Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiedä, olenko lihava vai tuntuuko vain siltä ! :O

Vierailija
23.02.2016 |

muut vakuuttavat, etten ole mutta vaaka ja peili sanovat toista.. kuvotan itseäni :(

minulle syöminen on lapsuuden jälkeen ollut hankalaa, olen tunnesyöjä ja minulla oli B.E.D eli ahmimishäiriö ilman oksentamista. enimmilläni painoin 80 kg ja omenalihavana näytin siltä, kuin raskaana!
pari vuotta sitten otin itseäni niskasta kiinni, hylkäsin herkut ja aloin käydä salilla. olin äärettömän onnellinen, kun uutta ulkomuotoani kehuttiin. vyötärö oli 72cm. paino 60 kg, näytin hyvältä ja tuntui hyvältä! näin ensimmäistä kertaa vuosiin (tai ikinä?) solisluuni :D

mutta nyt.. alan taas levitä kuin pullataikina! :( olen lipsunut ja seuraukset näkyvät, inhoan itseäni. vyötärö on 77cm, käsivarsi 26cm, reisi.. en uskalla edes mitata! painoa on noin 65 kg. tekee mieli viskata vaaka partsilta alas ja hypätä itse perässä..

sovitin viime kesäistä tiukkaa trikoomekkoa ja itku pääsi ,kun näin peilistä barbababan.

mikä helvetti siinä on, että pitää mättää niitä irtokarkkeja ja jäädä salilta pois tekosyyllä " no kun on kurkku vähän kipeä. päätä särkee. ulkona sataa. ". vannoo menevänsä huomenna, sitten ylihuomenna, sitten ensi kuussa..

alkuhuumassahan kävin siis salilla kahdesti viikossa ja tein juoksulenkkejä. juoksu tyssäsi kortisonipiikkiin ja tietoon orastavasta nivelrikosta :(

ja tässä sitä nyt ollaan. l-ä-s-k-i

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi