Ei voi mitään, mutta kyllä mua 14-vuotiaan tytön äitinä
vain oksettaa ajatella miten 37v mies on ollut suhteessa 14v kanssa.
Nyt kun vielä selvisi, että se 37v on se VOF-kisaaja, niin rupes ällöttään koko tyyppi ja saa mun puolesta tippua heti kuin mahdollista.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että alle 16-vuotiaan kanssa seksisuhde on rikos Suomessa. Miksi tämä siis sallitaan?
Mistä sinä tuon seksisuhteen oikein repäisit? Uutisen mukaan tyttö oli 18-vuotias, kun seksiä harrastettiin ensimmäisen kerran hääyönä.
Jos uutisissa kerrotaan joulupukin olevan totta, niin uskotko?
Vierailija kirjoitti:
Ompas täällä ahdasmielistä porukkaa.
Ai koska vastustamme lapsen hyväksikäyttöä? Silloin olen mielelläni ahdasmielinen.
Luuletteko, että myöntäisivät seksisuhteen? Ja todellako uskotte, että mies on 4v odottanut?
Ja mitä tulee tuohon, että ovat näyttäneet, että voi toimia ja hyvin selvinneet, niin ainakin tästä naispuolisesti tuli ihan jo kuvasta sellaiset vibat, että syvissä vesissä on uiti ja henkinen tila sellainen, että parempikin voisi olla. Kun vielä luki, että kiusaamista ym. ollut. Ei varmasti henkisesti hyvin mene. Sen verran kesken ollut kehityskin, kun on miehen kanssa alkanut olla, että takuulla jäljet jättänyt.
Mä olen 37 ja sana "käsittämätöntä" tulee mieleen, jos mun ikäinen on n. 20-vuotiaan kanssa. Tuosta taas tulee mieleen sairasta, rikollista, järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 37 ja sana "käsittämätöntä" tulee mieleen, jos mun ikäinen on n. 20-vuotiaan kanssa. Tuosta taas tulee mieleen sairasta, rikollista, järkyttävää.
Käsittämätöntä eli asia, jota ei käsitä, ei ymmärrä.
Hyvin usein negatiivisesta ja juuri sairaasta asiasta sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että alle 16-vuotiaan kanssa seksisuhde on rikos Suomessa. Miksi tämä siis sallitaan?
Mistä sinä tuon seksisuhteen oikein repäisit? Uutisen mukaan tyttö oli 18-vuotias, kun seksiä harrastettiin ensimmäisen kerran hääyönä.
Jos uutisissa kerrotaan joulupukin olevan totta, niin uskotko?
Riippuu siitä, kuinka hyvät todisteet joulupukista on.
Tässä tapauksessa ainoa tieto on asianosaisten kertomus. En siis voi tietää, mikä on totta. Kerroin vain, mitä IL/IS asiasta uutisoi. Täällä kun jotkut ihmiset alkoivat automaattisesti olettaa seksisuhdetta, mikä on vastoin asianosaisten kertomusta eikä heidän valehtelustakaan ole todisteita. Eli faktat pöytään ja ymmärrys siitä, että varmaa tietoa ei julkisuudessa ole.
Joku jota on kohdeltu aina huonosti tai esim. hyväksikäytetty eikä ole saanut rakkautta vanhemmiltaan/sukulaisiltaan. Se tekee noista hyväksikäyttäjistä ja alaikäisiin sekaantujista vielä sairaampia. Käyttää hyväksi jonkun haavoittuvuutta, huonoa tilannetta ja hyväksynnän/rakkauden tarvetta. Kukaan ns. normaalin elämän saanut ja elänyt nuori ei edes kiinnostu aikuisista tosissaan. Kaikki huonossa ympäristössä kasvaneet tai hyväksikäytetytkään eivät nimittäin kiinnostu...
Jos saisin päättää, niin kaikki mieleltään sairaat lasten ja nuorten ahdistelijat voisi sulkea laitoksiin. Monen mielenterveys mennyt pilalle tuollaisten takia. Ja se vaikuttaa meidän kaikkien elämään ja yhteiskuntaan aika laajasti. Tämä on suurin syy siihen, miksi naiset eivät edelleenkään ole tasavertaisessa asemassa miehiin verrattuna. Uhria saa aina syyllistää, vaikka kyseessä olisi lapsi!