Nyt ei sitten uimahallissa saunassa tarvi enää riisua uimapukua
Näin ne asiat muuttuvat. Minusta oli hyvä, että uimahallissa piti kunnolla riisuutua ja peseytyä, ja perusteltiinhan sitä pitkään uimapuvuista löylyissä hengitysilmaan vapautuvilla hiukkasillakin.
Kommentit (77)
Ei todellakaan kaikki oo riisunut vaikka ois ollu tuollainen sääntö. Ihan kiva että ei enää tarvitse. Mä käyn ainakin kotona ensin kunnolla suihkussa ja ajan sääret ja muut karvat...
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasilla??? Kloorilla sitä on perusteltu. Kloori on kaasuna myrkyllistä hengittää.
Jollain sellaisella. Ollut hyvin tärkeää, vaan ei sitten enää ole, vaan voi tulla vaikka kokovartalouimapuvulla saunomaan.
Peittää pitää mutta naru persiissa perse paljaana kuitenkin ja kuin alushousuissa shortseissa lenkille rypytetyin vaoin. joo.
Hyvä. Välttelin jo koulussa uimatunteja sen pakkoalastomuuden takia. Hyvä että yhteiskunta todellakin kehittyy ja päästään noista 30-luvun arjalaisista asenteista eroon. Tykkääkö joku muka oikeasti hillua alasti tuntemattomien ihmisten tuijoteltavana?
Mulla on sellainen erikoismerkki niinei tarvitse riisua uikkaria
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Välttelin jo koulussa uimatunteja sen pakkoalastomuuden takia. Hyvä että yhteiskunta todellakin kehittyy ja päästään noista 30-luvun arjalaisista asenteista eroon. Tykkääkö joku muka oikeasti hillua alasti tuntemattomien ihmisten tuijoteltavana?
En ymmärrä teitä joille se on niin suuri ongelma. Minulla on ihan neutraali suhtautuminen omaan ja muiden alastomuuteen.
Ja missähän tälläinen muutos on tapahtunut? Yhdessä paikassako?
Vierailija kirjoitti:
Tää alastomuus on vain Suomessa tapana, todella junttimaista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut vaan Lohjalla joku juttu? Ap yleistää taas aika nasevasti.
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasilla??? Kloorilla sitä on perusteltu. Kloori on kaasuna myrkyllistä hengittää.
Kun käy suihkussa ennen saunaa, nii se kloori huuhtoutuu pois uimapuvusta.
Taas yksi askel kohti rappiota, kun hygieniasta ei välitetä. Ei tällaista.
Maassa maan tavalla. Alastomuus kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä teitä joille se on niin suuri ongelma. Minulla on ihan neutraali suhtautuminen omaan ja muiden alastomuuteen.
Et sinä kyllä mitään muutakaan ymmärrä niin ei tämäkään tule kenellekään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Tää alastomuus on vain Suomessa tapana, todella junttimaista.
Hei imaami, mikset pysynyt Afganistanissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut vaan Lohjalla joku juttu? Ap yleistää taas aika nasevasti.
Ettet vaan itse juuri olisi nasevasti yleistänyt.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei kuulu hillua eikä tuijotella.
Mutta hyvä että saatte pukea. Joukkoon voi eksyä asiattomasti käyttäytyviä ja murkuille tämä on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
No käytä pyyhettä. Mutta PESEYDY ensin huolella, myös persvaosta.
Ja mitenkähän sen teet uimahallissa olematta muiden edessä alasti?
Olispa erilliset saunat normaaleille ja friikeille, ettei edes sitä höyrystynyttä klooria tarvitsisi hengitellä.
Hyvä kun se aikakausi päättyi. Myös suihkut pitäisi jakaa erillisiin lukittaviin koppeihin. Sama pukuhuoneessa. Olen suomalainen mutta mua ällöttää julkinen alastomuus uimahalleissa.
Sain maaniteltua lapset vaivoin kunnalliseen uimahalliin, no eikös joku valvoja tullut täyteen saunaan huutamaan Nyt saatana ne uimahousut pois päältä
Sama lämpimässä erikoisaltaassa joka oli tyhjä ja lapset sukelteli Nyt saatana pois sieltä
Lapset oli oikeassa, ihan p paikka.