Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi mitään, mutta kyllä mua 14-vuotiaan tytön äitinä

Vierailija
24.02.2016 |

vain oksettaa ajatella miten 37v mies on ollut suhteessa 14v kanssa.
Nyt kun vielä selvisi, että se 37v on se VOF-kisaaja, niin rupes ällöttään koko tyyppi ja saa mun puolesta tippua heti kuin mahdollista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä mina 11 vuotiaan tytön äitinä. Hyi v*ttu mikä äijä!

Vierailija
2/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä mina 11 vuotiaan tytön äitinä. Hyi v*ttu mikä äijä!

Näinpä.

Tytön isä, siis mieheni, on sen 37v ja ihan käsittämätöntä ajatella, että tuollainen aikuinen mies ja lapsi on yhdessä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se oikeesti siin voissis? Joku sano et se ois paljon nuorempi ja kysees ois joku toinen imitaattori?

Vierailija
4/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se oikeesti siin voissis? Joku sano et se ois paljon nuorempi ja kysees ois joku toinen imitaattori?

On se sama tyyppi. Nyt päälle 40v.

ap.

Vierailija
5/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Sen miehen olisi pitänyt ymmärtää.

Vierailija
6/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Miten 37.v ihminen KEHTAA? 14-vuotias on kuitenkin vielä henkisesti aika kehittymätön. henkisesti kehittymätön on kyllä varmaan 37-vuotiaskin, jos 14-vuotiaista pitää, mutta tässä tapauksessa henkinen kehittymyys onkin jo ihan erilaista kuin 14-vuotiaalla.

Vierailija
7/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko itse jälkeenjäänyt, mutta minusta jopa näin 25-vuotiaana 37-vuotias tuntuisi liian vanhalta minulle. Saati sitten 10 vuotta nuorempana...

Vierailija
8/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sama tyyppi. Nyt päälle 40v.

ap.

Ok. On siis tosi järkyttävää. Vaikka ois kuinka vajaita kumpikin osapuoli niin se ei kyl muuta faktaa miksikään eli alaikäseen sekaantuminenhan toi on. Hyi.

Vierailija
9/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä oksettaa ajatus keski-ikäistyvästä miehestä ja teinitytöstä. Teinit ovat kuitenkin vielä niin nuoria ja tietämättömiä, ja no, lapsia.

Vierailija
10/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 16- ja 14-vuotiaat tytöt ja kummatkin niin nuoria... En voi käsittää, millainen aikuinen haluaisi tuolla tavalla kajota teiniin, jolla on kehitys vielä ihan kesken. Päivänselväähän se on, että tuolla äijällä ei ole kaikki kotona eikä kukaan terve 14-vuotias halua seurustella 37-vuotiaan kanssa.

Vierailija
11/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä se on tosi, että 14-vuotias saa panna vain 14-vuotiasta. Tai maksimissaan 25-vuotiasta.

Yhdyntään tarvitaan kaksi osapuolta.

Vierailija
12/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että alle 16-vuotiaan kanssa seksisuhde on rikos Suomessa. Miksi tämä siis sallitaan?

Vierailija
13/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia tässä yhteiskunnassa, mutta luonnon näkökulmasta on normaalia miehen olla kiinnostunut teini-ikäisistä ja tytön vahemmista miehistä. Tietysti moni tämän tukahduttaa sillä näillä ajatuksilla on stigma. Vaikka alaikäisen kanssa seksin harrastaminen onkin kiellettyä/on hyvä hyvä olla kiellettyä lapsen edun kannalta, niin itse ainakin uskon että näissä yksittäisissä tapauksissa seurustelu (ei siis seksi) on hyväksyttävää. Kaikki parit kun eivät sovellu siihen normien sisälle. Loppujen lopuksi kaikki hyvin tälläkin pariskunnalla ja ajan saatossa ovat näyttäneet epäilijöille että tällainenkin voi toimia. Tuskin kuitenkaan suosittelevat tätä tapaa katsojille, vaan ennemminkin hakevat viimein hyväksyntää parisuhteelle joka on ja pysyy?

Vierailija
14/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen VOF kisaaja?

Vierailija
15/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tuon iän 37 vuotta repäisitte? Sehän oli 35-vuotias silloin tämän uutisen mukaan:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001038390.html

Vierailija
16/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14-vuotias pikkusisko ja en voi uskoa, miten vanha ukko voisi olla suhteessa saman ikäiseen tyttöön. 14v on vasta teini-ikäinen ja niin kehittymätön ja tietämätön kaikilla osa-alueilla verrattuna aikuisiin. Kaikki varmaankin tajuavat, että tuo ukkeli on sekaisin ja tyttökin varmasti jollain tapaa epäterve, sillä kukaan normaali teini ei edes vilkuilisi keski-ikäisiä sillä silmällä.

N23

Vierailija
17/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että alle 16-vuotiaan kanssa seksisuhde on rikos Suomessa. Miksi tämä siis sallitaan?

Mistä sinä tuon seksisuhteen oikein repäisit? Uutisen mukaan tyttö oli 18-vuotias, kun seksiä harrastettiin ensimmäisen kerran hääyönä.

Vierailija
18/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 14v edes haluaisi seurustella tuon ikäisen kanssa? Hyi vittu.

Vierailija
19/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä ahdasmielistä porukkaa.

Vierailija
20/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa tämä juttu. Tuollaista "suhdetta" ei pitäisi ikinä sallia. Missä olivat tämän tytön vanhemmat? Ei kukaan normaali 14-vuotias halua suhdetta aikuiseen.

-itsekin 14v