Miehet puhuvat avoimesti häirinnästä: Parhaat vuotensa jo käyttänyt vamppi jallitti pikaseksiä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022121155380_uu.shtml
Luin jutun ja väitän, että naisten seksuaalinen häirintä on arkipäivää myös miehille, ei varmasti ole ainuttakaan miestä tässä maassa jota ei olisi seksuaalisesti häiritty. Monilla se alkaa jo pikkupoikana.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläinen on hyvä esimerkki ällötädistä, jos tuo ihminen lähestyisi minua tai flirttailisi minulle kokisin sen ahdistavana ja oksettavana, hänhän tykkää noista setämiehistä jauhaa, tuskin tajuaa miltä itse näyttäytyy monien miesten silmissä.
Onko hän häirinnyt miehiä seksuaalisesti vai miten hän liittyy tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko kaikkea ottaa niin tosissaan ja loukkaantua pienestä huulenheitosta ja flirtistä niin verisesti? Onko miehillä ongelmia itsetuntonsa kanssa, kun pienen flirtin ja huomion takia joutuu käymään traumojaan purkamassa terapiassa? Olisitte kiitollisia, kun edes joku näkee teissä jotain haluttavaa.
Ei kyse ole siitä, että joku saisi traumoja vaan kyse on siitä, että myös teidän naisten ei tarvitse käyttäytyä kuin ääliöt ja meidän miestenkään ei tarvitse kaikkea hyväksyä saati että se olisi imartelevaa. Ymmärtäkää tekin rajat, kun sitä miehiltä myös vaaditte, jotkut meistä on varattuja myös ja se, että Lissu on vetänyt litran viinaa ja luulee olevansa Jennifer Lopez ei tarkoita että hän on vaan se touhu on jonkun viinalle ja oksennukselle haisevan känniääliön häiritsevää käytöstä kun hän käy jonkun muniin kiinni tai yrittää työntää väkisin kielen kurkkuun.
Olin laivalla ja tyttöystävä istui vieressä kun keski-ikäinen nainen hyppäsi syliin ja rupesi väkisin suutelemaan, hyppäsin pystyyn ja huusin, että mitä vittua sä touhuut ja voitko painua helvettiin.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi: keneenkään ei saa koskea ilman lupaa. Seksuaalinen häirintä on rikos. Sekä naisen että miehen suorittamana
Silti pyydän minäkin linkkiä siihen tutkimukseen jonka mukaan naiset lähentelevät miehiä vähintään yhtä usein kuin miehet naisia ja erityisesti pikkupoikia. Itselle tällaista ei ole tullut juuri koskaan vastaan, tosin joistakin yksittäistapauksista olen kuullut.
Seksuaalirikoksista tuomitut ovat lähes sataprosenttisesti myös miehiä. Enkä tarkoita näillä rikoksilla vain raiskauksia (joihin naiset eivät kykene) vaan myös muita seksuaalirikoksia, esim pedofiilien tekemiä.
Olet todellinen miesvihaaja ja sairas yksilö. Ei mulla muuta. Ei kun onpas. Moniko lapsi kuoli toissavuonna äitinsä toimesta? Sinäkin olet siis mahdollinen lapsiesi pakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko kaikkea ottaa niin tosissaan ja loukkaantua pienestä huulenheitosta ja flirtistä niin verisesti? Onko miehillä ongelmia itsetuntonsa kanssa, kun pienen flirtin ja huomion takia joutuu käymään traumojaan purkamassa terapiassa? Olisitte kiitollisia, kun edes joku näkee teissä jotain haluttavaa.
Ei kyse ole siitä, että joku saisi traumoja vaan kyse on siitä, että myös teidän naisten ei tarvitse käyttäytyä kuin ääliöt ja meidän miestenkään ei tarvitse kaikkea hyväksyä saati että se olisi imartelevaa. Ymmärtäkää tekin rajat, kun sitä miehiltä myös vaaditte, jotkut meistä on varattuja myös ja se, että Lissu on vetänyt litran viinaa ja luulee olevansa Jennifer Lopez ei tarkoita että hän on vaan se touhu on jonkun viinalle ja oksennukselle haisevan känniääliön häiritsevää käytöstä kun hän käy jonkun muniin kiinni tai yrittää työntää väkisin kielen kurkkuun.
Olin laivalla ja tyttöystävä istui vieressä kun keski-ikäinen nainen hyppäsi syliin ja rupesi väkisin suutelemaan, hyppäsin pystyyn ja huusin, että mitä vittua sä touhuut ja voitko painua helvettiin.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi: keneenkään ei saa koskea ilman lupaa. Seksuaalinen häirintä on rikos. Sekä naisen että miehen suorittamana
Silti pyydän minäkin linkkiä siihen tutkimukseen jonka mukaan naiset lähentelevät miehiä vähintään yhtä usein kuin miehet naisia ja erityisesti pikkupoikia. Itselle tällaista ei ole tullut juuri koskaan vastaan, tosin joistakin yksittäistapauksista olen kuullut.
Seksuaalirikoksista tuomitut ovat lähes sataprosenttisesti myös miehiä. Enkä tarkoita näillä rikoksilla vain raiskauksia (joihin naiset eivät kykene) vaan myös muita seksuaalirikoksia, esim pedofiilien tekemiä.
Ihan harhaluulo, etteivät naiset kykene raiskauksiin. Esim tässä jenkkien uhritutkimuksessa
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/ss6308a1.htm?s_cid=ss6308a1_e
viimeisen 12 kuukauden aikana raiskatuksi oli tullut 1.6% naisista, kun taas samana aikana pakotettu penetroimaan oli 1.7% miehistä - tekijänä yli 80% tapauksista nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, ihan mies huijattiin aktiin! Vaikka ei olisi kiinnostanut yhtään!
Huomaatko kuinka moni nainen sortuu heti vähättelyyn kun sukupuolet on toisinpäin, ihmeellisesti ahdistelusta ja seksuaalisesta häirinnästä tuleekin hyväksyttyä kun sen kohteena on mies. Ei kuitenkaan ole okei jos mies tulee ja puristelee teitä naisia perseestä ja tisseistä tai työntää väkisin kielen kurkkuun. Jotkut haluaisivat pelata kaksilla korteilla.
No kerropa miehenä, miten mies kykenee seksiin, jos ei haluta eikä huvita yhtään.
Sopivalla fyysisellä stimuloinnilla saattaa hyvinkin ottaa eteen vaikkei haluttaisikaan. Saahan osa naisistakin raiskauksessa samasta syystä orgasmin, vaikkei taatusti haluta - ja se tekee koko hommasta vielä nöyryyttävämpää.
Työskentelen talkkarina ja voin ainakin omalta kohdaltani sanoa asian pitävän paikkansa.
Usein ahdistelija 45+ väsynyt "bilehile". Sellainen joka varmasti joskus on ollut villi ja hyvän näköinen, mutta nyt on vuodet ja elintavat vieneet veronsa. Välillä todella härskisti vielä sanovat mitä ovat vailla.
Ne oikein kulahtaneet voivat hiukan ällöttää, mutta muuten ei tämä seksuaalinen ahdistelu ole niin paha juttu minulle. Joskus voisin vielä lähteä mukaankin heikkona hetkenä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan harhaluulo, etteivät naiset kykene raiskauksiin. Esim tässä jenkkien uhritutkimuksessa
viimeisen 12 kuukauden aikana raiskatuksi oli tullut 1.6% naisista, kun taas samana aikana pakotettu penetroimaan oli 1.7% miehistä - tekijänä yli 80% tapauksista nainen.
Jotkut tutkimukset osoittavat, että miehiä raiskataan enemmän kuin naisia Usassa, jos lasketaan mukaan vankilaraiskaukset. Tämähän ei myöskään ole monien mielestä ongelma koska kyseessä on väärä sukupuoli, miestä ei vain haluta nähdä uhrina ja joillekin edes ajatus miehestä uhrina on niin maailmoja järisyttävä, että he haluavat sulkea sen pois mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläinen on hyvä esimerkki ällötädistä, jos tuo ihminen lähestyisi minua tai flirttailisi minulle kokisin sen ahdistavana ja oksettavana, hänhän tykkää noista setämiehistä jauhaa, tuskin tajuaa miltä itse näyttäytyy monien miesten silmissä.
Onko hän häirinnyt miehiä seksuaalisesti vai miten hän liittyy tähän keskusteluun?
Hän vain ällöttää minua ja hänen kriteereillä pelkkä hänen olemassaolonsa on seksuaalista häirintää. Aivan kuten hän demonisoi setämiehiä, niin hän kuuluu itse ällöttäviin ällötäteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitäisi järjestää sellaisia miesten itsepuolustuskursseja, joissa opetetaan puolustautumaan naisten uhriutumista ja tekoitkua vastaan ja pääsemään tilanteesta pois ilman vahinkoa.
-Mies 29v + 1v-
Sanoo mies joka on tuomittu oikeudessa alaikäisiin sekaantumisesta.
Ei ole koskaan edes epäilty sellaisesta, vaan kuulemma jotain toista henkilöä on. En tiedä onko tämä toinen henkilö oikea ihminen ja en ole ikinä kuullut hänestä puhuttavan tuollaista tämän keskustelupalstan ulkopuolella. Muualla hänet tunnettiin vain hassuna tyyppinä.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa minun on uskoa että naisten kohdistama seksuaalinen häirintä olisi miesten suurimpia ongelmia. Passiivisuus ja reaktiivisuus luonnehtii naisia sukupuolena joten häirintä on harvinaista; naisilla ei ole halua eikä munaa häiritä.
Muu naisten harjoittama tylytys ja emotionaalinen väkivalta on sen sijaan paljon yleisempää. Nainen voi ensin tölväistä miestä jollakin törkeällä tavalla ja sitten käpertyä sukupuolensa suojaan; tällä tavalla nainen voi esim.haukkua miehen "pelottavaksi" eli tehdä miehelle pahan olon ja syyllistää miehen syyttämään itseään naisen rumista sanoista sekä naisen omasta sosiaalisesta avuttomuudesta.
Myös muu naisten väkivaltaisuus on tosiasia ja siitä saa usein haukut uhri eli mies.
-Mies 29v + 1v-
Katsos kun alkoholi tekee myös monista naisista agressiivisia ja homma voi olla aivan hävytöntä, niin kielenkäytöltä kuin käytökseltään. Joka viikonloppu näen tuota naistenkin sekoilua, et kai oikeasti luule, että naiset eivät osaa perseillä.
Naiset ja miehet voimaantuvat eri asioista; mies tuntee itsensä miehekkääksi halutessaan naista ja nainen itsensä naisekkaaksi tylyttäessään ja alistaessaan miestä. Viimeksi viime viikonloppuna näin naisen tönivän miestä vihaisesti tanssilattialla mutta viimeksi miehen olevan väkivaltainen parikymppisenä.
Naiselle seksuaalinen aggressiivisuus on kuin miekka, jonka kahvaosakin on terävä ja leikkaa lyöjän kättä, koska seksuaalinen avoimuus assosioituu epätoivoisuuteen ja matalaan markkina-arvoon. Elokuvissa sun muissa sen sijaan opetetaan että sanallisen riidan aikana kiveksille potkaiseva nainen on itsenäinen ja sankarillinen; seksuaalisesti väkivaltainen nainen tarjoaa itsensä lopulta miehen käyttöön ja muutoin aggressiivinen nainen vain alistaa miestä.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä menevät uudestaan ja uudestaan aivan hämmästyttävän paljon tasaisemmin kuin median ja feministien juttujen perusteella voisi ikinä kuvitella.
In their 2002 survey on 2064 students in 8th through 11th grade, the American Association of University Women (AAUW) reported:[7]
83% of girls have been sexually harassed
78% of boys have been sexually harassed
In their recent study (AAUW 2006) on sexual harassment at colleges and universities, the AAUW claimed that both men and women were targets of sexual harassment.
62% of female college students and 61% of male college students report having been sexually harassed at their university.
Research published in the journal JAMA Pediatrics:
The study found that males and females carried out sexual violence at strikingly similar rates after the age of 18 -- 52% of males and 48% of females. The study classified sexual violence into a few categories: foresexual or presexual contact (kissing, touching, etc. against their will), coercive sex, attempted rape, and completed rape. Women were more likely to instigate unwanted foresexual contact.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kerran nuorena poikana vanha täti baarissa viereen istumaan. Se laittoi heti käden reidelle ja kysyi: "Lähdetkö panemaan". Kun sain vihdoin hänet ymmärtämään, etten lähde, hän lähti pois kiroten ja sanoi "Mä vielä joku päivä raiskaan jonkun, ei sitä koskaan tiedä".
Meinasit saada mutta selvisit puhumalla.
Miksi minua ei kukaan nainen ikinä ahdistele? Kyllä varmana lähtisin panemaan, jos joku vanha kulahtanut vamppi tulisi ehdottelemaan. En ole turhan nirso naisten suhteen, kaikki käy!
On kaksi ammattia, joissa miehiä erityisesti ahdistellaan: portsari ja taksikuski. Eräs taksiyrittäjä kertoi, että keski-ikäiset naiset olivat kaikkein hankalampia. Ahdistelu on vähentynyt, kun 50 on jo mittarissa, mutta 10-20 v sitten etenkin keski-ikäiset naiset ahdistelivat humalassa, jos ei kapakasta tai pikkujoulusta saalista saanut.
Vierailija kirjoitti:
On kaksi ammattia, joissa miehiä erityisesti ahdistellaan: portsari ja taksikuski. Eräs taksiyrittäjä kertoi, että keski-ikäiset naiset olivat kaikkein hankalampia. Ahdistelu on vähentynyt, kun 50 on jo mittarissa, mutta 10-20 v sitten etenkin keski-ikäiset naiset ahdistelivat humalassa, jos ei kapakasta tai pikkujoulusta saalista saanut.
Opiskelujen rahoittaminen stadissa pirssiä pyörittelemällä avasi kieltämättä kyllä silmät tälle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Totta, yleensä siellä missä kohtaa paljon humalaisia naisia näkee kaikenmaailman sekoilua ja perseilyä ala naiset, saavat aika paljon anteeksi sukupuolensa takia.
Hyi helvetti, raiskarimummo yrittää kopeloida. Oksennus lentäisi.