Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan kokenut romanttista rakkautta

Vierailija
23.02.2016 |

Ja olen päälle 40. Mikähän minussa on vikana? Lisäksi olen katkera asiasta miehille, kun en ole koskaan saanut kokea heiltä romanttisuutta, vaan aina suunnilleen, että läheks panee? Vaikka tiedän, ettei asiasta miehille katkerana oleminen auta mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut vain jännämiehiä.

En edes ole. Ei miehen tarvitse olla mitenkään erikoinen että haluaa naisesta vain panemista. Panemisella tarkoitan sitä, että ei olla valmiita rakastamaan minua sellaisena kuin olen, vaan testataan panotaso ja jos se ei riitä unohdetaan.

ap

Ja silloin jos/kun panotaso kelpaa, niin mies on valmis pelkkään panosuhteeseen.

n39

Vierailija
82/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en siis automaattisesti ajattele, että toisissa on vikaa jos eivät rakasta minua, mutta kun olen törmännyt henkilöön, joka piti huolen, että rakastun häneen ja sitten ilmaisi, ettei itse rakasta. Samoin omassa äitisuhteessani jossa oletetaan olevan rakkautta oli sellainen vika, ettei siinä ollut rakkautta hänen puoleltaan.

ap

Siis tapasit jonkun uuden ihmisen, kiinnostuitte toisistanne ja tämä toinen huomasi jossain vaiheessa, ettette sovi yhteen. Mikä ongelma tässä nyt on? Olisiko hänen pitänyt näytellä rakastunutta sen sijaan että oli rehellinen?

Niin, hän siis nimeomaan imitoi rakkautta. Jos olisi heti ollut rehellinen siinä, etten kiinnosta olisi lakannut puhumasta, kun käänsin selkäni hänelle.

ap

Ehdotin kauan sitten, että oltaisiin nähty. Siinä olisi selvinnyt kaikki. Ehkä itsekin aavistit/tiesit miten siinä olisi käynyt, mutta et halunnut kohdata totuutta. (?)

Mitä totuutta?

ap

No ettei sovita yhteen ollenkaan. 

Muutenkin minusta tämmöinen "ei sovita yhteen" on ihan perseestä. Jos mulla on tunteita jotakuta kohtaan niin paljon, että rakastun (en aiemmin mene sänkyynkään), niin miten niin "ei sovita yhteen ollenkaan"? Minusta kuulostaa sille, että haet toisesta hyötyä, koska jos sulla ois oikeasti tunteita,ja jos sillä ihmisellä ois oikeasti sulle väliä, niin tuollainen asia ei voisi häiritä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi joku kysyi minulta olenko epäromanttinen helvetti? Siitähän toi enkkulista jankkaa? Todellakin olen ollut rakastunut ja ihastunut, en tosin kovin helposti, mutta kuitenkin. Haistakaa nyt aromanttisuudesta jauhajat jo vittu, eiks täällä kaikki ymmärrä edes otsikosta ketjun aihetta.

ap

Et sinä tule koskaan kokemaan aitoa romanttista rakkautta. Tuollaisessa frigidissä ja laskelmoivassa akateemikkoluonteessa ei ole mitään seksikästä, haluttavaa ja rakastettavaa. Tuhlaat aikaasi tällä ketjulla.

Ai luulet, etten vai? Tämä, missä mä nyt olen ei ole lopullinen tila. Olen muutoksessa. Ja kulutan sillä aikaa aikaani palstalla, koska täältä saa usein uskomattoman hyviä vinkkejä kaikenlaisiin juttuihin omissa prosesseissa.

ap

Vierailija
84/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut vain jännämiehiä.

En edes ole. Ei miehen tarvitse olla mitenkään erikoinen että haluaa naisesta vain panemista. Panemisella tarkoitan sitä, että ei olla valmiita rakastamaan minua sellaisena kuin olen, vaan testataan panotaso ja jos se ei riitä unohdetaan.

ap

Ja silloin jos/kun panotaso kelpaa, niin mies on valmis pelkkään panosuhteeseen.

n39

Joo no siihen mä en ala. Jos se on jonkun apukoululaisen mielestä frigidiä

niin voi voi ;)

ap

Vierailija
85/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka olen vasta puolet nuorempi kuin sinä, en ole kertaakaan kokenut rakkautta, mikä veisi jalat alta, saisi sydämmen sykkimään holtittomasti rakastumisesta, vaikka ihastuksia onkin tullut. En tiedä onko se normaalia vai enkö vain ole törmännyt sellaiseen mieheen joka vie jalat alta. Tosin voihan se olla vain elokuvien fantasiaa. Itse en ole kokenut sellasta rakkautta, jossa tosiaan voi luottaa siihen ettei toisella ole mitään taka-ajatuksia, että voi luottaa tyyppiin tarpeeksi päästääkseen seurusteluun asti. Lähinnä vain kauniita sanoja ja lupauksia, tyhjine toimintoineen ja "unohdetaan" mitä on sanottu. Vissiin se on osa syy, miksi en anna itseni rakastua ( tosin kun rakkaus ei kysy lupaa tullakseen).

Vierailija
86/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva sitä saa kokea. Tosirakkaus on todella harvinaista herkkua. Vähän samaan tapaan kun 15-vuotias pimpukka.

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Näkemättä tapausta sanoisin että sillä on ainakin ruma vittu, jos katsotaan lähietäisyydeltä ja tosi tarkkaan ja verrataan vaikka sen naamapuoleen.

Mutta ei olekaan kyse miltä näyttää vaan miltä tuntuu.

Ja sehän onkin sitten kokonaan toinen juttu.

Vierailija
87/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi joku kysyi minulta olenko epäromanttinen helvetti? Siitähän toi enkkulista jankkaa? Todellakin olen ollut rakastunut ja ihastunut, en tosin kovin helposti, mutta kuitenkin. Haistakaa nyt aromanttisuudesta jauhajat jo vittu, eiks täällä kaikki ymmärrä edes otsikosta ketjun aihetta.

ap

Et sinä tule koskaan kokemaan aitoa romanttista rakkautta. Tuollaisessa frigidissä ja laskelmoivassa akateemikkoluonteessa ei ole mitään seksikästä, haluttavaa ja rakastettavaa. Tuhlaat aikaasi tällä ketjulla.

Ai luulet, etten vai? Tämä, missä mä nyt olen ei ole lopullinen tila. Olen muutoksessa. Ja kulutan sillä aikaa aikaani palstalla, koska täältä saa usein uskomattoman hyviä vinkkejä kaikenlaisiin juttuihin omissa prosesseissa.

ap

Oletko transsu?

Vierailija
88/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Oletko transsu?

Ootko kuullu henkisistä muutoksista tai kasvusta?

ap

(Ps. se on transu)

Vierailija
89/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ärhäkät, kiukuttelvat vastaukset kertovat kaiken - vaikeahan tuollaiseen negistelijään on rakastua.

Vierailija
90/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Oletko transsu?

Ootko kuullu henkisistä muutoksista tai kasvusta?

ap

(Ps. se on transu)

Ap on tussukka. Tussukka tarkoittaa naista, jolla on tunnehermopesäke nimeltä vulva. Sen vuoksi keskustelu heidän kanssaan on haastavaa, sana kuin yrittäisi ameeballe opettaa etiikkaa. Toisaalta mikään ei ole niin epäromanttisen luotaantyöntävä kuin kuivahko ja pedantti akateeminen nainen. Rupesi oikeasti oksettamaan kun ajattelen ap:ta.

Vierailija
91/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ärhäkät, kiukuttelvat vastaukset kertovat kaiken - vaikeahan tuollaiseen negistelijään on rakastua.

Älä. En ole kyllä epäeroottisempaan palstailijaan vähään aikaan törmännyt.

Vierailija
92/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tiedän tämän, se ei periaatteessa estä kaikkia rakastumasta, on tapahtunut joskus jotain sen suuntaista minulle, mutta torppaan kaiken ennen kuin kukaan ehtiikään hairahtua syvemmälle, koska ikävähän se olisi ketään turhaan satuttaa. En halua, että kukaan pahaa aavistamaton hölmö minusta luuleekin pitävänsä.

ap

Vierailija
93/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän romantiikan kokeminen mikään ihmisoikeus ole, niinkuin ei seksikään. Semmosta sattuu.

No kyllä se minulle on. Sä voit päättää tyytyä vähempään ihan vapaasti ja ehdotella naisille jatkossakin panoa ennen tunteita.

ap

Höpsis. Minulla on kyllä romanttisiakin tunteita ja olen suhteissa niitä osoittanutkin. Pelkkiä panojakin on ollut.

Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman. Aivan kuin on miehiäkin jotka eivät saa seksiä eivätkä suhdetta.

Naiset aina moittivat miehiä jotka vonkaavat seksiä, ettei se automaattisesti kaikille kuulu, muttei kuulu romantiikkakaan ja uskollinen parisuhde ja muu sellainen automaattisesti kaikille naisille.

"Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman."

No voi tuhannen yksinkertaisuus sinunkin kanssasi, en mä koe millään tasolla, että mun ois pitänyt saada sinun romanttisuutesi.

ap

Yksinkertaisuus sinunkin kanssasi. Sanon ihan yleistyksenä että romanttinen suhde ei ole mikään automaattinen ihmisoikeus naisille kuten ei vaikkapa seksi ole miehille.

No se oli todettu jo tässä ketjussa ja en mä niin ole väittänytkään!! Sittenkö sitä ei saisi tavoitella tai surra kun ei ole saanut?

ap

On tämä vauva palstaki hassu. Näin asiallisesta keskustelusta saadaan väännettyä aloittajasta joku ikävä ihminen. Ei hän tietääkseni ole vaatinut näiltä miehiltä rakkautta ( saanut vain käsityksen, että olisi kiinnostusta ). Aina löytyy joku joka alkaa kinaamaan aloittelijoiden kanssa iha tyhjänpäiväsestä asiasta ja vääntävät jutut aivan mullin mallin :D

Vierailija
94/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka olen vasta puolet nuorempi kuin sinä, en ole kertaakaan kokenut rakkautta, mikä veisi jalat alta, saisi sydämmen sykkimään holtittomasti rakastumisesta, vaikka ihastuksia onkin tullut. En tiedä onko se normaalia vai enkö vain ole törmännyt sellaiseen mieheen joka vie jalat alta. Tosin voihan se olla vain elokuvien fantasiaa. Itse en ole kokenut sellasta rakkautta, jossa tosiaan voi luottaa siihen ettei toisella ole mitään taka-ajatuksia, että voi luottaa tyyppiin tarpeeksi päästääkseen seurusteluun asti. Lähinnä vain kauniita sanoja ja lupauksia, tyhjine toimintoineen ja "unohdetaan" mitä on sanottu. Vissiin se on osa syy, miksi en anna itseni rakastua ( tosin kun rakkaus ei kysy lupaa tullakseen).

No jos vertaa elokuvaa ihmiselämään niin...

Elämässä on helvetisti tylsiä ja välillä ikäviäkin juttuja jotka täytyy kohdata.

Mutta sinne väliin mahtuu niitä pieniä onnen hetkiä ja niitä kannattaa hehkutella ja yrittää pidentää, luoda itse niitä lisää. Jos elää elämänsä niin että ulkoistaa kaiken muilta tulevaksi ei voi löytää noita onnen hetkiä.

Universaali ja muuttumaton laki on että kun antaa niin silloin saa.

Ei riitä että uskoo tuohon lakiin, usko pyytää aina teon.

Jos elämä ei riitä niin tee itse siitä parempi, jos et osaa pyydä jotain toista avuksi.

"Luoja rakastaa iloista antajaa koska Luoja on itse juuri pelkästään se.

Olkaa Jumalan kaltaiset."

Romanttinen elämä ei ole kok elämä mutta se tulee kyllä vastaan kun lähdet sitä aktiivisesti itse toteuttamaan etkä vaadi että joku toinen sen sinulle antaa. Ja varmasti tulee vastaan myös sellainen ihminen joka kaipaa samaa kuin sinäkin ja osaa myös tuohon kaipuuseen vastata.

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Etsi oikea kanava ja löydät sen mitä haet.

Ja jos mitään ei tunnu tapahtuvan niin anna hetkeksi periksi, asia on tiedossa ja elämä hoitaa loput.

Vierailija
95/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ulkonäkö voi pettää ;) Mietipä sitä kun seuraavan kerran lähestyt "hyvännäköistä" naista. Se ulkonäkö kun on teille miehille NIIIIN tärkeä. Sehän se kertookin ihansta naisesta! Not.

ap

Vierailija
96/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän romantiikan kokeminen mikään ihmisoikeus ole, niinkuin ei seksikään. Semmosta sattuu.

No kyllä se minulle on. Sä voit päättää tyytyä vähempään ihan vapaasti ja ehdotella naisille jatkossakin panoa ennen tunteita.

ap

Höpsis. Minulla on kyllä romanttisiakin tunteita ja olen suhteissa niitä osoittanutkin. Pelkkiä panojakin on ollut.

Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman. Aivan kuin on miehiäkin jotka eivät saa seksiä eivätkä suhdetta.

Naiset aina moittivat miehiä jotka vonkaavat seksiä, ettei se automaattisesti kaikille kuulu, muttei kuulu romantiikkakaan ja uskollinen parisuhde ja muu sellainen automaattisesti kaikille naisille.

"Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman."

No voi tuhannen yksinkertaisuus sinunkin kanssasi, en mä koe millään tasolla, että mun ois pitänyt saada sinun romanttisuutesi.

ap

Yksinkertaisuus sinunkin kanssasi. Sanon ihan yleistyksenä että romanttinen suhde ei ole mikään automaattinen ihmisoikeus naisille kuten ei vaikkapa seksi ole miehille.

No se oli todettu jo tässä ketjussa ja en mä niin ole väittänytkään!! Sittenkö sitä ei saisi tavoitella tai surra kun ei ole saanut?

ap

On tämä vauva palstaki hassu. Näin asiallisesta keskustelusta saadaan väännettyä aloittajasta joku ikävä ihminen. Ei hän tietääkseni ole vaatinut näiltä miehiltä rakkautta ( saanut vain käsityksen, että olisi kiinnostusta ). Aina löytyy joku joka alkaa kinaamaan aloittelijoiden kanssa iha tyhjänpäiväsestä asiasta ja vääntävät jutut aivan mullin mallin :D

No kyllähän tuo otsikko kertoo kaiken olleellisen. Taas haaveillaan kuuta taivaalta.

Vierailija
97/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en siis automaattisesti ajattele, että toisissa on vikaa jos eivät rakasta minua, mutta kun olen törmännyt henkilöön, joka piti huolen, että rakastun häneen ja sitten ilmaisi, ettei itse rakasta. Samoin omassa äitisuhteessani jossa oletetaan olevan rakkautta oli sellainen vika, ettei siinä ollut rakkautta hänen puoleltaan.

ap

Siis tapasit jonkun uuden ihmisen, kiinnostuitte toisistanne ja tämä toinen huomasi jossain vaiheessa, ettette sovi yhteen. Mikä ongelma tässä nyt on? Olisiko hänen pitänyt näytellä rakastunutta sen sijaan että oli rehellinen?

Niin, hän siis nimeomaan imitoi rakkautta. Jos olisi heti ollut rehellinen siinä, etten kiinnosta olisi lakannut puhumasta, kun käänsin selkäni hänelle.

ap

Ehdotin kauan sitten, että oltaisiin nähty. Siinä olisi selvinnyt kaikki. Ehkä itsekin aavistit/tiesit miten siinä olisi käynyt, mutta et halunnut kohdata totuutta. (?)

Mitä totuutta?

ap

Muutenkin minusta tämmöinen "ei sovita yhteen" on ihan perseestä. Jos mulla on tunteita jotakuta kohtaan niin paljon, että rakastun (en aiemmin mene sänkyynkään), niin miten niin "ei sovita yhteen ollenkaan"? Minusta kuulostaa sille, että haet toisesta hyötyä, koska jos sulla ois oikeasti tunteita,ja jos sillä ihmisellä ois oikeasti sulle väliä, niin tuollainen asia ei voisi häiritä.

ap

Ajattelen eri lailla kuin sinä. Minusta parisuhteessa ei riitä, että henkilöllä on rakastavia tunteita toista kohtaan. Parisuhteen on oltava hyvä myös järkisyiden kannalta.

Vierailija
98/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ulkonäkö voi pettää ;) Mietipä sitä kun seuraavan kerran lähestyt "hyvännäköistä" naista. Se ulkonäkö kun on teille miehille NIIIIN tärkeä. Sehän se kertookin ihansta naisesta! Not.

ap

Erotiikka ja estetiikka on kaksi eri asiaa. Esimerkiksi minusta "ruma" nainen voi olla erittäin eroottinen ja seksikäs, vaikkei supermallilta näyttäisikään. Se mikä sinusta tekee epäeroottisen on tuo sinun kuiva tyyli ilmaista itseäsi. Ei kukaan jaksa kiinnostua, jos koko ajan ollaan pätemässä ja puhutaan yliopistotermeillä. Yrjötys.

Vierailija
99/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mitä totuutta?

ap

ap

Ajattelen eri lailla kuin sinä. Minusta parisuhteessa ei riitä, että henkilöllä on rakastavia tunteita toista kohtaan. Parisuhteen on oltava hyvä myös järkisyiden kannalta.

Vaikea ymmärtää miten kukaan rakastuu jos ne eivät kohtaa. Minusta taas on tyhmää edes koittaa tutustua ellei halua rakastua. Ymmärrän kyllä, ettei aina voi tuntea jotain naista kohtaan jolle alkaa baarissa jutella, mutta itseäni ei sellainen tutustumistapa kiinnosta ollenkaan. Energian tuhlausta. Mieluummin syvennän jo olemassa olevia tuttavuuksia aivan luonnollisista tilanteista syntyneitä, jolloin toinen kiinnostaa jo lähtötilanteessa aika paljon. Tai jos tunnetasolla vain heti tuntuu, että tuo on se oikea. Sellaisestakin olen lukenut, että joku näkee jonkun ja naks. Se olisi kivaa :)

ap

Vierailija
100/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Erotiikka ja estetiikka on kaksi eri asiaa. Esimerkiksi minusta "ruma" nainen voi olla erittäin eroottinen ja seksikäs, vaikkei supermallilta näyttäisikään. Se mikä sinusta tekee epäeroottisen on tuo sinun kuiva tyyli ilmaista itseäsi. Ei kukaan jaksa kiinnostua, jos koko ajan ollaan pätemässä ja puhutaan yliopistotermeillä. Yrjötys.

No kuule, jos ne ovat eri asia, niin miksei miehet sitten piiritä paskaisen rumia naisia?

ap