Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katastrofikokki-ohjelma? Mitä helvettiä?

Vierailija
28.02.2016 |

Mikä noita ihmisiä vaivaa? Onko julkisuuteen päästävä keinolla millä hyvänsä?!?

http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/katastrofikokki/kokit

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen huonoin kuski on samasta teemasta jalostettu, tässä vaan kokataan eikä kärtsätä kytkimiä

Vierailija
2/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomen huonoin kuski on samasta teemasta jalostettu, tässä vaan kokataan eikä kärtsätä kytkimiä

No eipä oo tullu katottua sitäkään. Mikä saa ihmisen menemään nolaamaan itsensä tuollaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??

Vierailija
4/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Suomen surkein remonttireiska -ohjelma jo saatu filmatuksi?

Vierailija
5/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

Vierailija
6/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

:D

Ai kauhee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??

Niinku mitä? Jotain vaihdekeppiläppää?

Vierailija
8/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??

Tarkoitatko tuota uutta ajo-opetusohjelmaa?

Huonoimmassa kuskissa niillä on joku kaveri tai puoliso tai jossain tapauksissa äiti mukana. En muista että siinä olisi ollut yhtään outoja kyselevää isäpuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??

Tarkoitatko tuota uutta ajo-opetusohjelmaa?

Huonoimmassa kuskissa niillä on joku kaveri tai puoliso tai jossain tapauksissa äiti mukana. En muista että siinä olisi ollut yhtään outoja kyselevää isäpuolta.

Äidin ja isän autokoulu?

Vierailija
10/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D

Vierailija
12/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D

Juontajana voisi toimia Roope Salminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ja isän autokoulussa "oisko toi hyvä poikaystävä" "noh ajeletkos Sit poikien kanssa hehhe ;)" "mites olisi toi tossa" yms

Vierailija
14/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.

Ala-arvoista.

Vierailija
16/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.

Ala-arvoista.

Kuvitteletko että muissa kokkiohjelmissa tehdyt ruoat joku syö vaikka olisi kuinka hyviä?

Ihan yhtä ala-arvoisia kaikki masterchefit ja mitätänäänsyötäisiit.

Vierailija
17/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Maikkari tekee nyt sen lopullisen rimanalituksen. En ymmärrä ohjelman ideaa lainkaan: mennään sotkemaan ruokien kanssa niin paljon kuin kehdataan ja iljetään. Ja se on vielä muka hauskaa.

Vierailija
18/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Maikkari tekee nyt sen lopullisen rimanalituksen. En ymmärrä ohjelman ideaa lainkaan: mennään sotkemaan ruokien kanssa niin paljon kuin kehdataan ja iljetään. Ja se on vielä muka hauskaa.

Oi kun tietäisitkin kuinka hauskaa ;) :D

Vierailija
19/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D

Eiks semmonen pyörinytkin jo kakkosella monta vuotta? Sen nimi tais olla joku Satuhäät tai jotain?

Vierailija
20/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee Suomen huonoin äiti?

Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D

Eiks semmonen pyörinytkin jo kakkosella monta vuotta? Sen nimi tais olla joku Satuhäät tai jotain?

:D :D :D