Mikä lesbokappale?
Radiossa pyörii alituiseen joku turha räppibiisi, johon on kertosäkeeksi samplattu osa laulusta, jossa naislaulaja kertoo kuinka naiset tahtovat häneltä huomiota, ja hän tietää kuka on ja mistä tulee. Itsetunto tytöllä kohdallaan siis.
Olisi kiva kuulla se alkuperäinen kappale ilman typerää räpinlänkytystä, kuulostaa tosi voimaannuttavalta lessubiisiltä. Kellään ideaa kuka laulaa?
Kommentit (14)
Jvg ja Anna Abreu, en muista niinee. Tosin siinä A laulaa, että naiset tykkää saada huomioo, siis yleisesti, ei häneltä juuri. Eli onkohan se nyt ees se sun hakemaan biisi :-)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen
Ei ole, vaan Sanni.
Tämä?
Ei kyllä ole mikään lesbobiisi, mutta tuli ekana mieleen
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
Eikö ihmiset osaa nykyään enää lukea?
Aloittajahan erittäin selkeästi sanoo, ettei ole pätkääkään kiinnostunut siitä turhasta räppibiisistä, vaan hakee nimenomaan sitä kappaletta, josta on osa tähän jonninjoutavaan "räpinlenkutukseen" samplatty.
käyttäjä-8072 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
Eikö ihmiset osaa nykyään enää lukea?
Aloittajahan erittäin selkeästi sanoo, ettei ole pätkääkään kiinnostunut siitä turhasta räppibiisistä, vaan hakee nimenomaan sitä kappaletta, josta on osa tähän jonninjoutavaan "räpinlenkutukseen" samplatty.
Ei tuohon ole samplatty mitään, vaan Abreun osuudet on tehty tuohon biisiin. Eikä Abreu laula noin kuin ap oli sen kuullut. :D
"Joo mä tiedän tiedän tiedän mis mä oon, siellä naiset tykkää saada huomioo...."
Onhan tuo nyt pakostikin se biisi, mitä ap etsii, eli JVG:n Huominen on huomenna. Anna Abreu feattaa, eli sellaista biisiä, jossa olisi tuo kertsi ja sitten säkeistöt Abreun laulamana, ei ole olemassa. En kyllä tajua mitään lesbojuttua siitä biisistä.
Vierailija kirjoitti:
"Joo mä tiedän tiedän tiedän mis mä oon, siellä naiset tykkää saada huomioo...."
Onhan tuo nyt pakostikin se biisi, mitä ap etsii, eli JVG:n Huominen on huomenna. Anna Abreu feattaa, eli sellaista biisiä, jossa olisi tuo kertsi ja sitten säkeistöt Abreun laulamana, ei ole olemassa. En kyllä tajua mitään lesbojuttua siitä biisistä.
No pakkohan se on olla toi. Tai sit Vartiaisen seili. Tai Sannin joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko taas dissata Jenni Vartiaista? Et ole varmaan koskaan kuullut Seili-biisiä: siinä ei puhuta "naisten saamasta huomiosta tai lesboilusta" vaan Seilin saaren surullisesta historiasta. Vitut sua kiinnostaa, koska kaikki mitä Jenni tekee on sinun mielestäsi luokatonta paskaa. Alan saada tarpeekseni teikäläisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko taas dissata Jenni Vartiaista? Et ole varmaan koskaan kuullut Seili-biisiä: siinä ei puhuta "naisten saamasta huomiosta tai lesboilusta" vaan Seilin saaren surullisesta historiasta. Vitut sua kiinnostaa, koska kaikki mitä Jenni tekee on sinun mielestäsi luokatonta paskaa. Alan saada tarpeekseni teikäläisistä.
Amen!
Jenni-vihaaja vois pysyvästi poistua palstalta. Kaikki keinot Jennin dissaamiseksi on jo käytetty.
Tämä ei ole biisi, vaan koskettavia ja voimaannuttavia sanoja rakkaudesta ja elämästä ihan kaikille suuntautumisesta riippumatta :)
Jenni Vartiainen