Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä tästä tarinasta? Blogisti jätti aviomiehen ja rakastui työkaveriin

Vierailija
22.02.2016 |

hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo entisen miehen käytös ihan normaalilta kuulosta. Tuo kukkia ja herkkuja kun uusi mies jätti.

Vierailija
42/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori voitko aloittaa alusta kun mulla meni se kohta ohi missä sää kerroit että miten tämä kuuluu sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava varmaan näille tämän päivän lapsille sitten vanhempana katsella missä yhteyksissä ovat nettiin aikanaan joutuneet.. Eroja, uusia miehiä, eroja ja maailmantuskaa. Välissä kuvia lapsukaisista.. huh huh

Vierailija
44/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana lapsen kuvan esittämisessa lienee, ettei lasta tunnisteta. Eli lapsella ei ole sellaisia ominaispiirteitä, josta hänet voisi myöhemmin tunnistaa. Useampikin bloggaajahan tätä tekee. 

Vierailija
45/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan panneet ilman kumia?

Vierailija
46/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tuon uuden kanssako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt sellaiselta vaikuta, että hankkiutuisi raskaaksi tahallaan. Todellakaan.

Vierailija
48/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai tuon uuden kanssako?

Niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin välillä liikaa, tunnen voimakkaammin kuin useimmat tuntemani. Olen herkkä ja vahva, usein muutenkin kahta täysin vastakkaista asiaa yhtä aikaa. Minulle on tärkeää oma, läheisteni ja tuntemattomienkin hyvinvointi. Kumpa voisimme pitää paremmin huolta itsestämme ja läheisistämme, syödä omalle kehollemme parhaalla tavalla, liikkua, saada happea, sosiaalisia kontakteja, rakkautta ja arvostusta itseltämme ja muilta. Kumpa voisimme olla sinut itsemme kanssa, armollisia itsellemme ja muille. Hiillyn epäreiluudesta, epäoikeudenmukaisuudesta, valehtelusta ja peppu edellä puuhun kiipeämisestä. Taistelen, en vain itseni, vaan myös muiden puolesta. Tunnen itsessäni toisten tunnetilat ja kovasti haluaisin myös heitä auttaa." 

tämä blogista joskus aiemmin

Vierailija
50/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti tuntuu oleva ihan hukassa elämässään.Kovasti vakuuttelee itselleen ja muille ratkaisujaan,mutta epävarmuus paistaa läpi kaikesta. Uusi suhde taisi olla rakastumista rakastumisen tunteeseen.Miksi muuten niin hirveän kova kiire?Kohta saamme lukea kuinka palasi yhteen ex-aviomiehen kanssa ja kuinka tätä kaikkea tarvittiin,jotta "tavallisen" elämän ihanuus kirkastuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällaista tapahtuu, yleensä vielä niille jotka aina kuvittelevat olevansa niitä jotka eivät vaan koskaan ja missään nimessä rakastuisi keneenkään muuhun kun omaan puolisoonsa. Ja kyllä, itsehillintä voi pettää vaikka olisi miten korkea moraali.

Vierailija
52/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin aviomies ottaa enää takaisin. Hänhän oli miettinyt myös eroa jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja noita "tsemppi" kommentteja tuolla blogissa! Kirjoittaja vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä kertomalla vaan OMISTA tunteistaan, mites esim. tämän uuden miehen ex naisen tunteet jne, perhe jonka tämä nainen rikkoi vaan omilla haluillaan? Huoh :D

Vierailija
54/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin aviomies ottaa enää takaisin. Hänhän oli miettinyt myös eroa jo pitkään.

Vai oliko tämä vain puolustuspuhe sille,että oli itse löytänyt uuden ja oli mahdoton kiire päästä aloittamaan uutta elämää?"Osasyy"erosta ex-miehelle,niin oma syyllisyys helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu kirjoitti:

Siis voi luoja noita "tsemppi" kommentteja tuolla blogissa! Kirjoittaja vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä kertomalla vaan OMISTA tunteistaan, mites esim. tämän uuden miehen ex naisen tunteet jne, perhe jonka tämä nainen rikkoi vaan omilla haluillaan? Huoh :D

Ei kai toisen ihmisen tunteista oikein voi sivullinen kirjoitella.

Vierailija
56/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon lisäsi nyt miehen puolison hyvinvointia rakastelemalla hänen miestään.

Vierailija
57/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää.

Vierailija
58/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon lisäsi nyt miehen puolison hyvinvointia rakastelemalla hänen miestään.

Jaa, mahdotonta arvioida. Emmehän edes tiedä, olisiko puoliso itse halunnut rakastella miestään. Jos ei, niin sitten varmaan lisäsi, mutta jos puoliso joutui kärsimään tuon takia puutteesta, niin sitten ehkä ei. Määrän arviointi on vielä mahdottomampaa.

Vierailija
59/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tavoitteena hyvinvoinnin lisääminen muille :)

Vierailija
60/156 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu vie ja järki seuraa vierestä, viis lapsen ja muiden tunteista. Kaikki selitetään "erityisherkkyydellä". Ei helvetti miten tyhmiä ihmisiä onkin olemassa.