Katastrofikokki-ohjelma? Mitä helvettiä?
Mikä noita ihmisiä vaivaa? Onko julkisuuteen päästävä keinolla millä hyvänsä?!?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.
Ala-arvoista.
Mina odotan ohjelmaa "Suomen surkein kommentti Suomen ankeimmalta ihmiselta." Harmittaa vaan kun ei voi jannittaa kuka sen voittaa kun ton yllaolevan kommentin kirjoittaja voitti sen jo.
Odotan myös seuraavia ohjelmia:
- Suomen kauhein koti (ilman tarkoitusta stailata)
- Rutkasti rumemmaksi (ei mutta hei, tämähän on jo tehty, oliko se nyt Vuosia nuoremmaksi?)
- Lihottajat
Mee Ittees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nuo ohjelmassa huvin vuoksi pilattavat ruoat olisivat maistuneet jollekin köyhälle vanhukselle, opiskelijalle tai yksinhuoltajalle.
Ala-arvoista.
Mina odotan ohjelmaa "Suomen surkein kommentti Suomen ankeimmalta ihmiselta." Harmittaa vaan kun ei voi jannittaa kuka sen voittaa kun ton yllaolevan kommentin kirjoittaja voitti sen jo.
:D
Odotan ohjelmaa "Surkein sängyssä".