Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttää sukupuoliroolien katoaminen

Vierailija
25.02.2016 |

Ihailen venäläistä ja etelä-amerikkalaista sukupuolten välistä "epätasa-arvoa" enkä voi ymmärtää tätä suomen tyyliä, että samaa sukupuolta olevat saa mennä naimisiin.En ymmärrä miksei ihmisiä saisi muka jaotella naisiin ja miehiin.Tää on niin surullista :( ei naista voi mieheksi muuttaa eikä miestä naiseksi.Kyllä perinteinen naisellinen nainen on paras ja perinteinen miehekäs mies...miksi suomessa pyritään siihen ettei minkäänlaisia sukupuolirooleja olisi?

N19

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ja sukupuolirooli on kaksi eri asiaa. Myös biologinen ja sosiaalinen sukupuoli ovat kaksi eri asiaa. Kannattaisi ottaa asioista paremmin selvää.

Vierailija
2/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi saada päättää muiden puolesta? Eikö riitä että teet omasta elämästäsi sellaista kuin haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa uskotaan kaikkien valkoihoisten ihmisten samanlaisuuteen ilman eroja. Se, onko se älykästä, on toinen kysymys.

Vierailija
4/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä!! Kuvottavaa katsoa kun mieleltään sairaat ihmiset keksivät toinen toistaan hullumpia keinoja jotta kokisivat olevansa jotenkin erityisiä ja erilaisia kuin muut. Sitten tälle käytökselle hurrataan!

Vierailija
5/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei yritä estä sinua olemasta perinteinen naisellinen nainen ja etsimästä itsellesi perinteistä miehekästä miestä. Kaikki eivät kuitenkaan näihin rooleihin sovi.

Vierailija
6/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli ja sukupuolirooli on kaksi eri asiaa. Myös biologinen ja sosiaalinen sukupuoli ovat kaksi eri asiaa. Kannattaisi ottaa asioista paremmin selvää.

tiedän tiedän,puhun vain niin yksinkertaistetusti

ap

7/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kieltänyt etteikö sais olla miehinen mies ja naisellinen nainen? Se pointti juuri on se että jokainen saa olla niin ääripäätä tai mitä tahansa siitä väliltä jos siltä tuntuu eikä mikään ole väärin. Sukupuolet on edelleen olemassa, pimppiä ja penistä löytyy edelleen kaikilta.

Hävettää olla samaa ikäluokkaa tollasen aivopierun kanssa

Vierailija
8/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemys kaikkien ihmisten kuulumisesta "yhteen" (miehet, naiset, lapset ja "kaikenväriset") on läheistä sukua monikulttuurille ja New Age -suunnille.

Vierailija
9/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on höpöhöpöä. Jos olet sekopää se ei ole meidän muiden ongelma.

Vierailija
10/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni oikaisu. Suomessa samaa sukupuolta olevat eivät vielä saa mennä naimisiin. Sen sijaan esimerkiksi Brasiliassa ja Meksikossa saavat.

Vierailija
11/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se maailma muuttuu...ihmisille ei enää kelpaa eikä riitä mikään! Olen täällä jo aikaisemminkin sanonut että kohta on maailma sillä mallilla että sen kun menet kauppaan tai tilaat netistä itsellesi mieluisan pään ja muut ruumiinosat....nyt jo muutellaan ulkonäköä tosi rajusti! Henkinen sukupuoli? Jos synnyt poikana olet poika ei auta vaikka miten sua leikeltäis! Voi elämän kevät!

Vierailija
12/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Vituttaa kun nykysin ei nainen oo välttämättä tehnyt ruokaa ja pessyt pyykkejä ja ne käy saatana äänestämässäkin ja ansiotyössä! Ei helvetti tätä nykyajan menoa! Naiset pois koulusta heti kutosluokan jälkeen ja vain kotitaloutta niille opittavaksi!

Vierailija
13/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkemys kaikkien ihmisten kuulumisesta "yhteen" (miehet, naiset, lapset ja "kaikenväriset") on läheistä sukua monikulttuurille ja New Age -suunnille.

Ja tuo, kuten kaikki New Age, on perusteetonta paskaa.

Vierailija
14/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tulevaisuudessakin vain oma itseni, ihan vaikka kutsutte minua ahveneksi.

-mies

Vierailija
15/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghosts kirjoitti:

Kuka on kieltänyt etteikö sais olla miehinen mies ja naisellinen nainen? Se pointti juuri on se että jokainen saa olla niin ääripäätä tai mitä tahansa siitä väliltä jos siltä tuntuu eikä mikään ole väärin. Sukupuolet on edelleen olemassa, pimppiä ja penistä löytyy edelleen kaikilta.

Hävettää olla samaa ikäluokkaa tollasen aivopierun kanssa

ikävä kuulla.olen vain niin kyllästynyt tähän.tämä aihe tuli mieleen kun luin persujen kirjoituksen.sinäkin olet hävettävä kun täytyy muita haukkua :D hahaa

ap

Vierailija
16/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on loistavaa, että olemme (ainakin joillakin osa-alueilla) menossa yksilönvapauden ja tasa-arvon suuntaan. Jokainen saa olla niin miehekäs tai naisellinen kuin haluaa, mikä siinä on ällöttävää?

Vierailija
17/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni oikaisu. Suomessa samaa sukupuolta olevat eivät vielä saa mennä naimisiin. Sen sijaan esimerkiksi Brasiliassa ja Meksikossa saavat.

kiitos tiedosta.pitääkin lukea aiheesta vielä enemmän,kun se kiinnostaa.

ap

Vierailija
18/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Onneksi persunuoret on ymmärtänyt, että jos sukupuolesta on epäselvää on pelkästään kohteliasta pitää lippalakkia tai jotain muuta vaatetta, jossa yksiselitteisesti kerrotaan kumpaa sukupuolta kyseisen vaatekappaleen kantaja on.

Vierailija
19/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko, aloittaja, tarkemmin määritellä ällötyksesi syytä? Onko sinulla jotenkin epävarma sukupuoli-identiteetti, jos valinnanvapaus ällöttää? Minä olen aina ollut naisellinen nainen, ja olen vain riemuissani jos muutkin saavat olla sitä mitä ovat.

Vierailija
20/131 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bunny Boy kirjoitti:

Minusta on loistavaa, että olemme (ainakin joillakin osa-alueilla) menossa yksilönvapauden ja tasa-arvon suuntaan. Jokainen saa olla niin miehekäs tai naisellinen kuin haluaa, mikä siinä on ällöttävää?

ongelma on se, että havahduin jo yläasteella että etenkään perinteistä naista ei arvosteta Suomessa..se alkoi ahdistaa.tytöt hokivat, että mikä sun ongelma on kun pitää meikata ja miksi pukeudut punaiseen jne?ja itse näyttivät pojilta..minun mielestä se ei ole luonnollista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän