Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?

Vierailija
23.02.2016 |

-

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan jatkuvasti epämukavuusalueelkani oloa. Teen ihan harjoitusluonteisesti tällaisia juttuja:

- menen kaupassa makaamaan lattialle

- puhun kovaan ääneen itsekseni

- alan puhua vieraille ja sanoa ihan ikäviäkin asioita

Treenaan siis sitä ns "pokkaa". Olen vähän nöösi vielä, mutta kehityn kokoajan.

Vierailija
22/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kysyä apua kaupassa, vaikka joku saattaisi sivukorvalla kuulla sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kehtaan olla riisuutua ja olla alasti mitenkään kainostelematta - uimahallin pukukopissa, julkisissa suikuissa ja kaveriporukassa. Tällä tarkoitan siis sitä, etten kyyristele ja yritä epätoivoisesti vaihtaa vaatteitani pyyhkeen sisässä. Sekasaunakaan ei ole minulle ongelma.

Lisäksi ostan kortsut, tamponit ja vessapaperin ilman nolostelua. Heitän ne liukuhihnalle kuten kaikki muutkin ostokset, eikä se vaivaa minua mitenkään. Monia tuttujani niiden ostelu hävettää ylitsepääsemättömän paljon, uskokaa tai älkää.

Vierailija
24/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan liikkua yksin kaupoissa, käydä ravintolassa syömässä, kahvilla. En tarvitse kaveria joka asiaan. Kehtaan olla poissa sosiaalisesta mediasta

m26

Meinaatko tosiaan että moni muu ei kehtaa?

Vierailija
25/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa uros kirjoitti:

Kehtaan pokailla varattuja naisia, ainut tarkoitus päästä panemaan ja härnätä niiden miehiä.

Oikea mies ei toimi noin. Ymmärrät kun kasvat.

Vierailija
26/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kakata julkisessa vessassa

Vierailija
27/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan mennä kauppaan just niillä vaatteilla mitä sattuu olemaan päällä esim nokian kumisaappailla ja mieheni vanhoilla verkkari/gollegehousuilla. Ostan myös siteet, tamponit ja kaljat ilman nolostelua. Kehtaan esiintyä missä vain ja pitää vaikka yllättäen pikaesitelmän/puheen jostain aiheesta jos pyydetään. Olen nainen ja kehtaan sanoa että tykkään oluesta ja inhoan valkoviiniä. Ostan ja käytän juuri sellaisia vaatteita, kodintarvikkeita ja huonekaluja mitä haluan ja mistä pidän - ei mitään väliä ovatko ne muodissa tai mitä mieltä muut ovat niistä. Kehtaan ostaa (ja ottaa vastaan ilmaiseksi) käytettyjä vaatteita ja huonekaluja vaikka olisi varaa ostaa uusiakin. Kehtaan sanoa kaikille, että minulla ei ole facebookia eikä myöskään tule!

Vierailija
28/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan mennä lenkille/salille/kauppaan ilman meikkiä ja muuta laittautumista. Tukka ponnarille ja menoksi. Suurinosa aikuisista varmasti tähän kykenee myös, mutta omassa ikäluokassa (olen 18) valtaosa ei lähde kotoa minnekään ilman meikkiä. Itsekin kyllä meikkaan ja laittaudun juhliin/tapaamisiin yms mutta ei todellakaan ole ongelma lähteä käymään kaupassa tai lenkillä ilman meikin hiventäkään. Päinvastoin, tuntuu typerältä meikata jos on tarkoituksena urheilla. Se on vaan tämä nykyajan pinnallisuus, kun monet nuoret eivät voi edes roskia viedä meikittä.

Vierailija
29/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan jatkuvasti epämukavuusalueelkani oloa. Teen ihan harjoitusluonteisesti tällaisia juttuja:

- menen kaupassa makaamaan lattialle

- puhun kovaan ääneen itsekseni

- alan puhua vieraille ja sanoa ihan ikäviäkin asioita

Treenaan siis sitä ns "pokkaa". Olen vähän nöösi vielä, mutta kehityn kokoajan.

Oletpa nolo. Kuka menee kaupan lattialle makaamaan ja miksi ihmeessä? :DDDDD Tai puhuu itsekseen julkisilla paikoilla? Onneksi et kuulu minun tuttavapiiriini.

Vierailija
30/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla lihava. En häpeä sitä. En tykkää siitä, mutta en kulje teltassa enkä seiso hiljaa nurkassa.

Vierailija
31/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan liikkua yksin kaupoissa, käydä ravintolassa syömässä, kahvilla. En tarvitse kaveria joka asiaan. Kehtaan olla poissa sosiaalisesta mediasta

m26

Meinaatko tosiaan että moni muu ei kehtaa?

Kyllä. Suurin osa ihmisistä häpeää käydä yksin esimerkiksi ravintolaillallisella. Reilusti suurin osa ihmisistä on myös sosiaalisessa mediassa. ja ne jotka ei ole, alkaa selittämään kaikenlaista, kun kysytään, että miksei sulla ole facebookia.

Vierailija
32/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä ilman meikkejä ihan minne vaan. Meikata ja olla naisellinen silloin, kun minusta itsestäni siltä tuntuu ja muuten kulkea niin luomuna ja äijävaatteissa kuin huvittaa.

Vierailija
33/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaan videoida omia seksiaktejani, jos mies sen sallii. Moni ei ole kieltänyt, kun tietää, etten niitä levittele. Jokainen mies saa nähdä myöhemmin omat roolisuorituksensa, mutta muiden miesten temput ovat ainakin vielä jääneet heiltä näkemättä. Nämä nykyiset älypuhelimet ovat käteviä ja ihan riittäviä, kun valaistus on kunnossa. Saan muuten orgasmin joka kerta kun kuvataan. Sitä sopii katsella myöhemmin vaikka sitä katselisi yksinkin.

N37

Vierailija
34/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa niin että mun ikenet näkyy vaikka av-palstan mukaan sitä pidetään yleisesti rumana. Mulla on sillon niin hauskaa etten välitä :)

Vierailija
35/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä julkisessa vessassa asioillani pimppa suhisten, piereskellen ja paskantaen. Sen sijaan en kehtaa vallata wc:n käsienpesutilaa pissislookissa kanalauman kera ja jäädä kyttäämään ja kuulostelemaan, kun toiset ihmisparat koittaa käydä rauhassa tarpeillaan. Menkää kotiinne meikkaamaan ja juoruamaan, kanat!

Vierailija
36/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa julkisesti sen mitä moni ajattelee. Esim. pankin jonossa eikö tämä perkele etene? Muoti ei ole kiinostanut ikinä ja mua huvitti kun joku ihmetteli etten tiennyt yhtään suomimissiä lolan jälkeen. En kyllä tiennyt sitä ennenkään kuin jonkun armi kuuselan. Kuka se nyt sitten olikaan?

En tiedä meneekö kehtaamiseen mutta kerrotaan. Auto temppuili ja oli vähän rikki. Poliisi pysäytti, puhallutti ja katsoi kortin. Sitten sanoi että pysäytettiin kun auto kuulostaa vähän rikkinäiseltä. Mulla paloi käämi, huusin että kuuleehan sen että pakoputki on vittu hajalla. Ihme poliisi kun sanoi että rauhoitu ja korjauta se. Ei sakkoja eikä mitään nyt lähdet jätkä putkaan. Kyllä ne sheriffitkin osaa olla ihan mukavia ilman kameraakin. Tapahtumasta yli 20 vuotta.

Vierailija
37/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan keskeyttää huonon esiintyjän tarkentavilla kysymyksillä. Kehtaan sanoa, kun joku homma ei toimi. Kehtaan valittaa huonosta palvelusta/käytöksestä asianomaiselle. Kehtaan ylipäätään sanoa mitä ajattelen, en ilkeästi vaan rakentavassa hengessä.  Nämä asiat tuntuvat olevan monelle hyvin vaikeita - tunnen aikuisia ihmisiä, jotka eivät saa suutaan auki silloin kun heitä joku asia harmittaa, vaan rutkuttavat selän takana myöhemmin kun siitä ei ole enää mitään hyötyä.

Vierailija
38/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää puuttua vääryyksiin jos sellaisia näen. Esim. kiusaamiseen, varasteluun tai muuhun. Tietenkään en menisi mihinkään nyrkkitappeluun väliin tai yrittäisi estää jotain jonnea ottamasta juoksukaljoja. Mutta tappeluista soittaisin poliisille ja varkaasta kyllä kertoisin heti kaupassa.

Menen myös auttamaan jos ihminen näyttää siltä että tarvitsee apua. Useimmat vain kävelevät ohi. Esim. sairauskohtaus, ihminen on kaatunut tai laukku tippuu kadulle. Monta kertaa olen jonkun mummon avuksi rientänyt suojatiellä kun ostoskassit ovat rollaattorin päältä levinneet keskelle katua. Moni ennen minua mummon ohi kulkenut meni vain ohi.

Vierailija
39/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan keskeyttää huonon esiintyjän tarkentavilla kysymyksillä. Kehtaan sanoa, kun joku homma ei toimi. Kehtaan valittaa huonosta palvelusta/käytöksestä asianomaiselle. Kehtaan ylipäätään sanoa mitä ajattelen, en ilkeästi vaan rakentavassa hengessä.  Nämä asiat tuntuvat olevan monelle hyvin vaikeita - tunnen aikuisia ihmisiä, jotka eivät saa suutaan auki silloin kun heitä joku asia harmittaa, vaan rutkuttavat selän takana myöhemmin kun siitä ei ole enää mitään hyötyä.

Inhoan ihan eniten juuri sitä selän takana valittamista. Se on ihmisille aika tyypillinen tapa käsitellä ikäviä asioita, ei haluta nostaa kissaa pöydälle ja vaikuttaa asioihin silloin kun on sen aika vaan vasta jälkeenpäin valitetaan.

Vierailija
40/151 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla lihava. En häpeä sitä. En tykkää siitä, mutta en kulje teltassa enkä seiso hiljaa nurkassa.

Kyllä sitä kannattaisi vähän hävetä...