En ole koskaan kokenut romanttista rakkautta
Ja olen päälle 40. Mikähän minussa on vikana? Lisäksi olen katkera asiasta miehille, kun en ole koskaan saanut kokea heiltä romanttisuutta, vaan aina suunnilleen, että läheks panee? Vaikka tiedän, ettei asiasta miehille katkerana oleminen auta mitään.
Kommentit (111)
Niin ja en siis automaattisesti ajattele, että toisissa on vikaa jos eivät rakasta minua, mutta kun olen törmännyt henkilöön, joka piti huolen, että rakastun häneen ja sitten ilmaisi, ettei itse rakasta. Samoin omassa äitisuhteessani jossa oletetaan olevan rakkautta oli sellainen vika, ettei siinä ollut rakkautta hänen puoleltaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en siis automaattisesti ajattele, että toisissa on vikaa jos eivät rakasta minua, mutta kun olen törmännyt henkilöön, joka piti huolen, että rakastun häneen ja sitten ilmaisi, ettei itse rakasta. Samoin omassa äitisuhteessani jossa oletetaan olevan rakkautta oli sellainen vika, ettei siinä ollut rakkautta hänen puoleltaan.
ap
Siis tapasit jonkun uuden ihmisen, kiinnostuitte toisistanne ja tämä toinen huomasi jossain vaiheessa, ettette sovi yhteen. Mikä ongelma tässä nyt on? Olisiko hänen pitänyt näytellä rakastunutta sen sijaan että oli rehellinen?
Olisit voinut vaan sanoa, että et ole hoikka etkä kaunis. Läski ja itsestään huoltapitämätön nainen on epäonnistunut biologisessa tehtävässään, on luonnollista että hän ei koe romanttista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vaan sanoa, että et ole hoikka etkä kaunis. Läski ja itsestään huoltapitämätön nainen on epäonnistunut biologisessa tehtävässään, on luonnollista että hän ei koe romanttista rakkautta.
Missä vaiheessa olen tuollaista väittänytkään?
Matkustele ja tapaa uusia miehiä. Ehkä joku belgialainen tai kanadalainen vie sulta jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiis tapasit jonkun uuden ihmisen, kiinnostuitte toisistanne ja tämä toinen huomasi jossain vaiheessa, ettette sovi yhteen. Mikä ongelma tässä nyt on? Olisiko hänen pitänyt näytellä rakastunutta sen sijaan että oli rehellinen?
Ei se ole mahdollista, että huomaa jossain vaiheessa, ettemme sovi yhteen, koska kun hän koitti hurmata minua osoitin koko ajan, ettei kiinnosta, koska olen tottunut siihen, ettei ketään oikeasti kiinnosta. Tuollainen tapaus olisi jättänyt väliin heti siinä kohtaa. Hän kuitenkin jatkoi, jotta pudottaisin muurini ja tuntisin jotain ja hän saisi ihailua vaikeasti lämpiävältä naiselta. Tuskin hän oli missään vaiheessa kiinnostunut minussa mistään muusta kuin saada minut hymyilemään jotta voi tuntea itsensä sonniksi. Kun hymyilen, minulle voi ilmoittaa, että en mä sinusta nyt mitenkään kiinnostunut ole. Halusin vain särkeä sinut ja tyhmän pelkosi rakkautta kohtaan. Tai ei hän kahta viimeistä sanonut, mutta sitä se vain oli. Pelkkää pilaa minun kanssani.
ap
En minäkään ja syy on se, koska en kiinnosta naisia. Tämä elämä nyt meni näin, ehkä seuraavaan saan paremmat kortit.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan normaalipainoinen ja kivan näköinen. Ei se ole siitä kiinni, että sonnit haluaa vain panna, eikä suhteeseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiis tapasit jonkun uuden ihmisen, kiinnostuitte toisistanne ja tämä toinen huomasi jossain vaiheessa, ettette sovi yhteen. Mikä ongelma tässä nyt on? Olisiko hänen pitänyt näytellä rakastunutta sen sijaan että oli rehellinen?
Niin, hän siis nimeomaan imitoi rakkautta. Jos olisi heti ollut rehellinen siinä, etten kiinnosta olisi lakannut puhumasta, kun käänsin selkäni hänelle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Matkustele ja tapaa uusia miehiä. Ehkä joku belgialainen tai kanadalainen vie sulta jalat alta.
Miksi juuri he? Sinänsä se olisi kamalaa, en jaksa mongertaa mitään englantia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mene vastaanottokeskukseen ja ota sieltä arabiaa puhuva mies, niin voitte keskittyä elekieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän siis nimeomaan imitoi rakkautta. Jos olisi heti ollut rehellinen siinä, etten kiinnosta olisi lakannut puhumasta, kun käänsin selkäni hänelle.
ap
Ehdotin kauan sitten, että oltaisiin nähty. Siinä olisi selvinnyt kaikki. Ehkä itsekin aavistit/tiesit miten siinä olisi käynyt, mutta et halunnut kohdata totuutta. (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMene vastaanottokeskukseen ja ota sieltä arabiaa puhuva mies, niin voitte keskittyä elekieleen.
Jag kan tala svenska. ;) Miksi tyytyisin mamuun? ;)
No eihän romantiikan kokeminen mikään ihmisoikeus ole, niinkuin ei seksikään. Semmosta sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEhdotin kauan sitten, että oltaisiin nähty. Siinä olisi selvinnyt kaikki. Ehkä itsekin aavistit/tiesit miten siinä olisi käynyt, mutta et halunnut kohdata totuutta. (?)
No kun et ehdottanut. Annoit mulle jonkun surkean tekeleesi lohdutukseksi. Mutta ihan kiinnostuksen vuoksi, mitäs siinä teidän keississä olisi selvinnyt?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan normaalipainoinen ja kivan näköinen. Ei se ole siitä kiinni, että sonnit haluaa vain panna, eikä suhteeseen.
ap
Jos lopetat eläinteen sekaantumisen niin mahdollisuutesi löytää romanttinen suhden varmasti paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMene vastaanottokeskukseen ja ota sieltä arabiaa puhuva mies, niin voitte keskittyä elekieleen.
Jag kan tala svenska. ;) Miksi tyytyisin mamuun? ;)
Tämä ei ollut ap.
Vierailija kirjoitti:
No eihän romantiikan kokeminen mikään ihmisoikeus ole, niinkuin ei seksikään. Semmosta sattuu.
No kyllä se minulle on. Sä voit päättää tyytyä vähempään ihan vapaasti ja ehdotella naisille jatkossakin panoa ennen tunteita.
ap
Ehkä sitä myös pelkään rakkautta. Kun toisesta ei voi koskaan olla varma. Jos rakastun niin, etten saa vastakaikua tai jos rakastun ja toinen käyttäytyykin satuttavasti. En välttämättä pysty lopettamaan tunteitani siihen, jos toisella on jokin hyvä syy ja ainahan ihmisillä on hyviä syitä. Ihan jo esimerkiksi se, ettei kukaan ole täydellinen.
Mutta jos joku epätäydellisyyttään satuttaa minua, eli alan tuntea rakkautta häneen vaikka en saa häntä, koska minä en kelpaa tälle toiselle, niin mitä se minua auttaa, että toisessa oli jokin vika ettei rakasta minua, kun se siltikin satuttaa ihan yhtä paljon tai oikeastaan enemmän, kuin tulla tahallaan satutetuksi? Silloin voisi edes inhota kyseistä henkilöä.