Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan kokenut romanttista rakkautta

Vierailija
23.02.2016 |

Ja olen päälle 40. Mikähän minussa on vikana? Lisäksi olen katkera asiasta miehille, kun en ole koskaan saanut kokea heiltä romanttisuutta, vaan aina suunnilleen, että läheks panee? Vaikka tiedän, ettei asiasta miehille katkerana oleminen auta mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. M40

Vierailija
2/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

Kiva :) Onko naiset sulle sellasia, että tuntuu, että haluavat seksiä, ennen muuta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei tietty kiva, että sulla sama, mutta kiva kuitenkin kuulla etten ole yksin, vaan muillakin samaa. Mutta en tiedä onko mulla toivoa silti löytää ketään tähän irl.

ap

Vierailija
4/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

Kiva :) Onko naiset sulle sellasia, että tuntuu, että haluavat seksiä, ennen muuta?

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

Vierailija
5/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tapaillut vain jännämiehiä.

Vierailija
6/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

Olispa vielä sellaisia naisia, joita kiinnostaa paneminen ja lisääntyminen... Harmi vaan, että naiset on nykyään enemmän rahan perässä. :( M40

Vierailija
7/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

Jaa no et sä sitten ole romanttisen rakkauden perään.

ap

Vierailija
8/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

Olispa vielä sellaisia naisia, joita kiinnostaa paneminen ja lisääntyminen... Harmi vaan, että naiset on nykyään enemmän rahan perässä. :( M40

Miten se näkyy..? Uskallan olla tuosta kyllä eri mieltä. Tai että miksi he eivät voisi rakastaa sinua vaikka haluavat hyvän talouden tms?

ap

Vierailija
9/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut vain jännämiehiä.

En edes ole. Ei miehen tarvitse olla mitenkään erikoinen että haluaa naisesta vain panemista. Panemisella tarkoitan sitä, että ei olla valmiita rakastamaan minua sellaisena kuin olen, vaan testataan panotaso ja jos se ei riitä unohdetaan.

ap

Vierailija
10/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei todennäköisesti ole mitään vikaa.

Vikaa voisi olla meissä miehissä jotka eivät ymmärrä romanttisesta aistillisuudesta ja siihen antautumisesta, tunteiden hehkuttelusta hitaalla vaihteella paljoakaan.

Äijät näkee vaan kovat arvot mutta eivät osaa pysähtyä nauttimaan elämän pienistä nykyhetkistä.

Mutta se stop-merkki oravanpyöräsuorittamisessa tulee vastaan kaikille.

Joko niin että siihen törmää niin kovalla vauhdilla että henki lähtee tai sitten vakavan sairauden tms. kautta.

Itselläni kävi onneksi lievemmin mutta se avasi silmät kokemaan nykyhetken ja arvostamaan juuri sitä mitä käden ulottuvilla on.

Tätä pakkopyörän pysäyttämistä tarvitaan lisää, muuten elämä menee ohi eikä jää mitään muistelemisen arvoista.

Ja tähän samaan syyllistyvät myös muuten naisetkin, heille syötetään myös samoja suorituspaineistettuja arvoja.

Sain muuten edellisyönä pitkästä aikaa elämäni parasta seksiä ja ihan monivuotisen ihanan vaimon kanssa.

Salaisuus oli siinä että antauduin itse antamiseen enkä välittänyt omasta tyydytyksestäni ollenkaan. Turhat jännitteet katosi ja vaikka vaimo haukotteli sänkyyn mennessä niin väsymys kummasti katosi oikeanlaisen hitaan ja jopa kiduttavan nautinnollisen hyväilyn jälkeen...

Ja homma eteni ihan omalla painollaan, täysin vaimon toivomuksia kuunnellen.

Ajattelin että suikki riittäisi mulle mutta panemiseksihan tuo taas meni.

Ja kesti muuten hämmästyttävän kauan, vaimo sai vähintään 5 kertaa...

MOT: kun antaa ehdoitta niin saa varmasti...jos ei heti niin sitten myöhemmin.

Vierailija
11/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on valitettavasti ihan sattumankauppaa, saako sellaisen elämän mitä toivoisi. Varsinkin rakkauselämästä on turha katkeroitua, se joko onnistuu tai ei. Jos on oikein hyvä tuuri, voi löytää sellaisen puolison, joka antaa sulle just sellaista rakkautta mitä toivot, mutta hyvin monella tuo ei toteudu. Se on ikävää, mutta ei sille mitään voi. Pitää yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on, ja toivoa, että asiat vielä parantuvat. 

Vierailija
12/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

Miten se näkyy..? Uskallan olla tuosta kyllä eri mieltä. Tai että miksi he eivät voisi rakastaa sinua vaikka haluavat hyvän talouden tms?

ap

Koska eivät ole kiinnostuneita minusta ihmisenä vaan näkevät vain rahani. M40

Vierailija
13/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen päälle 40. Mikähän minussa on vikana? Lisäksi olen katkera asiasta miehille, kun en ole koskaan saanut kokea heiltä romanttisuutta, vaan aina suunnilleen, että läheks panee? Vaikka tiedän, ettei asiasta miehille katkerana oleminen auta mitään.

Eipä ole koskaan kukaan ollu moin härski mua kohtaan. Aina on miehet olleet kohteliaita ja romattisiakin. Ehkä siksi että minusta näkyy jo päällepäin etten sietäisi moista käytöstä yhdeltäkään mieheltä.

Vierailija
14/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noinkin kuin 10 sanoi, mutta eipä ole ketään kelle tahtoo antaa ja en ensisijaisesti todellakaan rupea vain antajaksi miehille. Sehän niille sopisikin! Ja tuntuisi jostain syystä todella vaikealle uskoa, että mies haluaa omasta tahdostaan antaa mitään mulle takaisin. Miellän sen antamisen miehiltä niin, että siinä on takana aina hintalappu.

Vaikka mies siinä olisikin haluavinaan antaa niin kuitenkin mun pitää antaa takaisin suikkari tms.

ap

Vierailija
15/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on valitettavasti ihan sattumankauppaa, saako sellaisen elämän mitä toivoisi. Varsinkin rakkauselämästä on turha katkeroitua, se joko onnistuu tai ei. Jos on oikein hyvä tuuri, voi löytää sellaisen puolison, joka antaa sulle just sellaista rakkautta mitä toivot, mutta hyvin monella tuo ei toteudu. Se on ikävää, mutta ei sille mitään voi. Pitää yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on, ja toivoa, että asiat vielä parantuvat. 

Ei aina pidä tyytyä siihen mitä on , vaan pitää tehdä itse asian eteen jotain. Jokaista meitä kohdellaan juuri sillä lailla kun me annetaan kohdella.

Vierailija
16/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan kukaan ollu moin härski mua kohtaan. Aina on miehet olleet kohteliaita ja romattisiakin. Ehkä siksi että minusta näkyy jo päällepäin etten sietäisi moista käytöstä yhdeltäkään mieheltä.

Miten se sinusta näkyy päällepäin? Näytät tylsältä hiireltä, jota kukaan ei halua panna?

ap

Vierailija
17/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. M40

ap

Voi kun haluaisivatkin! 

ap

Koska eivät ole kiinnostuneita minusta ihmisenä vaan näkevät vain rahani. M40

Minun osäni on myös varakas. Hän sanoi minulle aina, että jos tapaat uuden ihmisen, älä kerro hänelle varoistasi. Että näet, kiinnostatko häntä ihmisenä. Miksi et toimi niin?

ap

Vierailija
18/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina pidä tyytyä siihen mitä on , vaan pitää tehdä itse asian eteen jotain. Jokaista meitä kohdellaan juuri sillä lailla kun me annetaan kohdella.

Niin, että kun mä annan minua kiinnostavan mihen pakoilla ja ei-ryhtyä suhteeseen niin saan mitä ansaitsen? Sen, etten saa suhdetta? Pitäisikö jahdata hieman lisää?

ap

Vierailija
19/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kokenut edes sitä epäromanttista rakkautta, romanttisesta puhumattakaan! Mutta täällä sitä vaan keikutaan.

Vierailija
20/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei sitä viitsi itseään oikein tappaakaan tämän takiakaan.

ap