Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesystävä pettää - miten toimia

Vierailija
23.02.2016 |

Olemme tapailleen nyt 9kk. Suhteen piti olla alusta saakka pelkkä seksisuhde, mutta kävi klassiset ja tunteet pääsivät heräämään. Mies väittää, että hän rakastaa minua ja kehuu paljon kauniiksi ja ostelee lahjoja. Välillä esittää dramaattisia itkukohtauksia siitä, miksen haluaisi seurustella hänen kanssaan vakavasti ja syyllistää minua, jos olen käynyt vaikka kahvilla miespuoleisen ystäväni kanssa.

En voi ryhtyä seurustelusuhteeseen hänen kanssaan, koska tiedän, että tinder laulaa ja viestejä vaihtuu jatkuvasti useamman eri naisen kanssa. (on mm. mätsännyt tinderissä pari kaveriani ja kuulin tämän omien kavereideni kautta, en mieheltä itseltään; olen lukenut hänen whatsappviestejään salaa ja viimeyönäkin hän oli viestitellyt ja sopinut jostain uudesta panosta jonkun naisen kanssa samaan aikaan kun mies oli luonani yötä..) On tunnustanut pettäneensä kesällä, mutta ei tiedä, että tiedän nykytilannetta. Ihmettelee vaan, miksen halua vakavaa parisuhdetta hänen kanssaan. Tänä aamuna viestit luettuani mitta tuli täyteen. Miten voisin kostaa tyylikkäästi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat pitämästä yhteyttä ja unohdat miehen.

Vierailija
2/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, paras kosto kun lopetat suhteen ilman selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin! unohdin siis mainita, että meillä on kuukauden päähän yhteinen ulkomaanmatka varattuna. Olen maksanut siitä puolet.. -ap

Vierailija
4/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat.

Älä ota itsellesi miestä, joka ei pysty olemaan uskollinen. Riskeeraat fyysisen terveytesi mielenterveytesi lisäksi.

Vierailija
5/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta, vaan jätä mies. Voit korkeintaan tehdä miehen mustasukkaiseksi (saa maistaa omaa lääkettään), mutta mielestäni ei kannata hukata ruutia tuollaiseen patologiseen pettäjään.

Vierailija
6/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet ulkomaanmatkalle sen kanssa ja nautit.

Siellä sitten vaan flirttailet oikein avoimeisti paikallisten komistusten kanssa .

Etkä jää roikkumaan. Selkeesti ei halua olla vain sun kanssa. Jos sitä haet, niin varmasti löytyy miehiä, joille riittää yksi nainen.

Vierailija
7/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia lahjoja saat?

Minen saa mitään..

Vierailija
8/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne ulkomaanmatkalle. Tuskin se kuitenkaan on mikään maailmanympärimatka tai muu todella kallis reissu. Itse tein niin että jätin matkan väliin vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
9/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minen saa mitään..

Mitä hemmetin iloa lahjoista on tässä tilanteessa?

Pikemminkin ovat lahjontaa kuin lahjoja.

Vierailija
10/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vaan etukäteen jo hassatut rahat. Harmittaa niin pirusti!

Lahjat on monesti jotain pientä:kukkia, sulkaata, viiniä yms. Kerran vei shoppailemaan ja osti paljon vaatteita.

-ap

Vierailija
11/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde. Tunne-elämältään häiriintynyt sekoittaa sinunkin elämäsi. Kiertoon.

Vierailija
12/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmittaa vaan etukäteen jo hassatut rahat. Harmittaa niin pirusti!

Lahjat on monesti jotain pientä:kukkia, sulkaata, viiniä yms. Kerran vei shoppailemaan ja osti paljon vaatteita.

-ap

Raha on pienin murhe tällaisessa tapauksessa - ota ihan vaan oppirahoina. Voithan aina yrittää sopia matkatoimiston kanssa.

Vierailija
13/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minen saa mitään..

Sukkiksia, pikkareita, rintsikoita yms.

Vierailija
14/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä omaa matkaa toiseen ajankohtaan? Kysy matkanjärjestäjältä voiko tässä tapauksessa matkan siirtää/ perua? Vaihtaa toiseksi?

Vierailija
15/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minen saa mitään..

Ota pettäjä, niin saat lahjoja  aina huonon omantunnon ja katumuksen päivinä, eli joka viikko plus synttärit :D

Vierailija
16/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja mene matkalle, yksin, ei kai mies sitä voi estää?

Vierailija
17/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lahjat on sanattomia anteeksipyyntöjä ja pahoitteluja mieheltä. Tuntee syyllisyyden sydämessään, kun on ollut muiden kanssa ja ehkä pelkää jäävänsä kiinni. Kun tuo lahjan, näkee sinut onnellisena lahjasta, mies unohtaa omat hölmöilynsä ja huomaa ettei taaskaan ole jäännyt kiinni pahanteosta. Itse menisin matkalle, mutta tekisin mitä haluaisin ja nauttisin lomasta. Sen jälkeen ilmottaisin etten halua enää tapailla.

Vierailija
18/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan toimia niinkuin 17 neuvoo :) Tulipas hyvä mieli, kun sai vihdoinkin tämän homman päätökseen!

Vierailija
19/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä tinderissä niin voisit liittyä sinne ja katsoa milloin mies siitä kommentoi jotain...

Vierailija
20/24 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse kerran halua seurustella vakavasti, miksi mies ei saisi etsiä toista naista? Selitätkö vielä tämän?