Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bloggaaja nostaa prässissä vaan 30kg

Vierailija
28.02.2016 |

luulis sen pt tehneen kunnon treenin mut taitaa olla aika lepsu ohjelma

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa? Tajuatko sä että kyseinen bloggaaja on vasta aloittanut treenaamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä menee kaikki aika stalkkaamiseen, ja sekoiluunsa.

Vierailija
4/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Tajuatko sä että kyseinen bloggaaja on vasta aloittanut treenaamisen?

Mmm mä heitin prässiin ekaa kertaa 140kg ja oli kevyttä.. Ainii unohin sanoa et eihä mua olla tehty sokerista niiku teitä, mut sylkästiin tähän maailmaan tuonelan vitusta.

Vierailija
5/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT selvästi tehnyt rauhallisen treenin jos 30kg on jalkaprässissä painona. Ei siinä mitään vikaa ole koska kaikki aloittaa pienistä.

Vierailija
6/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yksi treenikerta jo vaikuttaa näin paljon :'D

"Sit mä oon intoillut kaikille, miten mä jaksan enemmän ja esimerkiksi kuvaaminen kyykyssä onnistuu tuosta vaan.  Aikaisemminkin on toki onnistunut mutta silloin on reidet väsähtäneet nopeammin. Enää tätä ei tapahtunut. Toinen voi olla myös tämä eka salitreenikin joka on jättänyt reisiin jonkinlaisen voiman."

Vierailija
7/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sit mä oon intoillut kaikille, miten mä jaksan enemmän ja esimerkiksi kuvaaminen kyykyssä onnistuu tuosta vaan.  Aikaisemminkin on toki onnistunut mutta silloin on reidet väsähtäneet nopeammin. Enää tätä ei tapahtunut. Toinen voi olla myös tämä eka salitreenikin joka on jättänyt reisiin jonkinlaisen voiman."

Kyllä tuo on mahdollista että yksi treenikerta vaikuttaa. Ainakin lyhyeen jaksamiseen.

Vierailija
8/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sun OMA elämä on aloittaja? Kuinka monta tuntia sulla menee päivässä P:n kyttäämiseen ja hänen asioiden ruotimiseen?

Vierailija
9/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä aloittaja aika surullinen tapaus. Millaista on elää tuollaista elämää,kun aika menee toisen kyttäämiseen.

Vierailija
10/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sitä suurempaa prässipainoa saanut liikuteltua salilla aloittaessani.

Mut hei, en olekaan truu av-mamma kun ekalla kerralla pitäisi nousta heti 150 kg kevyesti...

Vierailija
11/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää asiaa. Hyvä ku uppasit! Oisit jääny ilman huomioo.

Soita äidilles!

Vierailija
12/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uutta objektiivia pitää saada ja pitää olla valovoimaisempaa, kuin 2.8 vaikka ei kuvista päätellen selvästikkään ole varusteista kiinni valokuvien laatu :-D

Markkinamiehet ovat onnistuneet todella hienosti, kun näitä pitää ostaa kalliimpaa ja parempaa välinettä "valokuvaajia" riittää.

Vierailija
13/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuolta blogista noita kommentteja ja sain päivän naurut. Jengi kuittailee bloggaajalle että 30kg on vähän ja samaan hengenvetoon kertovat vetävänsä 150kg ellei enemmänkin. Taitavat olla melkoisia voimanaisia. Mä haluaisin nähdä sen aloittelijan joka sarjoina vetää tuon 150kg. Haloo te av-haaskat! Ei siellä salilla treenata maksimipainoilla HETI kun sinne menee vaan aloitetaan pienistä painoista ja kunnon kohotessa lisätään. Moni aloitteleva tekee tuossa virheen että sinne painoihin laitetaan kolminumeroinen paino. Samalla tavalla myös pilataan omat treenit kun vedetään aivan liian paljon omaan kuntotasoon nähden. Tää bloggaaja oli ilmeisesti aloittanut kevyesti, ihan personal trainerin ohjauksessa joten varmasti sai hyvän treenin.

Vierailija
14/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuolta blogista noita kommentteja ja sain päivän naurut. Jengi kuittailee bloggaajalle että 30kg on vähän ja samaan hengenvetoon kertovat vetävänsä 150kg ellei enemmänkin. Taitavat olla melkoisia voimanaisia. Mä haluaisin nähdä sen aloittelijan joka sarjoina vetää tuon 150kg. Haloo te av-haaskat! Ei siellä salilla treenata maksimipainoilla HETI kun sinne menee vaan aloitetaan pienistä painoista ja kunnon kohotessa lisätään. Moni aloitteleva tekee tuossa virheen että sinne painoihin laitetaan kolminumeroinen paino. Samalla tavalla myös pilataan omat treenit kun vedetään aivan liian paljon omaan kuntotasoon nähden. Tää bloggaaja oli ilmeisesti aloittanut kevyesti, ihan personal trainerin ohjauksessa joten varmasti sai hyvän treenin.

Ihan syystäkin on hyvä aloittaa kevyesti. Kyllä ne painot tulevat aloittajalla nousemaan itsestään nopeasti alkuaikoina.

Liian rankalla tahdilla paskoo vain jänteensä ja nivelensä.

Vierailija
15/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se eräs erittäin ylipainonen bloggaaja? Jos on, on erittäin tärkeää vahvistaa ensin nivelsiteitä ja jänteitä, ettei rikota paikkoja. Koskee tietysti jokaista muutakin, mutta valtava ylipaino on muutenkin rasite nivelille ja sitten on ihan liikuntakyvytön, jos rikkoo paikat. 

Vierailija
16/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin oman jalkatreenin 20kg, 5x10 sarjoilla. Nyt olen treenannut 3 vuotta ja nostan 80kg. Haluaisin nähdä sen aloittelijan joka sarjoilla nostaa 150kg. Kuka tahansa saa kerralla nostettua vaikka kuinka monta sataa kiloa mutta sarjoihin se ei kannata. Ei varsinkaan aloittelijan.

Vierailija
17/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonsku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uutta objektiivia pitää saada ja pitää olla valovoimaisempaa, kuin 2.8 vaikka ei kuvista päätellen selvästikkään ole varusteista kiinni valokuvien laatu :-D

Markkinamiehet ovat onnistuneet todella hienosti, kun näitä pitää ostaa kalliimpaa ja parempaa välinettä "valokuvaajia" riittää.

Jep, 2,8 ei toki riitä enää nykyään peruskuvaajan räpsimiseen :D :D Voi olla pettymys, kun kissakuvat sisällä keinovalossa tärähtävät uudesta "valovoimaisemmasta" objektiivista huolimatta...

Vierailija
18/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se eräs erittäin ylipainonen bloggaaja? Jos on, on erittäin tärkeää vahvistaa ensin nivelsiteitä ja jänteitä, ettei rikota paikkoja. Koskee tietysti jokaista muutakin, mutta valtava ylipaino on muutenkin rasite nivelille ja sitten on ihan liikuntakyvytön, jos rikkoo paikat. 

Sehän on vahvistanut ne nivelet liikuttelemalla sit obeesia kroppaansa. Joku 30kg prässissä on paljon kevyempi suoritus kuin vaikka omapainokyykky tai portaitten nousu.

Vierailija
19/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin oman jalkatreenin 20kg, 5x10 sarjoilla. Nyt olen treenannut 3 vuotta ja nostan 80kg. Haluaisin nähdä sen aloittelijan joka sarjoilla nostaa 150kg. Kuka tahansa saa kerralla nostettua vaikka kuinka monta sataa kiloa mutta sarjoihin se ei kannata. Ei varsinkaan aloittelijan.

3 vuotta hukkaan. Sääliksi käy.. tai sitten sulla menee liikkeet sekaisin. 

Vierailija
20/30 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kommentoin näitä P aiheisia ketjuja. Kyllä! Jos oma paino on 150 kg, kukatahansa jaksaa 150kg vaakaprässissä, koska jatkuvasti kannattelee tuota painoa. 15 x toistolla ja kolmella sarjalla se tarkoittaa neljääkymmentäviittä ihan tavallista kyykkyyn-ylös treeniä. Jos P laittaisi vaikka edes 70 kg vastuksen... ymmärtäisin tuon nivelten vahvistamisen. Kolkyt kiloa!? Ihan järjetöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan