Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katastrofikokki-ohjelma? Mitä helvettiä?

Vierailija
28.02.2016 |

Mikä noita ihmisiä vaivaa? Onko julkisuuteen päästävä keinolla millä hyvänsä?!?

http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/katastrofikokki/kokit

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ohjelmaa "Surkein sängyssä".

Vierailija
22/24 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.

Ala-arvoista.

Mina odotan ohjelmaa "Suomen surkein kommentti Suomen ankeimmalta ihmiselta." Harmittaa vaan kun ei voi jannittaa kuka sen voittaa kun ton yllaolevan kommentin kirjoittaja voitti sen jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myös seuraavia ohjelmia:

- Suomen kauhein koti (ilman tarkoitusta stailata)

- Rutkasti rumemmaksi (ei mutta hei, tämähän on jo tehty, oliko se nyt Vuosia nuoremmaksi?)

- Lihottajat

Vierailija
24/24 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Ittees kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.

Ala-arvoista.

Mina odotan ohjelmaa "Suomen surkein kommentti Suomen ankeimmalta ihmiselta." Harmittaa vaan kun ei voi jannittaa kuka sen voittaa kun ton yllaolevan kommentin kirjoittaja voitti sen jo.

:D