Miksi kaikki vihaavat Roope Salmista?
Tätä olen ihmetellyt etenkin tällä viikolla palstaa lukiessani, pelkkiä negatiivisia kommentteja kys. herrasta - miksi?
Kommentit (48)
Yksinkertaisesti huono juontaja.
Toivottavasti ei kirjoita itse juontojaan, ne on supersurkeita.
No en minä ainakaan. En edes tiedä kuka helvetti se on.
Olen tiennyt tyypin nyt noin viikon. Vaikuttaa pöyhkeältä kukkopojalta, jota elämä vielä opettaa.
Koska ei ole omilla avuillaan saanut mitään aikaan. Hype johtuu 'taustatekijöistä'. Ei ensimmäistäkään hyvin tehtyä tai hyvää roolia missään. Vastenmielisen näköinen teiniviiksineen.
Ärsyttävän kulunut naama, ja tyyppi tuntuu kuvittelevan olevansa jotain erityistä, kun on päässyt kuluttamaan naamaansa niin ahkerasti mediassa.
Koska se on taustatekijöiden rahalla rakentama turhake. Työnnetään joka hiton teeveeohjelmaan, työnnetään umpihuonolle kappaleelle soittoaikaa radiossa ja sitten vielä uutisiin. Mitään lahjoja, osaamista tai älyä ei ole suotu. Koska joku on valmis sen esillä olemisesta maksamaan joku / jotkut paremmat eivät saa tilaisuuttaan.
En vihaa, mutta se kohkaaminen ja pätemisen tarve paistaa ikävällä tavalla. Vähempikin riittäisi.
Roope on livenä yhtyneineen (Roope Salminen ja koirat) ihan sairaan hyvä. En sitten tiiä, miksi pitää änkeä joka ohjelmaan muuten, kuin musiikillisilla avuillaan.
onko hän joku uusi ylen toimittaja, vai mistä tullut?
Vierailija kirjoitti:
Roope on livenä yhtyneineen (Roope Salminen ja koirat) ihan sairaan hyvä. En sitten tiiä, miksi pitää änkeä joka ohjelmaan muuten, kuin musiikillisilla avuillaan.
Miksi se on muuten Roope Salminen ja koirat? Miksi Roopen nimi pitää nostaa erikseen esiin, eivätkö kaikki bändin jäsenet ole samanarvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole omilla avuillaan saanut mitään aikaan. Hype johtuu 'taustatekijöistä'. Ei ensimmäistäkään hyvin tehtyä tai hyvää roolia missään. Vastenmielisen näköinen teiniviiksineen.
Lisäksi naama kulutettu jo täysin loppuun. Se pukkaa joka saatanan tuutista, jossei muuta, niin ip-lehdissä "hyvää päivää kirvesvartta"-jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
onko hän joku uusi ylen toimittaja, vai mistä tullut?
No ei todellakaan. On päätynyt julkisuuteen kuuluisten perheenjäsenten ja sukulaisten avulla, mitään muodolllista koulutusta sillä ei ole mihinkään, kuten näkyy. On hakeanut Teatterikorkeaan 7-8 kertaan sinne koskaan pääsemättä.
Kukkopoika on kyllä osuva nimi. Taustavoimat tehneet hyvää työtä, mutta huonoin seurauksin. Nyt tulikin inhokki eikä suosikki:( ylinäyteltyä suoritusta juontaminen. En ihmettele miksi ei päässyt teatterikorkeaan. Suosittelen lämpimästi hänelle pysymistä musiikkipuolella. Olihan tää vika päivä nähdä hänet juontajana????
En vihaa, mutta en pidä ylimielisistä teinipelleistä.
En vihaa, mutta inhoan. Hän vie työpaikan monilta ammattitaitoisilta juontajilta ja esiintyjiltä, jotka ovat ihan oikeasti lahjakkaita ja tehneet paljon töitä uransa eteen saamatta mitään ilmaiseksi sukulaistensa siivellä, kuten Roope. Salminen on ylimielisen oloinen kukkopoika, joka on jo noin nuorena kuluttanut kasvonsa täysin julkisuudessa.
Onhan se aika pentu vielä. Voisi lopettaa sen naamansa tyrkyttämisen joka paikkaan. Hemmetin kova keikkatahti noilla kyllä on, että kai se sentään tajuaa myös kovan työnteon merkityksen.
Minusta Roope vaikuttaa ihan kivalta, todennäköisesti tulisi hauska ilta hänen seurassaan, enkä ymmärrä kritiikkiä häntä kohtaan milloin mistäkin syystä.
T. Jesse
En minä häntä ainakaan vihaa, vaikka olenkin monista asioista hänen kanssaan ilmeisesti eri mieltä. Ei kritiikki vihaamista ole :)