Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä täältä 90-luvulta moi

Vierailija
22.02.2016 |

Tiedättekö missä on mun glitter-hiusgeeli ja nappiverkkarit?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy sieltä mistämun olkapäille ulottuvat punaiset muovikorvikset.

Vierailija
2/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipä samalla mun viisnollaykköset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tino singhiltä, sillä oli mun passi ja hammasharja

Vierailija
4/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähkönsininen hiusmaskara loppui, kokeilin tavallista vedenkestävää sähkönsinistä ripsiväriä ja se ei lähe pois mun kirkkaanvalkosesta tukasta??!!

Vierailija
5/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa paikassa kuin mun napapaidat, korokepohjakengät ja ruskea kajali, jolla rajasin huulet. Ai niin ja päälaella sojottavat arskatkin on siellä!

Vierailija
6/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun italialainen kirjekaveri ei ole vastannut kohta kuukauteen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anytimen puuteri hajosi taas! Laukussa jo viides siniviolettisen paketin ex-puuteri pelkkänä peilinä :D Tarviiko joku uuden taskupeilin?

Vierailija
8/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves rocherin rullalle käärityt pikkupaperinpalat, joissa voitto, on parasta mitä posti voi tuoda! Mitä kandeis tilata? Ilmaislahjaksi tulis minihuulipunia (mun lempisävy vaalea helmiäinen) ja roll-on mansikkahuulikiilto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko uusinta Reginaa... Mä meinaan vieläkin punastella niistä juttuista. Mistä muuten ootte ostaneet teidän metrot? Entä ootteko kysyneet mutsilta lupaa nenäkorun/rustokorun laittoon?

Vierailija
10/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira pureskeli päreeksi juuri hankkimani ja kauan toivomani kaulakorun (http://www.kitsch.fi/fi/korut/kaulakorut/80-90-luvun-tattoo-kaulanauha…) >:( Stanan rakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuloin villapaidan. Hyvän leveä siitä tuli, MUTTA LIIAN PITKÄ!! :( Jos nostan käsiä, napa ei ees tuu näkyviin. Dear AV, mitä teen?

Vierailija
12/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitteko uusinta Reginaa... Mä meinaan vieläkin punastella niistä juttuista.

Luen vain Suosikkia, meidän vanhukset suostui tekemään kestotilauksen. Se kultanumero on kyllä super!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hukannut mun samettisen kaulakorun. Tiedättehän sellaisen pantamallisen.

Vierailija
14/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyss hiljaa, katon MTV:ltä just Enricoa! Vitsi se on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just uuden tuttikaulakorun! Sellasen tosi ison! Seuraavaks pitää ostaa niitä minitutteja. 

Vierailija
16/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tuo mulle tänään spice girls-tikkareita kaupasta

Vierailija
17/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!

Vierailija
18/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin uusin Suosikin KULTATURBO (!!) tulee? Mitä julisteita toivoisitte?

(OFF TOPIC, onko nykynuorilla vielä 2016 julisteita bändeistä? Mistä lehdistä niitä saa? :D)

Vierailija
19/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö viikolla Hamussa vai Alicessa? Sinne Monetaarioon en enää viitsi mennä.

Mitä muuten ajattelit äänestää EU-kansanäänestyksessä? Olishan se hienoo olla mukana. Lupaavat kaikkea kivaa....ei mitään isoja muutoksia onneksi. Oma raha säilyy ja muiden maiden velat on niiden omia juttuja.

Vierailija
20/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerättyy kaikki spaissarit-keräilykuvat siihen Aitoon spaissarit albumiin!