Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjelmaa 75v syntymäpäiväjuhlille?

Vierailija
27.02.2016 |

Äitini täyttää 75 vuotta ja hän on kutsunut 20 henkisen porukan ravintolaan illastamaan. Olemme miettineet, että jotain ohjelmaa pitäisi järjestää. Tiedän, että äitini pitäisi siitä. Ei ole vain tullut mieleen mitään, onko kenelläkään ehdotuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hankalaa sanoa jollei tiedä millainen ihminen äitisi on. Jonkun synttäreille sopii todella hyvin vaikkapa runoesitys, mutta toisen ihmisen synttäreillä vieraat ja etenkin päivänsankari ikävystyisivät kuoliaaksi.

Vierailija
2/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on hänelle hyvin tärkeä ja kaikki lastenlasten tekemät jutut varmasti ilahduttaisivat, mutta lapset eivät halua ravintolassa tehdä mitään. Hän rakastaa kulttuuria yms. Jotain tietovisaa mietimme, mutta ei siitä taida tulla oikein mitään...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tietovisasta tule mitään? Olen itse opiskellut lähihoitajakoulussa ja kun olemme juurikin tietovisoja suunnitelleet vanhuksille, niin suunnitteluun ja toteutukseen on mennyt aikaa pari tuntia.

Olisiko tuttavapiirissä ketään joka haluaisi laulaa, lausua runoja tai soittaa jotakin? Jollei niin, tietääkö joku ketään tutuntuttua, joka tulisi sen tekemään sopuhinnalla?

Vierailija
4/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe on hänelle hyvin tärkeä ja kaikki lastenlasten tekemät jutut varmasti ilahduttaisivat, mutta lapset eivät halua ravintolassa tehdä mitään. Hän rakastaa kulttuuria yms. Jotain tietovisaa mietimme, mutta ei siitä taida tulla oikein mitään...

Ap

Joku trubaduuri laulamaan pari laulua?

Vierailija
5/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasin häntä ja onginta toimivat aina!

Vierailija
6/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku "morsiamenryöstö" -tyyppinen juttu?

Vierailija
7/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesstrippari?

Jotain, joka saa hänet tuntemaan nuoreksi. 

Vierailija
8/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesstrippari?

Jotain, joka saa hänet tuntemaan nuoreksi. 

Mautonta. Eikö Johanna Tukiaisella ole edelleen se tanssiryhmä?

Vierailija
9/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteislaulua pari biisiä?

Vierailija
10/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteislaulua pari biisiä?

Itseäni ainakin ärsyttää laulaminen kun en ole kovin laulavainen. Olisi parempi jos löytyisi ohjelmaa, jossa kenenkään ei tarvitse vaivaantua.

Vierailija
11/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein mummon hautajaisiin PowerPoint koosteen, jossa kulki rinnakkain suomen/maailmanhistoria.

Voisi olla vielä kivempi juttu elävien kesken...vaikka siis mummo lähti hienosti saappaat tai paremminkin korkokengät jalassa ihan pitkän elämän jälkeen.

Vierailija
12/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Famun 75 vuotis synttäreille tehtiin leikekirja. Kaikki nauroivat vedet silmissä, kun käytiin läpi famun elämän moninaisia käänteitä.

Mukana oli myös kitaristilaulaja, joka lauloi famun suosikkimusiikkia mm. Dylania.

Synttäreitten jälkeen famu lähti caminolle vaeltamaan 140km.

Vierailija
13/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein mummon hautajaisiin PowerPoint koosteen, jossa kulki rinnakkain suomen/maailmanhistoria.

Voisi olla vielä kivempi juttu elävien kesken...vaikka siis mummo lähti hienosti saappaat tai paremminkin korkokengät jalassa ihan pitkän elämän jälkeen.

Minusta tuo kuulostaa tylsältä. En itse ainakaan haluaisi, että minua jotenkin identifioitaisiin noin vahvasti Suomeen. Eikö hauskempi olisi vaikkapa PowerPoint, jossa kulkee rinnakkain asianomaisen ja Suomen historia?

Vierailija
14/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen laulattaja, joka tuo kosketinsoittimen tai kitaran mukanaan, ja sitten pinon laulujen sanoja, ja sitten laulatte yhdessä hänelle tuttuja lauluja.

Meillä äidin seitsemänkymppisillä se oli huippusuosittu ja tykätty juttu. Kivoja, onnellisia, tuttuja lauluja!

Katso vaikka tämän laulattajan sivuilta, miten se toimii.

http://www.lauluovi.fi/

Laulaessa kaikki saavat osallistua, ja tuttuja lauluja kaikki osaavat ainakin alkusäkeistöt. Kun sanat on isolla fontilla kirjoitettu, niitä näkee lukea laulaessa, jos huone ei ole kovin pimeä.

Vierailija
15/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on kutsunut vieraat syntymäpäiväjuhlilleen, eiköhän hän myös vastaa ohjelmasta, jos sellaista haluaisi. Minusta itsestäni tuntuisi oudolta mennä jonkun toisen järjestämiin juhliin ja alkaa siellä järjestää ohjelmaa, jos ei itse juhlienjärjestäjä ole pyytänyt.

Vierailija
16/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Famun 75 vuotis synttäreille tehtiin leikekirja. Kaikki nauroivat vedet silmissä, kun käytiin läpi famun elämän moninaisia käänteitä.

Mukana oli myös kitaristilaulaja, joka lauloi famun suosikkimusiikkia mm. Dylania.

Synttäreitten jälkeen famu lähti caminolle vaeltamaan 140km.

Tosiaan nykyiset 75-vuotiaat eivät ole mitään vanhuksia. Vieno Kekkonen veti täyden spagaatin leidien kiertueella ja hän on jo yli 80v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi