Mitäs mieltä tästä tarinasta? Blogisti jätti aviomiehen ja rakastui työkaveriin
hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin teennäistä tekstiä tuo blogi. Ja katu-uskottavuus meni viimeistään siinä vaiheessa, kun kirjoittaa, että varasivat matkan Thaimaaseen...
Niinpä.... maaseen!
Mitä tää helvatan hyvinvointi on? Oman navan kaivelua, itsekehua ja koirien kävelytystä. Selfhelpoppaat ja joogatunnitko tässä nyt on se key?
Minä muistan tämän siitä, että hän pyysi kaupungilta perhetyöntekijää, koska synnytti lapsen ja oli kaksi koiraa. Jotkut sitä muistaakseni paheksuivat silloin.
Niin ja ei heru nyt vaan sympatiaa pettäjille. Ihan sama miten ihana ja tunteva ihminen on
Aina jaksaa ihmetyttää kun nämä superihmiset, joilla on vaikeuksia jaksamisen ja/tai mielenterveyden haluavat pyörittää ja hoitaa siinä sivussa koiralaumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu vie ja järki seuraa vierestä, viis lapsen ja muiden tunteista. Kaikki selitetään "erityisherkkyydellä". Ei helvetti miten tyhmiä ihmisiä onkin olemassa.
Ketjun innoittamana kävin lukemassa blogia,( joka oli minulle ennestään tuntematon).
Ja tosiaan tuli taas kerran tyrmistys siitä, kuinka tyhmiä ihmisiä monet tähän ketjuun kirjoittaneista on. Tai ei ehkä tyhmiä, mutta tunnevammaisia jotenkin. Tai jotenkin kovin naiiveja. Hieno blogi, vaihtelua niihin teeitseomaanettilehteä-tuote-esittelyblogeihin, joista täällä yleensä kohkataan. Että jotain hyvää tässäkin keskustelussa.
Nyt on kyllä pakko olla samaa mieltä. Aika normaali tarina, tosin miehet kun tuppaavat eroamaan ( jos ovat aloitteellisia erossaan) kuten tuon bloggarin uusi mies, niin tällaista paskaa siitä usein seuraa. Olen pahoillani tuon bloggarin puolesta.
Bloggarilla oli kova tarve pitää kulisseja pystyssä.Oli uusi koti suunnitteilla,uraa oli luotava,joogattava,syötävä trendirehuja,olla niin henkevä ja hehkeä,hankittava lapsi...kova tarve elää suunnitelmien ja odotusten mukaan,olla sitä mitä uskoi olevan trendikästä.Oma elämä alkoikin tuntua tylsältä ja arkipäiväiseltä,kun uskoi toisilla olevan jotain hienompaa ja parempaa.Nyt kun kulissit romahtivat,niin huoli taloudellisesta tilanteesta ja statuksesta näyttää olevan suurimpia murheita.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan tämän siitä, että hän pyysi kaupungilta perhetyöntekijää, koska synnytti lapsen ja oli kaksi koiraa. Jotkut sitä muistaakseni paheksuivat silloin.
miksi alapeukku
Vierailija kirjoitti:
Sori voitko aloittaa alusta kun mulla meni se kohta ohi missä sää kerroit että miten tämä kuuluu sulle
Öö.. Hän on julkaissut tämän blogissaan.
Bättre liv ei nyt ihan kuvasta blogin pitäjän elämää. Ennemminkin käteen jäi mustapekka.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo entisen miehen käytös ihan normaalilta kuulosta. Tuo kukkia ja herkkuja kun uusi mies jätti.
Jos minun miehelleni kävisi noin, voisin kuvitella lohduttavani ja auttavani häntä. Me on koettu paljon yhdessä.
En halua millään tavalla kritisoida tai loukata ketään, mutta minua kiinnostaisi tietää, että miksi jotkut tekevät lapsen, vaikka ovat jo vuosia tienneet ettei suhteesta tule mitään? Yritetäänkö lapsella korvata parisuhteen tyhjyys vai onko biologisen kellon voima niin mahtava?
Olipa hauska, kyllä nauroin oikein ääneen vahingonilosta :D varsinkin tässä kohtaa "tipahdin kesken puhelun suoraan lattiaan itkemään sydäntäni pidellen" :DD
Vierailija kirjoitti:
Ideana lapsen kuvan esittämisessa lienee, ettei lasta tunnisteta. Eli lapsella ei ole sellaisia ominaispiirteitä, josta hänet voisi myöhemmin tunnistaa. Useampikin bloggaajahan tätä tekee.
Lapsesta on julkaistu blogissa ja bloggaajan instagramissa niin paljon kasvokuvia, että tasan on tunnistettavissa. Itsestään bloggaaja ei ole tainnut vahingossakaan julkaista kuin jalkojensa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä blogissa olen muuten ennenkin kiinnittänyt huomion sairauslomien määrään. Niitä vaikuttaisi olevan aika paljon ja erilaisin oirein.
Noita on työelämä täynnä ja mitenkään ei voi puuttua. Ollaan yhdellekin puhuttu, että lopettaisi, kun niin läpinäkyvää. Esimiehet kertoo, että ei voi kenkää antaa, ei ole irtisanomisperuste. Lääkärille ei voi passittaa saa vaan viikon tai pari saikkua.. Milloin on yllättävää vatsatautia, milloin kuumetta tai flunssaa. vähintään 5 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa ihmetyttää kun nämä superihmiset, joilla on vaikeuksia jaksamisen ja/tai mielenterveyden haluavat pyörittää ja hoitaa siinä sivussa koiralaumaa.
Jos ne koirat tuo sitä hyvää oloa ja harmoniaa.
Päätin mennä katsomaan kuvauksen perusteella löytyykö aikuisten zen-värityskirja. Kyllä löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska, kyllä nauroin oikein ääneen vahingonilosta :D varsinkin tässä kohtaa "tipahdin kesken puhelun suoraan lattiaan itkemään sydäntäni pidellen" :DD
Karma is a bitch, onneksi. Pääset sinäkin vielä maistamaan omaa lääkettäsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Blogista:
"Ex-mies on käynyt keräämässä minua kasaan. Tuli tiistai-aamuna luokseni vietyään lapsen ensin hoitoon, käytti koirat ulkona, piti hetken sylissä ja jutteli ennen kuin lähti töihin. Illalla vaihdettiin hoidettavia ja sain samalla iltaruoan. Tullessani lapsen kanssa kotiin huomasin salmiakkipussin ja tulppaanit tytön kassissa, olivat käyneet yhdessä ostamassa lohdutukseksi. Hän kyselee miten voin ja jaksanko hoitaa lapsen päiväkotiin.
...
Eilen illalla ex-mies tuli luokseni ja teki meille kaikille ruokaa ja oli hetken seurana.
...
Ex-mies on kertonut olevansa niin pahoillaan että tämän piti käydä juuri minulle että häntä oikein itkettää."
Mitä ihmettä???? Onko tämä ihan ok, että niinkin julkisella areenalla kirjoittelee noin sekava ihminen?
Vieläköhän bloggaaja kehtaa tämänkin jälkeen valittaa, ettei hänellä ole minkäänlaista tukiverkostoa?
Jotenkin teennäistä tekstiä tuo blogi. Ja katu-uskottavuus meni viimeistään siinä vaiheessa, kun kirjoittaa, että varasivat matkan Thaimaaseen...