miesystävä pettää - miten toimia
Olemme tapailleen nyt 9kk. Suhteen piti olla alusta saakka pelkkä seksisuhde, mutta kävi klassiset ja tunteet pääsivät heräämään. Mies väittää, että hän rakastaa minua ja kehuu paljon kauniiksi ja ostelee lahjoja. Välillä esittää dramaattisia itkukohtauksia siitä, miksen haluaisi seurustella hänen kanssaan vakavasti ja syyllistää minua, jos olen käynyt vaikka kahvilla miespuoleisen ystäväni kanssa.
En voi ryhtyä seurustelusuhteeseen hänen kanssaan, koska tiedän, että tinder laulaa ja viestejä vaihtuu jatkuvasti useamman eri naisen kanssa. (on mm. mätsännyt tinderissä pari kaveriani ja kuulin tämän omien kavereideni kautta, en mieheltä itseltään; olen lukenut hänen whatsappviestejään salaa ja viimeyönäkin hän oli viestitellyt ja sopinut jostain uudesta panosta jonkun naisen kanssa samaan aikaan kun mies oli luonani yötä..) On tunnustanut pettäneensä kesällä, mutta ei tiedä, että tiedän nykytilannetta. Ihmettelee vaan, miksen halua vakavaa parisuhdetta hänen kanssaan. Tänä aamuna viestit luettuani mitta tuli täyteen. Miten voisin kostaa tyylikkäästi?
Kommentit (24)
Olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että ei tuo tyyppi kyllä miltään kunnolliselta mieheltä kuulosta, eikä hänenlaiseensa kannattaisikaan sitoutua. Etenkin tuo muille naisille viestittely sinun seurassasi on todella epäkohteliasta ja junttia käytöstä minkälaisessa romanttisia piirteitä sisältävässä ihmissuhteessa tahansa.
Ihmetyttää kuitenkin vähän, että jos ette siis seurustele ja olet kertonut ettet halua olla hänen kanssaan vakavasti, niin miten tuo sitten periaatteessa on pettämistä? Jos itse olisin sanonut tapailukumppanille noinkin pitkän tuntemisen jälkeen etten halua seurustella hänen kanssaan, niin en kyllä odottaisi että miehellä olisi silti jokin velvollisuus olla minulle uskollinen. Ja päinvastaisessa tilanteessa, en minäkään roikkuisi uskollisena henkilössä joka pitkän tapailun, yrittämiseni ja vonkaamiseni jälkeenkään ei suostuisi seurustelemaan. Mainitsitko vai menikö minulta ohi, että oletteko siis jo tapailunne alkuvaiheessa kuitenkin sopineet ettei muita saisi tapailla?
Jos mies on muuten ihan mukavaa seuraa niin kannattaahan sinne matkalle mennä ja sitten vasta lempata
En tajua, miksi kukaan lähtisi matkalle tuossa tilanteessa. Ap välittää enemmän rahasta kuin henkisestä tasapainostaan. Säälittävää.
Itse jätin yhden unelmamatkan väliin, kun laitoin välit poikki pari viikkoa ennen reissua. Kyseessä oli fiksu ja kohtelias mies, joka ei ikinä ollut loukannut minua. Mutta kukin makunsa mukaan. Eipä miehen touhut ole ap:tä tähänkään asti häirinneet.
En voi seurustella vakavasti, koska välillämme ei ole luottamusta. En toki ole kieltänyt miestä etsimästä toista naista! Ainoa juttu, joka vähän mättää on se, että mies väittää kirkkain silmin minulle ettei halua tapailla ketään muita ja rakastaa vain minua...