Katastrofikokki-ohjelma? Mitä helvettiä?
Mikä noita ihmisiä vaivaa? Onko julkisuuteen päästävä keinolla millä hyvänsä?!?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
suomen huonoin kuski on samasta teemasta jalostettu, tässä vaan kokataan eikä kärtsätä kytkimiä
No eipä oo tullu katottua sitäkään. Mikä saa ihmisen menemään nolaamaan itsensä tuollaisiin?
Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??
Onkohan se Suomen surkein remonttireiska -ohjelma jo saatu filmatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Suomen huonoin äiti?
:D
Ai kauhee!
Vierailija kirjoitti:
Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??
Niinku mitä? Jotain vaihdekeppiläppää?
Vierailija kirjoitti:
Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??
Tarkoitatko tuota uutta ajo-opetusohjelmaa?
Huonoimmassa kuskissa niillä on joku kaveri tai puoliso tai jossain tapauksissa äiti mukana. En muista että siinä olisi ollut yhtään outoja kyselevää isäpuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä huonoimmassa kuskissa aina ne isäpuolet kyselee todella ahdistavia niiltä tytöiltä...miksi??
Tarkoitatko tuota uutta ajo-opetusohjelmaa?
Huonoimmassa kuskissa niillä on joku kaveri tai puoliso tai jossain tapauksissa äiti mukana. En muista että siinä olisi ollut yhtään outoja kyselevää isäpuolta.
Äidin ja isän autokoulu?
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Suomen huonoin äiti?
Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Suomen huonoin äiti?
Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D
Juontajana voisi toimia Roope Salminen
Äidin ja isän autokoulussa "oisko toi hyvä poikaystävä" "noh ajeletkos Sit poikien kanssa hehhe ;)" "mites olisi toi tossa" yms
Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.
Ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.
Ala-arvoista.
Kuvitteletko että muissa kokkiohjelmissa tehdyt ruoat joku syö vaikka olisi kuinka hyviä?
Ihan yhtä ala-arvoisia kaikki masterchefit ja mitätänäänsyötäisiit.
Ehkä Maikkari tekee nyt sen lopullisen rimanalituksen. En ymmärrä ohjelman ideaa lainkaan: mennään sotkemaan ruokien kanssa niin paljon kuin kehdataan ja iljetään. Ja se on vielä muka hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Maikkari tekee nyt sen lopullisen rimanalituksen. En ymmärrä ohjelman ideaa lainkaan: mennään sotkemaan ruokien kanssa niin paljon kuin kehdataan ja iljetään. Ja se on vielä muka hauskaa.
Oi kun tietäisitkin kuinka hauskaa ;) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Suomen huonoin äiti?
Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D
Eiks semmonen pyörinytkin jo kakkosella monta vuotta? Sen nimi tais olla joku Satuhäät tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Suomen huonoin äiti?
Tai Suomen huonoimmat häät, jossa parit siis itse olisivat saaneet ilmoittautua ohjelmaan ja kisailisivat siitä, keillä on ylivoimaisesti paskimmat hääpippalot. :D
Eiks semmonen pyörinytkin jo kakkosella monta vuotta? Sen nimi tais olla joku Satuhäät tai jotain?
:D :D :D
suomen huonoin kuski on samasta teemasta jalostettu, tässä vaan kokataan eikä kärtsätä kytkimiä