Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä liikuntasuunnitelmastani?

Vierailija
27.02.2016 |

Kuntosali 1-2 kertaa viikossa
Kotitreeni illalla n. klo 21 alkaen kun mies laittaa lapsen nukkumaan 1-2 krt/vk (kahvakuulaa, leuanvetoa, vatsalihaksia jne...) 20min
Kuntopyöräily kerran viikossa 20 min
N. 1,5 tunnin vaunulenkki kerran viikossa

Lisäksi kävelyä yleensä yhteensä väh pari kilsaa/pv ja kehonhuoltoa (venyttely, putkirullaus) joka päivä

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ap että sun rasvaprosentin mittauksessa on jotain pielessä.

Vierailija
22/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen ap että sun rasvaprosentin mittauksessa on jotain pielessä.

Ammatikseen mittauksia tekevän valmentajan pihtimittaus. Ei mikään koneella mitattu tulos. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kysellyt aikaisemmin näistä myös? Sulla on niin erilainen kroppa kuin meillä muilla, että vaikea kenenkään ottaa kantaa. Ei esimerkiksi mulla tuollainen "treeni" mitään kropalle tekisi. Mä treenaan 5 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan ja rasvaprosentti on 19. Enkä halua sitä alemmaksi, mulla on jo nyt tarpeeksi lihaserottuvuutta, mutta ei kuitenkaan liikaa.

Vierailija
25/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella kuulalla tekisit tuon kahvakuulatreenin? Painoa siis kyselen. Entäpä liikkeitä? 20 minuuttiin mahtuisi näpäsäkästi Kahvakuula 400 -haaste, oletko kokeillut?

Kahvakuula on koukuttavaa, ihan kunkku laji!

Vierailija
26/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella kuulalla tekisit tuon kahvakuulatreenin? Painoa siis kyselen. Entäpä liikkeitä? 20 minuuttiin mahtuisi näpäsäkästi Kahvakuula 400 -haaste, oletko kokeillut?

Kahvakuula on koukuttavaa, ihan kunkku laji!

Kuulia on 10, 12 ja 16 kg. Lisäksi 3 ja 5 kg käsipainot ja yksi säädettävä (max 10kg). Ja leuanvetotanko.

En tykkää mistään haasteista, haluan itse sunnitella treenini.

Joo olen aikaisemminkin kysellyt ja kyselen uudestaan kun suunnitelmani on muuttunut kun ajattelin kokeilla sitä iltateeeniä johon moni pikkulapsen vanhempi tuntuu turvautuvan.

En tunne käsitettä liika lihaserottuvuus, tuskin on vaarana kun pääni ei kestä ajatustakaan mistään dieetistä vaan syön mitä sattuu, kunhan joka päivä tarpeeksi proteiinia.

Ap

Vierailija
27/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulilla siis teen heilautuksia ja kyykkyjä. Ap

Vierailija
28/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaserottuvuutta ei tule vaikka rasvat olisi kuinka alhaalla, jos sitä lihasta ei ole.

Vierailija
29/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaserottuvuutta ei tule vaikka rasvat olisi kuinka alhaalla, jos sitä lihasta ei ole.

Ja oletat, ettei mulla ole lihasta? Millä perusteella? Toki sitä on nyt viimeisen 5 kk aikana kadonnut kun en ole päässyt kunnolla treenaamaan, mutta kyllä sitä ainakin silloin mittaushetkellä oli. Ap

Vierailija
30/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä jo puitu asiaa sivukaupalla ja todettu, että itsetunto ja parisuhde kaipaavat ensisijaista huoltoa.

Vierailija
31/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä jo puitu asiaa sivukaupalla ja todettu, että itsetunto ja parisuhde kaipaavat ensisijaista huoltoa.

Eli en saa treenata ollenkaan ja mun pitäisi lihoa ja lösähtää täysin ja mennä rapakuntoon?

Ap

Vierailija
32/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en saa treenata ollenkaan ja mun pitäisi lihoa ja lösähtää täysin ja mennä rapakuntoon?

Ap

Tämä on kaikki vaan jo niin nähty. Seuraavaksi haukut miten lihavia ja kateellisia me kaikki muut ollaan, ja taas mennään 20 sivua. Ei kiitos.

Vierailija
34/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt halusin vain tsemppausta iltatreenien aloittamiseen... 😥 Ap

Vierailija
35/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin ei mitään ja parempi kuin monella. Kuitenkin muista, että putkirullausta saa päivittäin tehdä vain kevyesti/lihasryhmä, ainoastaan kerran viikossa sitten ne kunnon tehorullaukset kullekin lihasryhmälle, mutta voi olla eripäivinä. Tämä tieto tullut ohjaajilta, kun itse käyn ohjatussa rullauksessa. 

Vierailija
36/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen vain tosi epävarma siitä, saanko tuotakaan toteutettua. Haluaisin sellaisen ohjelman, jonka varmasti saan tehtyä joka viikko. Jonkun sellaisen, jonka toteutumista muut ihmiset eivät voisi estää. Ap

Vierailija
37/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, ei saa muut estää ohjelmaasi. Muuta asumaan itekses, kun otat tuollaisen asenteen. Kyllä se lapsi on miehes ja sinun ykkönen ja sinun timmikuntosi jää kakkoseksi. Miksi pitää olla nykyään tuollaisia vaahtopäitä, ettei mikään normaali kunnon ylläpitäminen riitä? Yök. Itsellä tavoitteena liikkua joka päivä puoli tuntia mieluiten ulkona. Äsken kävin hiihtämässä, joten päivän kiintiö täynnä.

Vierailija
38/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen hiit-tyyppistä treeniä kotosalla lapsen kanssa. Siis päivällä kun lapsi on nukkumassa tai puuhailee omia leikkejä ja katselee mun treenaamista huvittuneena... 25-30 min intervallitreenin ehtii hyvin vaikka päivittäin. Youtubesta löytyy hyviä treenivideoita. Lisäksi tämän jälkeen saatan tehdä vähän vatsalihaksia yms. Lenkkeillään lapsen kanssa myös 1-2 tuntia joka päivä.

Ajattelen aina että parempi tehdä JOTAIN edes ,eikä maata sohvalla. 20 min treeni on aina parempi kuin ei mitään :)

Vierailija
39/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemp tsemp. Sanot että haluat itse tehdä ohjelmasi ja treenisi, sen täytyy olla tietynlainen ja sinä ja sinä ja sinä. Mikään mitä joku muu ehdottaa ei kuitenkaan kelpaa joten v-ako täällä haaskaat aikaasi kyselemällä. Mee tekemään se sun suunnitelmasi, sitten voit tehdä sen treenisi ja sitten voit vaikka siivota ja sitten, jos millään viitsit, voisit vaikka katsoa lastasi silmiin, ottaa hänet syliin ja lukea hänelle.

Että joo, kiviäkin kiinnostaa sun lihakset. Kuule vanhaksi haasaleeksi se päädyt sinäkin, treenaat eli et.

Vierailija
40/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä outo tyyppi. Mutta kun kyselit muiden suunnitelmia, niin tässä mun:

3 kertaa viikossa salitreeni. Yleensä aloitan 15 minsalla crosstrainerilla, sitten päälle tunnin treeni, jonka päätteeksi teen vatsat.

1 tunnin kahvakuulatreeni viikossa. Ojentajat, hauikset, kulmasoutu, erilaisia kyykkyjä, askelkyykkyjä, lantion nostoja. Tämä kotona.

1 juoksulenkki/hiihto tms. ulkona tapahtuva aerobinen treeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä