Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä liikuntasuunnitelmastani?

Vierailija
27.02.2016 |

Kuntosali 1-2 kertaa viikossa
Kotitreeni illalla n. klo 21 alkaen kun mies laittaa lapsen nukkumaan 1-2 krt/vk (kahvakuulaa, leuanvetoa, vatsalihaksia jne...) 20min
Kuntopyöräily kerran viikossa 20 min
N. 1,5 tunnin vaunulenkki kerran viikossa

Lisäksi kävelyä yleensä yhteensä väh pari kilsaa/pv ja kehonhuoltoa (venyttely, putkirullaus) joka päivä

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Ainakin verraten siihen, että itse jatkan oluella. Suunnitelmat on, mutta ei motivaatiota. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin alkoholia käytän joka viikonloppu muutaman annoksen...

Mutta tosiaan tuntuu todella stressaavalta yrittää ylläpitää mitään säännöllistä liikuntaohjelmaa kun on alle 2v lapsi ja miehellä epäsäännölliset työajat 😐

Millaisia liikuntaohjelmia muilla on?

Jos saisin vapaasti päättää, kävisin 3 kertaa viikossa salilla ja pari kertaa lenkillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on tavoitteena? Miten ajattelit kuntosalilla treenata?

Aerobista liikuntaa tuossa on kovin vähän, jollet sitten kuntosalillakin myös polje kuntopyörää tms. Joku pari kilsaa kävelyä per päivä, en vaivautuisi edes mainitsemaan.

Vierailija
5/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on tavoitteena? Miten ajattelit kuntosalilla treenata?

Aerobista liikuntaa tuossa on kovin vähän, jollet sitten kuntosalillakin myös polje kuntopyörää tms. Joku pari kilsaa kävelyä per päivä, en vaivautuisi edes mainitsemaan.

Mulla on tavoitteena mahdollisimman timmi kroppa, mitat noin 55kg (162cm) ja rasvaprosentti 10-12. Nyt se on 14-15 ja paino on tavoitteessa. En tykkää aerobisesta, se ei motivoi kun ei näy päälle. Ap

Vierailija
6/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa ap. :)

Mulla on tällainen liikuntaohjelma:

- 2 krt viikossa kahvakuulatreeni à 30min

- 2 krt viikossa uintia à 60 min

- muutamana päivänä viikossa puolen tunnin kävelylenkkejä

Pitäisi varmaan liikkua enemmänkin, mutta ei vaan kiinnosta. Vihaan liikuntaa. :(

Vierailija
7/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä päättää tehdä sen iltateeenin 2-3 päivänä viikossa tai ainakin varmasti kahtena joka viikko... Äääh.. Ahdistaa kun ei nyt saa mitään selkeää systeemiä tähän. Ap

Vierailija
8/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten päättää että ainakin kuutena päivänä viikossa on harrastettava liikuntaa vähintään 20min...? Hitto kun voisi taata ne kaksi salia joka viikkoon niin ahdistaisi paljon vähemmän. Kuinkakohan tehokasta on treenata 20min kotona pari tuntia ennen nukkumaanmenoa? Ap

Vierailija
9/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla vielä miten muut alle 2-vuotiaan vanhemmat onnistuvat liikumaan. Ap

Vierailija
10/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rasva% kuulostaa järkyttävän alhaiselta naiselle.

Vierailija
11/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rasva% kuulostaa järkyttävän alhaiselta naiselle.

Fitnesskisakunto on n. 8%

Ap

Vierailija
12/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali 1-2 kertaa viikossa

Kotitreeni illalla n. klo 21 alkaen kun mies laittaa lapsen nukkumaan 1-2 krt/vk (kahvakuulaa, leuanvetoa, vatsalihaksia jne...) 20min

Kuntopyöräily kerran viikossa 20 min

N. 1,5 tunnin vaunulenkki kerran viikossa

Lisäksi kävelyä yleensä yhteensä väh pari kilsaa/pv ja kehonhuoltoa (venyttely, putkirullaus) joka päivä

Ei tule onnistumaan. Lopetat heti ekan viikon jälkeen.

Suotta edes koitat.

Vierailija
13/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mikä olisi realistisempi? Ap

Vierailija
14/52 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😒

Vierailija
15/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aamulla liikunnallisempaa ihmistä täällä? Eli miltä kuulostaa suunnitelma? Mitä kannattaisi tehdä? Ap

Vierailija
16/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyöräillä 20 min?Mikä on hyöty?

Vierailija
17/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyöräillä 20 min?Mikä on hyöty?

Kyllä siinäkin ajassa mulle kova hiki tulee. Ja lyhytkestoinen aerobinen etenkin intervallityyppisesti toteutettuna on kehittävää.

Eikä mulla oikein olisi aikaa polkea kauempaa, enkä myöskään viitsi. Pitkäkestoinen aerobinen saattaa lisätä kropan kortisolia joka lihavoittaa keskivartaloa.

Ap

Vierailija
19/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota rasvaprosenttia et tule saamaan 1-2 krt/vko salikäynneillä ja etenkään noilla aerobisten treenien määrällä. Tietysti ruokavalio vaikuttaa enemmän kuin liikunta, mutta ei noilla liikuntamäärillä...

Olethan tietoinen siitä, että sitä 8-12 rasvaprosenttia ei ole tarkoitus pitää yllä kuin kisojen ajan ja sen jälkeen palauttaa kroppaa kohti terveellisempiä lukuja? Ihan jo hormonitoiminnan takia.

Minulla suht sama rasva% kuin sinulla nyt, mutta ohjaan työkseni liikuntaa. Ei tulisi mieleenkään lähteä tästä enää tiputtamaan rasva%a ihan vaan huvin vuoksi (eikä minua mitkään bikini- tai fitnesskisat kiinnostakaan). Nyt jo 15% on aika kuivakka kroppa...

Vierailija
20/52 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tämä ei ole yhtään kuivakan näköinen, paljon enemmän lihaserottuvutta saisi olla. Sain hoitovapaalla ollessani raskauden jälkeen tiputettua rasvoja 1,5 vuodessa yli 20:stä 13,5:een tuon tapaisella ohjelmalla.. Nyt on jonkin verran tullut rasvaa takaisin kun olen syksystä asti sairastelut töihinpaluun takia ja lapsen mentyä päiväkotiin saamaan kaikki tartunnat. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä