Mä täältä 90-luvulta moi
Tiedättekö missä on mun glitter-hiusgeeli ja nappiverkkarit?
Kommentit (37)
Mun sähkönsininen hiusmaskara loppui, kokeilin tavallista vedenkestävää sähkönsinistä ripsiväriä ja se ei lähe pois mun kirkkaanvalkosesta tukasta??!!
Samassa paikassa kuin mun napapaidat, korokepohjakengät ja ruskea kajali, jolla rajasin huulet. Ai niin ja päälaella sojottavat arskatkin on siellä!
Anytimen puuteri hajosi taas! Laukussa jo viides siniviolettisen paketin ex-puuteri pelkkänä peilinä :D Tarviiko joku uuden taskupeilin?
Yves rocherin rullalle käärityt pikkupaperinpalat, joissa voitto, on parasta mitä posti voi tuoda! Mitä kandeis tilata? Ilmaislahjaksi tulis minihuulipunia (mun lempisävy vaalea helmiäinen) ja roll-on mansikkahuulikiilto :)
Luitteko uusinta Reginaa... Mä meinaan vieläkin punastella niistä juttuista. Mistä muuten ootte ostaneet teidän metrot? Entä ootteko kysyneet mutsilta lupaa nenäkorun/rustokorun laittoon?
Meidän koira pureskeli päreeksi juuri hankkimani ja kauan toivomani kaulakorun (http://www.kitsch.fi/fi/korut/kaulakorut/80-90-luvun-tattoo-kaulanauha…) >:( Stanan rakki.
Neuloin villapaidan. Hyvän leveä siitä tuli, MUTTA LIIAN PITKÄ!! :( Jos nostan käsiä, napa ei ees tuu näkyviin. Dear AV, mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Luitteko uusinta Reginaa... Mä meinaan vieläkin punastella niistä juttuista.
Luen vain Suosikkia, meidän vanhukset suostui tekemään kestotilauksen. Se kultanumero on kyllä super!
Mä olen hukannut mun samettisen kaulakorun. Tiedättehän sellaisen pantamallisen.
Ostin just uuden tuttikaulakorun! Sellasen tosi ison! Seuraavaks pitää ostaa niitä minitutteja.
Milloin uusin Suosikin KULTATURBO (!!) tulee? Mitä julisteita toivoisitte?
(OFF TOPIC, onko nykynuorilla vielä 2016 julisteita bändeistä? Mistä lehdistä niitä saa? :D)
Nähdäänkö viikolla Hamussa vai Alicessa? Sinne Monetaarioon en enää viitsi mennä.
Mitä muuten ajattelit äänestää EU-kansanäänestyksessä? Olishan se hienoo olla mukana. Lupaavat kaikkea kivaa....ei mitään isoja muutoksia onneksi. Oma raha säilyy ja muiden maiden velat on niiden omia juttuja.
Sain kerättyy kaikki spaissarit-keräilykuvat siihen Aitoon spaissarit albumiin!
Varmaan löytyy sieltä mistämun olkapäille ulottuvat punaiset muovikorvikset.