Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan kokenut romanttista rakkautta

Vierailija
23.02.2016 |

Ja olen päälle 40. Mikähän minussa on vikana? Lisäksi olen katkera asiasta miehille, kun en ole koskaan saanut kokea heiltä romanttisuutta, vaan aina suunnilleen, että läheks panee? Vaikka tiedän, ettei asiasta miehille katkerana oleminen auta mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän romantiikan kokeminen mikään ihmisoikeus ole, niinkuin ei seksikään. Semmosta sattuu.

No kyllä se minulle on. Sä voit päättää tyytyä vähempään ihan vapaasti ja ehdotella naisille jatkossakin panoa ennen tunteita.

ap

Höpsis. Minulla on kyllä romanttisiakin tunteita ja olen suhteissa niitä osoittanutkin. Pelkkiä panojakin on ollut.

Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman. Aivan kuin on miehiäkin jotka eivät saa seksiä eivätkä suhdetta.

Naiset aina moittivat miehiä jotka vonkaavat seksiä, ettei se automaattisesti kaikille kuulu, muttei kuulu romantiikkakaan ja uskollinen parisuhde ja muu sellainen automaattisesti kaikille naisille.

"Mutta on paljon naisia jotka eivät saa minulta kumpaakaan, enkä minä sille mitään mahda, eikä kukaan muukaan, jos joku jää kokonaan ilman."

No voi tuhannen yksinkertaisuus sinunkin kanssasi, en mä koe millään tasolla, että mun ois pitänyt saada sinun romanttisuutesi.

ap

Yksinkertaisuus sinunkin kanssasi. Sanon ihan yleistyksenä että romanttinen suhde ei ole mikään automaattinen ihmisoikeus naisille kuten ei vaikkapa seksi ole miehille.

Ja miksi kukaan on missään muunlaisessa kuin romanttisessa suhteessa kehenkään? Eikö se ole vähän sairasta? Hyödynkö takia sitten mennään yhteen? Hyi.

ap

Jotkut eivät kenties saa minkäänlaista suhdetta. Minkäs sille voi.

Vierailija
62/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva sitä saa kokea. Tosirakkaus on todella harvinaista herkkua. Vähän samaan tapaan kun 15-vuotias pimpukka.

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

Ihmisillä on monenlaisia käsityksiä siitä mikä on sairasta ja mikä ei ole sairasta. Ei ole ainoastaan yhtä ja ainoaa totuutta. Toiset kypsyvät nopeammin kuin toiset. Sinä elät kuplassa ja olet tolvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva sitä saa kokea. Tosirakkaus on todella harvinaista herkkua. Vähän samaan tapaan kun 15-vuotias pimpukka.

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

Ihmisillä on monenlaisia käsityksiä siitä mikä on sairasta ja mikä ei ole sairasta. Ei ole ainoastaan yhtä ja ainoaa totuutta. Toiset kypsyvät nopeammin kuin toiset. Sinä elät kuplassa ja olet tolvana.

15-vuotiaan pillun haluaminen on sairasta. Itse elät kuplassa ja olet tolvana.

ap

Vierailija
64/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki rakkautta saaneet av-mammat ovat? Muut ketjut on aina täynnä hehkutusta omasta kutsista ja aina löytyy uusi suhde ja rakkaus niin halutessaan... Pistää miettimään kun samaa ei omallekaan kohdalle kertaakaan ole osunut. Ehkä ei ole vain rakastettava? 

Miehet on aina nähneet vain seksuaalisena objektina. Yök.

Vierailija
65/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

ap

Jos mä olen 17?

Vierailija
66/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs kaikki rakkautta saaneet av-mammat ovat? Muut ketjut on aina täynnä hehkutusta omasta kutsista ja aina löytyy uusi suhde ja rakkaus niin halutessaan... Pistää miettimään kun samaa ei omallekaan kohdalle kertaakaan ole osunut. Ehkä ei ole vain rakastettava? 

No en kyllä nyt kaipaa nyt ketään hehkuttamaan omaa rakkaussuhdettaan.

ap

Vierailija
67/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

ap

Jos mä olen 17?

No jos ensin on romanttista rakkautta, jonka toinenkin tuntee ja sitä haluaa, niin sit ok.

ap

Vierailija
68/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tarkoittanut niinkään hehkutusta vaan aloituksessa pohdit onko joku vialla. Kukas sitä osaisi paremmin analysoida kuin sellaiset, joille rakkauden saamisessa ei ole koskaan ongelmaa ollutkaan. Itse meinaan en osaa sanoa mitään syitä miksi on tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
69/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aromanttinen?

anagnori.tumblr.com/post/69145328274/you-might-be-aromantic-if

Toihan on englanniksi.

ap

Aika helppoa englantia.

Vierailija
70/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aromanttinen?

Toihan on englanniksi.

ap

Aika helppoa englantia.

You are all nothing but expendable sperm crevices ready to be violated with brute force.

Vierailija
71/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tarkoittanut niinkään hehkutusta vaan aloituksessa pohdit onko joku vialla. Kukas sitä osaisi paremmin analysoida kuin sellaiset, joille rakkauden saamisessa ei ole koskaan ongelmaa ollutkaan. Itse meinaan en osaa sanoa mitään syitä miksi on tällaisessa tilanteessa.

No niillä nyt siitä ei ole hajuakaan, joille asia helppo. Tuskin hekään tietää, miksi osaavat sen. Voivat luulla tietävänsä, mutta eivät voi tietää oikeasti. Parhaiten tietäisi se, jolla on kokemusta molemmista tiloista.

ap

Vierailija
72/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

ap

Jos mä olen 17?

No jos ensin on romanttista rakkautta, jonka toinenkin tuntee ja sitä haluaa, niin sit ok.

ap

Missä se raja sitten menee miehellä tuossa tapauksessa?

Vierailija
73/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

ap

Jos mä olen 17?

ap

Siis mikä raja? Ai nainen haluaa 15-vuotiaan kullia? Jos 15v. itse haluaa antaa, eikä kaipaa romanttisuutta, niin ok. Mutta oksentaisin sellaisen sonni-15-vuotiaan kohdalla, oli mies tai nainen.

ap

Vierailija
74/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aromanttinen?

Toihan on englanniksi.

ap

Aika helppoa englantia.

Mikä vitun romanttinen orientaatio? Eikö niitä ole yksi, rakastaminen?

ap

Vierailija
75/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olet sairas.

ap

Vittu sä oot ruma.

Sinä olet, ja sairas.

ap

ap

Jos mä olen 17?

ap

Siis mikä raja? Ai nainen haluaa 15-vuotiaan kullia? Jos 15v. itse haluaa antaa, eikä kaipaa romanttisuutta, niin ok. Mutta oksentaisin sellaisen sonni-15-vuotiaan kohdalla, oli mies tai nainen.

ap

Ai nainen saa haluta viisitoistavuotiasta kullia, mutta mies ei saa haluta viisistoistavuotiasta pillua? KOita nyt jo päättää mikä on sairasta ja mikä ei. Mä saan omassa mielessäni akatella ihan mitä vaan oli se sairasta tai ei.

Vierailija
76/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

concept of a “squish"

Suomeksi?

Vierailija
77/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

concept of a “squish"

Suomeksi?

tiivistämisen käsite

Vierailija
78/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku kysyi minulta olenko epäromanttinen helvetti? Siitähän toi enkkulista jankkaa? Todellakin olen ollut rakastunut ja ihastunut, en tosin kovin helposti, mutta kuitenkin. Haistakaa nyt aromanttisuudesta jauhajat jo vittu, eiks täällä kaikki ymmärrä edes otsikosta ketjun aihetta.

ap

Vierailija
79/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

concept of a “squish"

Suomeksi?

tiivistämisen käsite

No ei sovi asiayhteyteen :( Nevermind, en ole aromantikko kuitenkaan. Melkein kaikki kyseisessä listassa oli väärin.

ap

Vierailija
80/111 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi joku kysyi minulta olenko epäromanttinen helvetti? Siitähän toi enkkulista jankkaa? Todellakin olen ollut rakastunut ja ihastunut, en tosin kovin helposti, mutta kuitenkin. Haistakaa nyt aromanttisuudesta jauhajat jo vittu, eiks täällä kaikki ymmärrä edes otsikosta ketjun aihetta.

ap

Et sinä tule koskaan kokemaan aitoa romanttista rakkautta. Tuollaisessa frigidissä ja laskelmoivassa akateemikkoluonteessa ei ole mitään seksikästä, haluttavaa ja rakastettavaa. Tuhlaat aikaasi tällä ketjulla.