella oikein ennalta sovittu määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
24/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kuten edellisenäkin  vuonna. Viimeksi olin sairauslomalla vuonna 2011, kaksi päivää.

Vierailija
25/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 osaksi lapsen, mutta myös mahataudin takia. Sairasloma% meillä on 6, joka on tällä alalla keskimääräistä pienempi.

Vierailija
26/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Niin monta, etten edes ole jaksanut laskea. Varmaan jotain 50. Itse olin kipeänä yhteensä ehkä viisi kertaa, loput on lapsen sairasteluita.

Vierailija
27/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinko ollu 2-3 päivää sairauden takia pois töistä vuoden 2015 aikana. Nykyisessä työpaikassa ei juuri sairasta muutkaan kuin minä, edellisessä oli tietyt työntekijät kipeenä keskimäärin kerran kuussa, toiset ei lainkaan. Vaikee sanoa keskiarvoa.

Vierailija
28/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla ilmoituksella oleva poissaolo ei ole sairauslomaa. Ei myöskään jos ilmoittaa että lapsi on sairas. Näitä on julkisella oikein ennalta sovittu määrä.

Kyllä se meillä julkisella on sairaslomaa oli omalla imoituksella tai a- tai b-todistuksella.

Lapsen sairaus on tietenkin tilapäien hoitovapaa

Vierailija
29/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, olin influenssassa. Tänä vuonna otinkin sitten rokotteen...

Vierailija
30/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60, sääriluun murtuman takia

Vierailija
31/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollut sairauslomalla 11/2009 yhden päivän flunssan vuoksi. BMI 51- jos olisin normaalipainoinen, olisin ollut senkin päivän töissä (läskithän on jatkuvasti sairauslomilla). Meidän työpaikalla sairastellaan muutenkin vähän.

Vierailija
32/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään lapsen tai oman sairauden vuoksi viime vuonna. Viimeksi sairasloma (viikko) vuonna 2011, vaikka olen ihan vakituisessa kokopäivätyössä. Sen jälkeen ollut kyllä joku lapsi sairaana poissaolo.

Vierailija
33/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, joista 2 oksennustaudin vuoksi ja 1 flunssan. Tosin en ollut koko vuotta töissä, jäin loppusyksystä äitiyslomalle. Työpaikassani oman ammattiryhmäni keskimääräinen sairaspoissaolomäärä toissavuodelta oli 3 päivää, koko työpaikan tai viime vuoden lukuja en tiedä.

Työni on luonteeltaan sellaista, että poissaolon jälkeen on käytännössä pakko tehdä (palkatonta) ylityötä, jotta hommat tulee hoidetuksi. Sen vuoksi kynnys jäädä pois on korkea, ja sairaspoissaolot harvinaisia.

Vierailija
34/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 joista pari mahataudin ja 3 pahassa nuhassa. EK toivoo, että noinakin päivinä olisin mennyt tartuttamaan muita. EK on itse sairas ja voin kertoa tarkemmin mikä sitä vaivaa jos jotain kiinnostaa...

Vierailija
35/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut päivääkään sairauslomalla viime vuonna enkä myöskään sairaana. Hyvä minä! Muuten BMI minulla 38 😁😁😁. Zemppiä muillekin painaville 😁 .

Vierailija
36/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolmen päivän tai alle saikut pitäisi mennä omaan piikkiin eli palkatonta. Ja kaikki alle neljän päivän lisälomat tämän päälle samoin. Suurin osa sellasista saikuista on turhia ja vain muutaman työntekijän aiheuttamia. Ollaan nuhassa, selkä on kipee tai muuta vastaavaa paskaa.

Vierailija
37/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 0. Tänä vuonna jo 3 päivää (2 päivää yli 39 asteen kuume ja yhtenä päivänä migreeni, joka vei kipulääketiputukseen).

Vierailija
38/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla sairaana kaikki sallitut 4 kpl 3:n päivän sairaslomia, omalla ilmoituksella.

Enempi jos on sairaslomia kuin 4 kpl, niin kysytään "juotko liikaa". V

astaan "en". Luottamusmiehen läsnäollessa vastaan "en".

Sairasloman töitä en korvaa mitenkään, jäävät tekemättä tai siirtyvät vuoteen 2099.

Esimies-rehtori on niin pissipää, että ilman muuta sairastelen ihan pikkuflunssat kotona.

Vierailija
39/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 päivää kahteen eri otteeseen. Keväällä ja syksyllä. Opettaja

Vierailija
40/98 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Olen ollut työurani aikana (5 vuotta) ainoastaan sairaslomalla umpilisäkkeen leikkauksen vuoksi. Tuolloin sairasloma kesti 13 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä