Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lesbokappale?

Vierailija
28.02.2016 |

Radiossa pyörii alituiseen joku turha räppibiisi, johon on kertosäkeeksi samplattu osa laulusta, jossa naislaulaja kertoo kuinka naiset tahtovat häneltä huomiota, ja hän tietää kuka on ja mistä tulee. Itsetunto tytöllä kohdallaan siis.
Olisi kiva kuulla se alkuperäinen kappale ilman typerää räpinlänkytystä, kuulostaa tosi voimaannuttavalta lessubiisiltä. Kellään ideaa kuka laulaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen

Vierailija
2/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jvg ja Anna Abreu, en muista niinee. Tosin siinä A laulaa, että naiset tykkää saada huomioo, siis yleisesti, ei häneltä juuri. Eli onkohan se nyt ees se sun hakemaan biisi :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen

Ei ole, vaan Sanni.

Vierailija
4/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siismäenkestä, niinee=nimee.

Vierailija
5/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ja biisi on Pojat. Ehkä?

Vierailija
6/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kielellä lauletaan?

Vierailija
7/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä?

Ei kyllä ole mikään lesbobiisi, mutta tuli ekana mieleen

Vierailija
8/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä?

Eikö ihmiset osaa nykyään enää lukea?

Aloittajahan erittäin selkeästi sanoo, ettei ole pätkääkään kiinnostunut siitä turhasta räppibiisistä, vaan hakee nimenomaan sitä kappaletta, josta on osa tähän jonninjoutavaan "räpinlenkutukseen" samplatty.

Vierailija
9/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-8072 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä?

Eikö ihmiset osaa nykyään enää lukea?

Aloittajahan erittäin selkeästi sanoo, ettei ole pätkääkään kiinnostunut siitä turhasta räppibiisistä, vaan hakee nimenomaan sitä kappaletta, josta on osa tähän jonninjoutavaan "räpinlenkutukseen" samplatty.

Ei tuohon ole samplatty mitään, vaan Abreun osuudet on tehty tuohon biisiin. Eikä Abreu laula noin kuin ap oli sen kuullut. :D

Vierailija
10/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo mä tiedän tiedän tiedän mis mä oon, siellä naiset tykkää saada huomioo...."

Onhan tuo nyt pakostikin se biisi, mitä ap etsii, eli JVG:n Huominen on huomenna. Anna Abreu feattaa, eli sellaista biisiä, jossa olisi tuo kertsi ja sitten säkeistöt Abreun laulamana, ei ole olemassa. En kyllä tajua mitään lesbojuttua siitä biisistä.

Vierailija
11/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo mä tiedän tiedän tiedän mis mä oon, siellä naiset tykkää saada huomioo...."

Onhan tuo nyt pakostikin se biisi, mitä ap etsii, eli JVG:n Huominen on huomenna. Anna Abreu feattaa, eli sellaista biisiä, jossa olisi tuo kertsi ja sitten säkeistöt Abreun laulamana, ei ole olemassa. En kyllä tajua mitään lesbojuttua siitä biisistä.

No pakkohan se on olla toi. Tai sit Vartiaisen seili. Tai Sannin joku.

Vierailija
12/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko taas dissata Jenni Vartiaista? Et ole varmaan koskaan kuullut Seili-biisiä: siinä ei puhuta "naisten saamasta huomiosta tai lesboilusta" vaan Seilin saaren surullisesta historiasta. Vitut sua kiinnostaa, koska kaikki mitä Jenni tekee on sinun mielestäsi luokatonta paskaa. Alan saada tarpeekseni teikäläisistä.

Vierailija
13/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko taas dissata Jenni Vartiaista? Et ole varmaan koskaan kuullut Seili-biisiä: siinä ei puhuta "naisten saamasta huomiosta tai lesboilusta" vaan Seilin saaren surullisesta historiasta. Vitut sua kiinnostaa, koska kaikki mitä Jenni tekee on sinun mielestäsi luokatonta paskaa. Alan saada tarpeekseni teikäläisistä.

Amen!

Jenni-vihaaja vois pysyvästi poistua palstalta. Kaikki keinot Jennin dissaamiseksi on jo käytetty.

Vierailija
14/14 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole biisi, vaan koskettavia ja voimaannuttavia sanoja rakkaudesta ja elämästä ihan kaikille suuntautumisesta riippumatta :)